Hamer?quote:
Zou wel kut zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen idee moet ik dus nog aanhoren
passengerquote:
oh wel leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hamer?
[..]
Zou wel kut zijn
[..]
passenger__
Wie was dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza je moest de groeten hebben van dat meisje dat laats op de cam verscheen.
en dat je schattig was
Jackie Chan is ervoor hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
akelig rustig hier in de SC O_O
kom dan met ietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
pffft niemand zegt meer iets enzo
Nee sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
7 kilometer gerend + een uur zumba
Oh en de trap opgelopen terwijl ik squat.
Wie is trots op me?
ik.. lekker bezig AJquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie is trots op me?
ik niet je had ook 10 kilometer kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie is trots op me?
Vind ik leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1898_012R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[4438]&set=key[height],value[5189]&set=key[x],value[156]&set=key[y],value[423]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
H&M chicks worden eindelijk beter
Rare neusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1898_012R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[4438]&set=key[height],value[5189]&set=key[x],value[156]&set=key[y],value[423]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
H&M chicks worden eindelijk beter
aa de ene helft van ons modeteam is er weerquote:
VAquote:
Verwarming een optie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
jezus het is koud in mijn kamer.... hele handen zijn bevroren
modeteam?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
aa de ene helft van ons modeteam is er weer
Valt mee hoorquote:
was ook als compliment bedoelt, je smaak is goed in ordequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Let op wat ik aan heb en wat jeans betreft iets te veel, maar ach
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik niet je had ook 10 kilometer kunnen doen.
geniaal ... ik had jou ook kunnen doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.
HA
Ok thanks!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
was ook als compliment bedoelt, je smaak is goed in orde
/verleden tijd inderdaad. Ik hoef geen chicks die maar 7 kilometer rennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.
HA
Dank u dank uquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geniaal ... ik had jou ook kunnen doen![]()
Zo grappig was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geniaal ... ik had jou ook kunnen doen![]()
Je wilt chicks die nooit rennen en heel dik zijn, zoals jouw moeder?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
/verleden tijd inderdaad. Ik hoef geen chicks die maar 7 kilometer rennen.
ik vond van welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet.
Lekker gewerkt?quote:
Nee het was dan ook focking hilarischquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet.
HA MIJN MOEDER HEEFT ZOJUIST NOG 20 km GEDAAN!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wilt chicks die nooit rennen en heel dik zijn, zoals jouw moeder?
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best engquote:
Dus je wilt me niet meer?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HA MIJN MOEDER HEEFT ZOJUIST NOG 20 km GEDAAN!!!
En nee, ik wil chicks die 10km kunnen rennen
Bang zijn voor een meisje is net als bang zijn voor seriemoordenaarsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
Oh en bedankt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhoudenquote:
quote:
Je kan vast wel meer tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhouden
maar mijn bovenbenen zijn wel triestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangen
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pas maar op, op de meet ga ik je slaan, dus ik mag hopen dat jouw conditie beter is
meen wel oprecht dat ik jou lekker vindquote:
dat word squatten en leg extensions danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar mijn bovenbenen zijn wel triest
naar school fietsen was 5min max.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hoefde vroeger nooit naar school te fietsen dat je conditie zo slecht is?
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjes
Lees jij mijn feedback niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen wel oprecht dat ik jou lekker vinden hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
Muwah, ik ben Asian. Dingen gaan pas hangen als ik 60 benquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen wel oprecht dat ik jou lekker vinden hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat word squatten en leg extensions dan
* Pizza_Pepperoni Pizza mompelt iets met IPH erinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzo
Mijn bovenlichaam is gewoon abnormaal kort
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees jij mijn feedback niet?
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het beginquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
Weet ik toch. eigenlijk wist ik niet, ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoor
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt toch
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit momentquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees jij mijn feedback niet?
Slim van je, mijn feedback is over het algemeen vreselijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit moment)
andersomquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het begin
motivatie moet je niet vinden maar makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
andersom
[..]
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden
Zeker, zojuist mijn eerste gepaktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey Stuart
Is het al tijd voor bier?
Vet kan in spier veranderenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
andersom
[..]
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden
wowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?fp
wtf
echt wtf. Hoe dom kan je zijnquote:
Nog plannen?quote:
Frisse luchtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oorzaak gevonden, ik heb zo'n ventilatie rooster boven mijn raam en die stond open
Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw)quote:
Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
motivatie moet je niet vinden maar maken
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw)
Jij
Tof dat je camera binnen isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnendus daar ga ik mee filmen enzo
En ja het is echt te koud
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool
Doei PKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar ik wil met gewichtjes enzo werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
Heb je getekend?quote:
jaquote:
Dan koop je wat gewichtjes online.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik wil met gewichtjes enzo werken
Lekker hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
jahij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen
Vetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Eftelingwel fucking koud alleen
Zeg ik nietquote:
quote:
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vetwaar ben je het meest in geweest
?
Vetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vetook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant
Dat is geweldig als dat magquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkigquote:
mooi zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig
ja is echt ergquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van man
tuigleefquote:
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.quote:
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partayquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
tss verlaat ons maarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijkquote:
mensen die haten gaan verlatenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay
Sorry dat ik vrienden hebquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mensen die haten gaan verlaten
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk
Ja spijten helpt niet echt hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik vrienden heb
Ik zeg somsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje
ja okequote:
Ja, net nu mijn internet weer normaal werktquote:
het zit ons niet meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, net nu mijn internet weer normaal werkt
Same guyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Faberyayo bedoel je?
Deze clip:
Gvd![]()
ik ga zo hard stuk als ik dit kijk
Je serveerde toch ergens?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje
ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurdwanhopig much
ontslagen, zonder redenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je serveerde toch ergens?
Gewoon langs gaan. niet mailenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje
ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurdwanhopig much
Daar gaat nogal wat tijd inzitten danquote:
Bood het aan ja :quote:
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bood het aan ja :
Waarom ga je neit gewoon langs ipv mailen?
Is maar hoe graag je het wilt he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik heb nu een site voor me met alle restaurants in Groningen, kan ze zo een voor een bij langs gaan.
Als ik bij iedereen langs ga en 40 keer mn CV moet uitprinten gaat dat echt een hoop tijd en geld kosten
Ik zou niet ergens zomaar langs gaan hoor. Vind ik zo wanhopig overkomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.
Mmmm ja ok, maar helemaal voor een horeca baantje is je gezicht laten zien en een eerste indruk maken vaak handigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur is
Tevens ben k dan letterlijk 4 uur bezig als ik alles eenmaal bij langs ben geweest, nu doe ik het in een halfuur
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
dat menuquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
''Kindvriendelijk''quote:
Ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Werk voor DV gespotquote:Lekker uit eten … en de kinderen? Die vermaken zich prima bij Yankee Doodle.
Nanny
Op zaterdag en zondag, tijdens de schoolvakanties dagelijks, is er altijd een nanny aanwezig die met de kinderen speelt en de kinderen kan schminken.
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Kindvriendelijk''
Ik zou echt de voorkeur hebben voor een ander restaurant
o m gquote:
quote:
Ja ziet er tof uit hoor, maar ik kan niet met kinderen omgaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant is
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
o m g
dat is net als je kind naar het animatieteam sturen op de camping
Hmm nah, ik vond het niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.
spooktochten 6kamp enzovoorts
steakhousesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jij hebt wat met kinderen he?quote:
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt wat met kinderen he?
zolang je geen relaties hebt vind ik het primaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben ja
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb 2 maanden gewerkt in een turkse grillroom, booooooooooohhh dat eten
Een relatie met een kind?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zolang je geen relaties hebt vind ik het prima
ik kon daar gratis etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegen
AJ is er niet, jammerrrrrquote:
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kon daar gratis etenmaar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
Jaloersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kon daar gratis etenmaar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
oh okequote:
neuh meestal voor het werk een pizza of huisgemaakt brood of na het werk pasta of kebabquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg![]()
alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten
Gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zou me ook zo vet lijkenmisschien ga ik dat deze zomer doen
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangenquote:
Zoveelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg![]()
alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten
Ik vind je stoerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had hongerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat was snel, wat heb je gedaan?
jordyquote:
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doenquote:
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brbquote:
Nu gaan trekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr
Ja hoorquote:
niet zo slijmen danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
Ging dat goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor
Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint
Met jou?
hoe gingen je toetsenquote:
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen
zo bezopen waren mijn vrienden net nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
Jullie hadden niet genoeg drank?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo bezopen waren mijn vrienden net nioet
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig?
gwn, was vergeten hoe het voeldequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie hadden niet genoeg drank?
Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken?
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doendus wss wordt het op vakantie met wat vrienden
(wat trouwens ook heel leuk is
)
droger worden? als je meer spiermassa meer moet je dan meer eten, en zo ja, wat moet je dan eten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op nietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Voelt het fijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn, was vergeten hoe het voelde
ik zit goed voor de komedne twee jaar
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen
AJ gaat niet naar meetsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets
ik heb 2 ex'en van fokquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Ik via kik en skype.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn beide ex'en zijn van fokerg triest maar als het klikt, why not
mooiquote:
Spoedig een derde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
het ging over het feit dat ik volgens mensen hier probeerde AJ te hosselen dus het ging wel over haarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over haar
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
QFTquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
Internetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
quote:
daaromquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
daten is niks mis meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijnquote:
Heel nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daten is niks mis mee
dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
echt welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo
klacht.nlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens
Oh jou kan ik zeker wel aan. Alleen zou ik me eerder voor jou schamen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bang dat je me niet aan kan?
link mij eens naar een grote websitequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens
Niemand schrijft zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
Beetje aangeschoten wel, maar echt dronken nietquote:
Is me te veel werkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
link mij eens naar een grote websiteheb niks te doen
dan moet jij maar eens kijken hoe een gemiddelde kader leerling schrijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |