Niets mis meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weerprofeet n00bie zegt dat het weer vergelijkbaar wordt met Lowlands edities 2005 en 2010.
Gewoon harder dansen, merk je er niks van!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef Luni het volgende:
Iets hogere nachttemperatuur zou mooi zijn
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En ook weeronline.nl voorspelt nu weer perfecte omstandigheden
Hier word ik wel nat vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:51 schreef friekin_ het volgende:
We staan erbij op Nu.nl
Donderdag vooralsnog droog
[ afbeelding ]
Ideaal weer!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:09 schreef GruizigeGyros het volgende:
Van onze weerman
SOEST -
Augustus zet weer aan voor een zomerse fase. Nadat we eerst nog te maken hebben met wisselvallig en gematigd zomerweer kantelt de stroming vanaf met midden van de week meer naar het zuidwesten. We komen onder invloed van het Azorenhogedukgebied. De temperaturen gaan oplopen naar 21-25 graden, landinwaarts nog een graadje hoger.
Vandaag wisselen zon en wolken elkaar af en vanmiddag kan er een bui vallen. Het wordt 18-21 graden en er waait een matige westenwind. Morgen eenzelfde weerbeeld. Dinsdag is het iets frisser en halen we even net de 20 graden niet. Er vallen enkele buien, later keert de zon terug.
Vanaf woensdag wordt het beter. De zon schijnt vaker, de wind neemt af en draait naar het zuidwesten en de temperaturen beginnen aan een opmars. Ook de tiendaagse termijn ziet er beter en beter uit. De temperaturen komen tussen 20 en 25 graden te liggen.
Behalve zondag is het top!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.............
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
Noooooooo 19 graden en regenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik ga wel van deze uit:
http://www.buienradar.nl/(...)at=5.7&lon=52.45&p=2
OK 35 graden it is!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Idd, boeiend. Ik ben blij met alles. Je staat toch voornamelijk in een tent.
Ach ja, donderdag lijkt het droog te blijven, wat wel prettig is ivm droog de tent opzetten. En de nachten worden niet heel erg koud, wat ook fijn is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef mr-green het volgende:
Ach joh lekker boeien. Het gaat waarschijnlijk wel regenen maar niet non-stop. En de temperatuur zal rond de 20-24 graden liggen. Gewoon ter compensatie van vorig jaar. Alles is toch binnen en je tentje verzuipt toch niet met dit weer
Zou wel een vest of jas ofzo meenemen voor s' avonds
Oja, dat scheelt wel ja. Idd zwarte neus altijd op Lowlandsquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het worden vooralsnog buitjes. de mensen van suiker kunnen dan even schuilen in een tent. en bij buitjes vermodderd het terrein niet, dat doet het alleen bij lange continue regen. en het stuift ook niet zo als het af en toe regent, scheelt weer zwarte neusinhoud.
Ja, vind ik normaal ook leuk (naja, begin vd herfst dan). Maar heb de zomer afgelopen jaren zo gemist, dat ik nu nog een extra shot zomer nodig heb voor ik mentaal en fysiek weer aan herfst toe benquote:
Ga jij naar lowlands?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 05:03 schreef tong80 het volgende:
Het wordt naar het schijnt zo'n 22 graden, wel met verhoogde kans op neerslag.
Dus niet te koud, niet te warm, en de regen zal wel meevallen.
Je kunt het slechter treffen.
Nee. Zou dat zo raar zijn geweestquote:
Ohh absoluut niet op leeftijd gebasseerd..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Zou dat zo raar zijn geweestVrienden van mijn leeftijd gaan wel.
Als je 50 bent wil het nog niet zeggen dat je incontinentieluiers draagt die op Lowlands niet te krijgen zijn. Of dat je je rollater alleen op hobbelend terrein kunt gebruiken. Of dat je alleen nog maar naar de TROS-Sterrenparade of Zingen op het plein kijkt en luistert.
Gekkie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ohh absoluut niet op leeftijd gebasseerd..
maar ik zou jou graag irl zien en een handtekening vragen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Zou dat zo raar zijn geweestVrienden van mijn leeftijd gaan wel.
Als je 50 bent wil het nog niet zeggen dat je incontinentieluiers draagt die op Lowlands niet te krijgen zijn. Of dat je je rollater alleen op hobbelend terrein kunt gebruiken. Of dat je alleen nog maar naar de TROS-Sterrenparade of Zingen op het plein kijkt en luistert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |