Valt mee hoorquote:
was ook als compliment bedoelt, je smaak is goed in ordequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Let op wat ik aan heb en wat jeans betreft iets te veel, maar ach
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik niet je had ook 10 kilometer kunnen doen.
geniaal ... ik had jou ook kunnen doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.
HA
Ok thanks!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
was ook als compliment bedoelt, je smaak is goed in orde
/verleden tijd inderdaad. Ik hoef geen chicks die maar 7 kilometer rennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had ook jou kunnen doen, ik kan zoveel doen, en toch doe ik het lekker niet.
HA
Dank u dank uquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geniaal ... ik had jou ook kunnen doen![]()
Zo grappig was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geniaal ... ik had jou ook kunnen doen![]()
Je wilt chicks die nooit rennen en heel dik zijn, zoals jouw moeder?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
/verleden tijd inderdaad. Ik hoef geen chicks die maar 7 kilometer rennen.
ik vond van welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet.
Lekker gewerkt?quote:
Nee het was dan ook focking hilarischquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet.
HA MIJN MOEDER HEEFT ZOJUIST NOG 20 km GEDAAN!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wilt chicks die nooit rennen en heel dik zijn, zoals jouw moeder?
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best engquote:
Dus je wilt me niet meer?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HA MIJN MOEDER HEEFT ZOJUIST NOG 20 km GEDAAN!!!
En nee, ik wil chicks die 10km kunnen rennen
Bang zijn voor een meisje is net als bang zijn voor seriemoordenaarsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
Oh en bedankt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan AJ beter te vriend houden soms is ze best eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |