En.......we hebben ons eerste hete daadje in dit topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik geloof dat dat weinig met simpel zijn te maken heeft, toch?
heterdaadje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En.......we hebben ons eerste hete daadje in dit topic.
uiteraard, dit wordt weer zo'n dag met genant veel posts.quote:
watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Nemeosis het volgende:
Niks meer geven om hun uiterlijk:
keurige schoentjes
'natuurlijk kapsel'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef Hoplahopla het volgende:
Mag je als twintiger wel rondlopen met een natuurlijk kapsel en een simpele spijkerbroek met overhemd?
Hetero zijn is helaas ook geen keuze.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
'natuurlijk kapsel'Wat ben jij voor neanderthaler?
Simpele spijkerbroek? Liever geen spijkerbroek maar draag beter een chino of nette broek. (pantalon)
(over)hemd is prima.
Zeg maar eens wat jij onder simpel verstaat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef koekwausss het volgende:
Nemeosis. Post een foto gaan we kijken of jij ook simpel bent, ik denk t wel!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je als je een wijf hebt die je elke dag kan neuken en een stel kinderen hebt constant als een soort popi jopi hipster bij moeten lopen dan?
Op wie wil je indruk maken en waarom?
Jij bent echt zo'n irritante blaag die denkt het wiel even te hebben uitgevonden.
Pak hoeft niet persé maar liever wel formal casual ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:07 schreef antfukker het volgende:
Dus jij vindt dat ze wel hun haren moeten doen, mooi pak aan moeten hebben maar ongelovelijk lelijke schoenen moeten hebben?
Een lullige kop. Foto aubquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Zeg maar eens wat jij onder simpel verstaat dan?
(een deel van) De klacht van TS is mannen met nette schoenenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Pak hoeft niet persé maar liever wel formal casual ja.
Niet specifiek net. Net kan ook mooi zijn. Ik bedoel meer zo net dat het saai is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:10 schreef padlarf het volgende:
(een deel van) De klacht van TS is mannen met nette schoenen
Nette schoenen van de Van Harem ja. Eckt Italiaans design word vast wel door TS goedgekeurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
(een deel van) De klacht van TS is mannen met nette schoenen
Als jij meedoet met wie is de homo dan weten we het direct.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nette schoenen van de Van Harem ja. Eckt Italiaans design word vast wel door TS goedgekeurd.
Ah, op zo'n manier. Ja, nu snap ik het, dat kon natuurlijk ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Niet specifiek net. Net kan ook mooi zijn. Ik bedoel meer zo net dat het saai is.
Ik vind jou lullig. Wel klagen maar niet jezelf bewijzen. Ben jij ook zo'n simpel typ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Gaat je weinig aan hoe ik er uit zie
Lekker makkelijk. Mannen die geen moeite doen om een beetje leuk voor de dag te komen omdat ze hetero zijn en dus echte mannen zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij meedoet met wie is de homo dan weten we het direct.
Misschien bleek uiterlijk toch niet zo belangrijk te zijn als men dacht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Nemeosis het volgende:
Wat erger ik me toch aan 'simpele' mensen... Vaak 30/40 +. Niks meer geven om hun uiterlijk:
In het geval van mannen: Haren niet meer doen, nette lelijke bloesjes aan, keurige schoentjes
Vrouwen: (algemeen bekend) kort en pittig kapsel, alles zo gemakkelijk mogelijk
Zijn ze hun jeugd dan helemaal vergeten?Kiezen ze er echt bewust voor om er ouder uit te zien door hun onverzorgde/simpele uiterlijk
Klacht: Simpele mensen... hopen dat mijn generatie/de generatie daaronder niet zo is
Ik heb het in dit topic meer over simpele types. Misschien vinden jullie wel dat ik er wel asociaal uitzie (dat hoor ik vaker dan simpel) en dat vind ik niet relevant voor dit onderwerp. Ik heb het over een bepaald soort mensen en niet over mezelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef koekwausss het volgende:
Ik vind jou lullig. Wel klagen maar niet jezelf bewijzen. Ben jij ook zo'n simpel typ?
maar bedoel je dan simpel in de zin van dom?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:17 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ik heb het in dit topic meer over simpele types. Misschien vinden jullie wel dat ik er wel asociaal uitzie (dat hoor ik vaker dan simpel) en dat vind ik niet relevant voor dit onderwerp. Ik heb het over een bepaald soort mensen en niet over mezelf.
Ik heb het over jou. Dus jij ziet eruit als een tokkie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:17 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ik heb het in dit topic meer over simpele types. Misschien vinden jullie wel dat ik er wel asociaal uitzie (dat hoor ik vaker dan simpel) en dat vind ik niet relevant voor dit onderwerp. Ik heb het over een bepaald soort mensen en niet over mezelf.
Simpel lijkt me ook niet helemaal het juiste woord in deze context. Slonzig misschien?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar bedoel je dan simpel in de zin van dom?
Misschien wel, misschien niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:18 schreef koekwausss het volgende:
Ik heb het over jou. Dus jij ziet eruit als een tokkie?
Juistquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:19 schreef padlarf het volgende:
Simpel lijkt me ook niet helemaal het juiste woord in deze context. Slonzig misschien?
Vrouwen vallen op een goede kop een lekker lichaam en goed gevoel voor humor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Mannen die geen moeite doen om een beetje leuk voor de dag te komen omdat ze hetero zijn en dus echte mannen zijn.Van een echte heer mag je toch verwachten dat hij er veel voor over heeft om zijn vrouw te bekoren en respect heeft voor zijn omgeving door middel van zich beschaafd te kleden.
Wie zegt dat je alleen mooie schoenen / kleding draagt om je lichaam te verhullen. Dit is juist een welkome aanvulling volgend mij. Over het herenkapsel heb ik alleen geincinueerd dat een natuurlijk kapsel wat simpel en gewoontjes is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op een goede kop een lekker lichaam en goed gevoel voor humor.
Een mooi pak maakt van een lelijk onzeker kneusje echt geen mooie man. Als je al dat uiterlijk vertoon en Italiaans design nodig hebt ben je vast van nature enorm leluk.
Daarbij vind ik gelul over zaken als kleding, schoenen en kapsels wijvenpraat voor kerels die eigenlijk niks te melden hebben of latent homofiel zijn.
Denk persoonlijk dat je er alleen maar golddiggers mee aantrekt. Zelfde met een luxe wagen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alleen mooie schoenen / kleding draagt om je lichaam te verhullen. Dit is juist een welkome aanvulling volgend mij. Over het herenkapsel heb ik alleen geincinueerd dat een natuurlijk kapsel wat simpel en gewoontjes is.
Jezelf netjes verzorgen en degelijk kleden heeft niets met rijkdom te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat je er alleen maar golddiggers mee aantrekt. Zelfde met een luxe wagen.
Mannen denken vaak dat het chicks aantrekt omdat ze die auto/kleding daadwerkelijkmooi vinden maar in feite zien veel vrouwen een pinautomaat op wielen/poten.
Je zal een man ook nooit horen zeggen tegen een andere man van "Leuk overhemd, Gucci?" Gaat allemaal om geld en competitie niet om inhoud.
Maar als dat jouw ding is moet je daar vooral in meegaan.
Dus die Italiaanse schoenen van jou zijn net zo duur als Van Haren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jezelf netjes verzorgen en degelijk kleden heeft niets met rijkdom te maken.
Ik heb ook schoenen van rond de 100 euro gewoon uit de aanbieding. Je kan er ook voor kiezen om van dat geld 2 paar vans of één paar nike air max (quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus die Italiaanse schoenen van jou zijn net zo duur als Van Haren?
Dure kleding is vaak veel beter van kwaliteit dat weet jij ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb ook schoenen van rond de 100 euro gewoon uit de aanbieding. Je kan er ook voor kiezen om van dat geld 2 paar vans of één paar nike air max (_ ) te kopen alleen dat vind ik dan weer zonde. Liever koop je mooie spullen van goede qualiteit en ze gaan zo jaren mee.
Klopt maar dat betekend nog niet dat je nu naar de winkel moet rennen en de rest van je leven in gucci hemden moet gaan. Iets simpeler is ook prima. Als een goed shirt goed is gewassen en gestreken ben ik al lang blij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dure kleding is vaak veel beter van kwaliteit dat weet jij ook.
Jablome jij bent toch ook 30/40, ben jij ook simpel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik geloof dat dat weinig met simpel zijn te maken heeft, toch?
wel als ik alleen thuis ben en op de bank aan het fokken ben, en als ik ga werken steek ik eerlijk gezegd ook niet heel veel werk in mijn outfits. maar als ik iets sociaals doe, kies ik mijn kleren en mijn make-up wel zorgvuldig uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Jablome jij bent toch ook 30/40, ben jij ook simpel?
Maar goed dat ik anders ben dan, ik geef wel om mijn uiterlijk....bloesjes draag ik niet of heel zelden, als het niet anders kan....meestal t-shirt spijkerbroek, gel in mijn haar....en 35 jaar evenzogoed...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Nemeosis het volgende:
Wat erger ik me toch aan 'simpele' mensen... Vaak 30/40 +. Niks meer geven om hun uiterlijk:
In het geval van mannen: Haren niet meer doen, nette lelijke bloesjes aan, keurige schoentjes
Vrouwen: (algemeen bekend) kort en pittig kapsel, alles zo gemakkelijk mogelijk
Zijn ze hun jeugd dan helemaal vergeten?Kiezen ze er echt bewust voor om er ouder uit te zien door hun onverzorgde/simpele uiterlijk
Klacht: Simpele mensen... hopen dat mijn generatie/de generatie daaronder niet zo is
Nou helemaal top danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef F1978 het volgende:
Maar goed dat ik anders ben dan, ik geef wel om mijn uiterlijk....bloesjes draag ik niet of heel zelden, als het niet anders kan....meestal t-shirt spijkerbroek, gel in mijn haar....en 35 jaar evenzogoed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |