quote ;quote:
Wat denk je wat er gebeurt als die masterkey gejat wordt ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:54 schreef breaky het volgende:
Heeft een fabrikant niet een masterkey waarmee elke door hun geproduceerde kluis geopend kan worden?
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:54 schreef breaky het volgende:
Heeft een fabrikant niet een masterkey waarmee elke door hun geproduceerde kluis geopend kan worden?
oké dus ze hebben zomaar gevaarlijke chemische wapens in een kluis gestopt zonder na te denken of dat zou kunnen lekken, gestolen worden, of kwijtgeraakt. Dát lijkt me het groter probleem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:08 schreef TLC het volgende:
[..]
quote ;
De kluis is afkomstig van het chemisch lab van het onderzoeksinstituut TNO dat toen nog onderdeel was van het ministerie van Defensie. Daar werkten ze aan het ontwikkelen van chemische wapens.
----
Je weet maar nooit wat erin zit he
Als er een soort van ingebouwde timer is zoals met moderne apparaten, waardoor je na iedere 3 foute pogingen, even buitengesloten wordt, dan is die robot vrij eindeloos lang bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als die masterkey gejat wordt ?
En wat denk je waartoe criminelen in staat zijn om die masterkey in bezit te krijgen ?
Sterker nog de fabrikant zelf kan crimineel zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
En wat denk je waartoe criminelen in staat zijn om die masterkey in bezit te krijgen ?
Dat snap ik ook wel. Maar wat als een kluis echt niet meer open wil en er zitten bijvoorbeeld waardevolle documenten in?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:40 schreef breaky het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar wat als een kluis echt niet meer open wil en er zitten bijvoorbeeld waardevolle documenten in?
Opblazen lijkt me niet zo'n goed idee.
Leuk...maar met de genoemde kluis gaat dat verhaal dus niet op. Als die robot die kluis niet weet te kraken dan blijft dat ding dus potdicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:44 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Daarom blaas je alleen de deur weg. Niet de hele inhoud aan gruizelementen.
Heet gecontroleerde demolitie.
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:47 schreef breaky het volgende:
[..]
Leuk...maar met de genoemde kluis gaat dat verhaal dus niet op. Als die robot die kluis niet weet te kraken dan blijft dat ding dus potdicht.
Zo'n oud dingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:20 schreef DroogDok het volgende:
Is het zo'n digitaal slot of een ouderwets draaislot?
Zo een ding werkt mechanisch, technisch gezien kun je dus helemaal geen "masterkey" aanbrengen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:54 schreef breaky het volgende:
Hoelang gaat ie erover doen? Zo super veel combinaties zijn er toch niet mogelijk lijkt me?quote:
Max 3 dagen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoelang gaat ie erover doen? Zo super veel combinaties zijn er toch niet mogelijk lijkt me?
Max 3 dagen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoelang gaat ie erover doen? Zo super veel combinaties zijn er toch niet mogelijk lijkt me?
000000, en er zit nog niets in, behalve een bonnetje van blokkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:01 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel trouwens nu al dat het zeer waarschijnlijk een nogal logische code is
Ik voorspel dat er wat suffe documenten inzitten, zou me trouwens niet verbazen als dit gewoon een publiciteitsstunt is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
000000, en er zit nog niets in, behalve een bonnetje van blokker)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |