ik neuk je de moederquote:
Mender filmt toch duhhquote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe kan je Mender en flodder nou weer vergeten Bobje! Hoe moeten we dan renderen en kerken bouwen.
Ja. Zit te kijken naar een tekkit/ftb pvp servertje om de tijd te doden tot factions 2.0quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan stuit je toch op hetzelfde probleem
Bob is wel een goeie pvper hoor, mits die zn mond lang genoeg kan houden om niet gebanned te wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik offer me desnoods wel op om bij bob in een team te zitten
Ik stem niet voor dat shaderon host.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bob is wel een goeie pvper hoor, mits die zn mond lang genoeg kan houden om niet gebanned te worden![]()
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bob is wel een goeie pvper hoor, mits die zn mond lang genoeg kan houden om niet gebanned te worden![]()
pvp is hij een van de beterenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik offer me desnoods wel op om bij bob in een team te zitten
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
oh spuit elfquote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
pvp is hij een van de beteren
ZO, in mn Fobo, nu in mn onderbar dingquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ik kan hostenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan wel hosten maar ik ga no way 12 mensen TEGELIJK kunnen.. Maar denk ook niet dat dat er van komt. tegelijk
Lekker rustig toch.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
base vs base met de SC MC betekent wel dat na afloop de hoeveelheid spelers weer is gehalveerd.
DONEquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |