abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124388601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:

[..]

VA O+
schatj0n O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124388610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

modeteam? :')
jerry en jij :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124388621
VA _O_ HM _O_
Je maintiendrai
pi_124388653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jerry en jij :P
Valt mee hoor _O-

Let op wat ik aan heb en wat jeans betreft iets te veel, maar ach :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124388668
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
VA _O_ HM _O_
:@ :@ :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124388710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Valt mee hoor _O-

Let op wat ik aan heb en wat jeans betreft iets te veel, maar ach :+
was ook als compliment bedoelt, je smaak is goed in orde :D
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124388761
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ik niet je had ook 10 kilometer kunnen doen.
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.

HA
pi_124388806
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.

HA
geniaal ... ik had jou ook kunnen doen _O- _O_
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124388808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

was ook als compliment bedoelt, je smaak is goed in orde :D
Ok thanks! :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124388819
berigtbek
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124388862
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.

HA
/verleden tijd inderdaad. Ik hoef geen chicks die maar 7 kilometer rennen.
Je maintiendrai
pi_124388869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

geniaal ... ik had jou ook kunnen doen _O- _O_
Dank u dank u
pi_124388879
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

geniaal ... ik had jou ook kunnen doen _O- _O_
Zo grappig was het nou ook weer niet.
Je maintiendrai
pi_124388896
Slijmen kan ook te ver gaan.
Je maintiendrai
pi_124388904
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

/verleden tijd inderdaad. Ik hoef geen chicks die maar 7 kilometer rennen.
Je wilt chicks die nooit rennen en heel dik zijn, zoals jouw moeder?
pi_124388910
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zo grappig was het nou ook weer niet.
ik vond van wel _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:23:01 #42
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124388959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

schatj0n O+
Lekker gewerkt? :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124388960
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zo grappig was het nou ook weer niet.
Nee het was dan ook focking hilarisch
pi_124388964
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je wilt chicks die nooit rennen en heel dik zijn, zoals jouw moeder?
HA MIJN MOEDER HEEFT ZOJUIST NOG 20 km GEDAAN!!!
En nee, ik wil chicks die 10km kunnen rennen :{w
Je maintiendrai
pi_124388972
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Slijmen kan ook te ver gaan.
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124388995
Je maintiendrai
pi_124389006
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

HA MIJN MOEDER HEEFT ZOJUIST NOG 20 km GEDAAN!!!
En nee, ik wil chicks die 10km kunnen rennen :{w
Dus je wilt me niet meer? :'(
pi_124389014
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
pi_124389024
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
Bang zijn voor een meisje is net als bang zijn voor seriemoordenaars :')
Je maintiendrai
pi_124389029
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
Oh en bedankt.

Kom vechten dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')