Eén keer is leuk idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1e 2 jaar was het ook gewoon leuk dat zulke artiesten op Lowlands stonden, bij Wipneus & Pim en bij Ome Cor. Maar bij het Concert van Johnny Hoes was het eigenlijk al afgezaagd. Hoeft ook niet meer terug te komen.
Toen ik keek was het alle dagen droog. Weeronline verandert ongeveer z'n voorspelling om de 2 uur. Volgens mij zijn alle deskundigen het er aardig over eens dat zondag wat regenachtig wordt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.............
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
8-10 mm regen nu idd volgens alle weersitesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef whosvegas het volgende:
Hiet lijkt er op dat zondag een regendag gaat worden.
In dat geval denk ik er over zondag avond al naar huis te gaan
Weeronline.nl geeft 3,5 mm aan. Weer.nl 3 mm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
8-10 mm regen nu idd volgens alle weersitesHoop dat dat dan een paar forse buien zijn, en niet de hele dag door gestage miezerige kutregen.
IK heb geen laarzenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef friekin_ het volgende:
Boeiend, is op de zondag. Kan me dan echt niet meer bommen. Laarzen aan de tas en gaaaaaan.
Ik heb regenlaarzen gekochtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef friekin_ het volgende:
Boeiend, is op de zondag. Kan me dan echt niet meer bommen. Laarzen aan de tas en gaaaaaan.
Oh, das dan al minder dan eerder op de avondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Weeronline.nl geeft 3,5 mm aan. Weer.nl 3 mm.
Klopt. KNMI trouwens 2-4 mm en AccuWeather voorspelt zelfs een droge zondag. Gekkigheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Oh, das dan al minder dan eerder op de avondToen ik keek was het rond 20u en gaven alle sites 8-10 mm aan.
Jeej. Nou, woensdagavond nog maar es kijken danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Klopt. KNMI trouwens 2-4 mm en AccuWeather voorspelt zelfs een droge zondag. Gekkigheid.
De enige weerman die ik gelooftwitter:Weerprimeur twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 22:55:10Goed nieuws voor @Lowlands_13 De #regen voor zondag vakkundig weggepoetst in de kersverse pluim. #Droogte houdt aan tot in #september reageer retweet
Die ga ik ook maar gelovenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
De enige weerman die ik gelooftwitter:Weerprimeur twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 22:55:10Goed nieuws voor @Lowlands_13 De #regen voor zondag vakkundig weggepoetst in de kersverse pluim. #Droogte houdt aan tot in #september reageer retweet
Ik ook nog niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef bulbjes het volgende:
Hm, To regenlaars, or not to regenlaars, that's the question. Ben er nog niet uit
Niet, beetje fatsoenlijke schoenen is voldoende lijkt me, er worden immers geen enorme hoeveelheden water of stortbuien verwacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef bulbjes het volgende:
Hm, To regenlaars, or not to regenlaars, that's the question. Ben er nog niet uit
Paulusma moet gewoon zijn kop houdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Piet Paulusma wordt het iig niet beter. morgen al minder mooi dan voorspeld, ook met buitjes.
Vrijdagavond misschien kans op een onweersbui. Zondag nog steeds regenachtig.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paulusma moet gewoon zijn kop houden
Zou beter zijn geweest idd. Ware het niet dat ik niet over zulke schoenen beschik en ze ook zo snel niet meer heb kunnen vinden. Dan maar m'n oude cheap ass canvasgympen en regenlaarzen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef Vido het volgende:
Halfhoge wandelschoenen, ook waterdicht genoeg voor die buitjes en zitten bovendien een stuk fijner. Problem solved.
Wel knap dat je een gifje hebt gevonden van iemand die nog irritanter is dan Pietquote:
Waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef Iwanius het volgende:
Nog erger: Iemand die een eigen talkshow krijgt/heeft en zoals een Ali.B. leuk gevonden moet worden volgens al die dikbetaalde pratende leeghoofden van de linkse "kerk".
Ik gok Jandinoquote:
?quote:
'keequote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef Iwanius het volgende:
Nog erger: Iemand die een eigen talkshow krijgt/heeft en zoals een Ali.B. leuk gevonden moet worden volgens al die dikbetaalde pratende leeghoofden van de linkse "kerk".
Wat die kerken van je ermee te maken hebben weet ik niet,daar doe ik niet aan. Ik vind gewoon iemand niet grappig en irritant, kan gebeuren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef Iwanius het volgende:
ik neem ze wel mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Regenlaarzen mee, geen regenlaarzen mee?
De schoenen die ik mee heb zijn niet waterdicht. Dilemma's
Allereerst liet iemand een typetje zien die die Jandino? speelde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef TAV74 het volgende:
Wat die kerken van je ermee te maken hebben weet ik niet,daar doe ik niet aan. Ik vind gewoon iemand niet grappig en irritant, kan gebeuren.
Wat is er mis met de VARA-Incest-club ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst liet iemand een typetje zien die die Jandino? speelde.
Ten tweede schaar ik hem onder de personen die ons op tv worden opgedrongen als zijnde leuk en iemand die je gezien moet hebben. Nou liever niet alsof ik daarmee meer sympathie zou krijgen voor schreeuwerige Antillianen/Surinamers...
En aangezien dat "leuk vinden"vaak gebeurd door lieden van PvdA huize alias de VARA 'inces'tclub waaronder DWDD e.d. onder valt ageer ik dus op deze wijze er tegen.
Bespaar me gewoon het eeuwige links/rechts gezeur. Die Jardino is vreselijk en daar zijn we het over eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst liet iemand een typetje zien die die Jandino? speelde.
Ten tweede schaar ik hem onder de personen die ons op tv worden opgedrongen als zijnde leuk en iemand die je gezien moet hebben. Nou liever niet alsof ik daarmee meer sympathie zou krijgen voor schreeuwerige Antillianen/Surinamers...
En aangezien dat "leuk vinden"vaak gebeurd door lieden van PvdA huize alias de VARA 'inces'tclub waaronder DWDD e.d. onder valt ageer ik dus op deze wijze er tegen.
Ik ken hem niet eens. Maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bespaar me gewoon het eeuwige links/rechts gezeur. Die Jardino is vreselijk en daar zijn we het over eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |