oh woooooow wtfquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:09 schreef DjVero het volgende:
Nou.
Boven de grond:
[ link | afbeelding ]
Daaronder (onder de grond) opslagsysteem:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar zoals gezegd, nooit komt er wat af.
Tegelijkertijd? Dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:56 schreef Troel het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik een tweede minecraft-account kan aanmaken en die op dezelfde pc kan draaien?
Ik word niet heel veel wijzer van reddit, google en youtubefimpjes eigenlijk.
Ik snap dat ik dan opnieuw moet betalen overigens.
Tegelijkertijd inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:02 schreef DjVero het volgende:
[..]
Tegelijkertijd? Dat zou ik niet weten.
Naast elkaar? Volgens mij kun je in de launcher je account kiezen? Lijkt me dat je daar ergens moet zijn.
hey ik mis je in de groepchat xquote:
Ai dat is spijtigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hey ik mis je in de groepchat x
kom jij nog terug in de chat ofwaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:06 schreef -Datdus- het volgende:
We hebben een nieuw servertje gemaakt om de aankomende lockdown door te komen. Bereikbaar op onlybans.nl:25571 (ja echt) 1.18.1. Vandaag gestart.
In 2024 zelfs nog, "Je kunt gewoon letterlijk niets doen." maar je kunt ook weer letterlijk alles doen. Als je bijvoorbeeld in Valheim een serieuze base gaat bouwen loopt je game vast. In Minecraft kun je heel Middle Earth nabouwen en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die in 2021 dit spel spelen?
Ziet er uit qua graphics als een spel van mijn Gameboy 25 jaar geleden ofzo.
Heeft echter nog minder mogelijkheden dan je toen had.
En biedt gewoon qua uitdaging, uitbreiding, nieuwe dingen nog veel minder dan spellen van toen.
Je kunt gewoon letterlijk niets doen. Als je al eens iemand het ziet spelen is het altijd exact hetzelfde. Je werkt richting dezelfde armour en klaar is kees. Bouwt een huisje en een dorpje. Nou leuk. Ziet er nog steeds qua graphics zeer slecht uit.
Ga dan een normale builder game spelen. Of een goede survival game. En in 2021 een spel spelen met zulke graphics? Dat kan toch niet, serieus dan ben je toch niet serieus te nemen?
We leven in een tijd dat VR bestaat en dan spelen mensen een spel met graphics die lijken te komen uit de jaren 90?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
In 2024 zelfs nog, "Je kunt gewoon letterlijk niets doen." maar je kunt ook weer letterlijk alles doen. Als je bijvoorbeeld in Valheim een serieuze base gaat bouwen loopt je game vast. In Minecraft kun je heel Middle Earth nabouwen en er is niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |