abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124389606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Avond :W
Evening :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

motivatie moet je niet vinden maar maken :)
Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:36:37 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389660
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw) -O-
Jij :?
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnen _O_ dus daar ga ik mee filmen enzo :D
En ja het is echt te koud ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:36:40 #104
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sup SV
Hey, ben vandaag naar de Efteling geweest met school :D
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Evening :W
Stuart :D :W
pi_124389701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef supersof het volgende:

[..]

echt wtf. Hoe dom kan je zijn :')
ziekelijk dit :r
Je maintiendrai
pi_124389705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnen _O_ dus daar ga ik mee filmen enzo :D
En ja het is echt te koud ;(
Tof dat je camera binnen is O+ _O_
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389733
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool :')
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
Je maintiendrai
pi_124389739
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
Doei PK :W
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:38:58 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
Have fun :D
pi_124389784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
Have fun :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389794
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
maar ik wil met gewichtjes enzo werken
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:39:27 #113
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389795
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ziekelijk dit :r
Heb je getekend?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:39:30 #114
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389801
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Efteling _O_ wel fucking koud alleen :{
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:40:02 #115
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389847
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Tof dat je camera binnen is O+ _O_
ja _O_ hij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124389942
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

maar ik wil met gewichtjes enzo werken
Dan koop je wat gewichtjes online.
Je maintiendrai
pi_124389950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:

[..]

ja _O_ hij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen _O_
Lekker hoor O+

Wanneer ga je :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389964
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Efteling _O_ wel fucking koud alleen :{
Vet _O_ waar ben je het meest in geweest :P ?
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:41:59 #119
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389986
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Lekker hoor O+

Wanneer ga je :?
Zeg ik niet :+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124390048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef supersof het volgende:

[..]

Zeg ik niet :+
:6

Internet is hier traag momenteel -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:43:53 #121
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124390103
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Vet _O_ waar ben je het meest in geweest :P ?
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak :P
pi_124390218
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak :P
Vet _O_ ook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant :{
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:46:59 #123
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124390269
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Vet _O_ ook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant :{
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten :P
pi_124390514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten :P
Dat is geweldig als dat mag :D
Je maintiendrai
pi_124390679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef supersof het volgende:

[..]

Lekker gewerkt? :D
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124390693
ben ik weer tevens
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:57:13 #127
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124390732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ben ik weer tevens
Hey :W
pi_124390739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Hey :W
SV :W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124390893
huh deaud en geeneens TC :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:00:54 #130
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124390900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig :D
mooi zo :s)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124390956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
huh deaud en geeneens TC :')
Ik snap er ook niets van man :N
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:02:22 #132
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124390970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
huh deaud en geeneens TC :')
ja is echt erg ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124390990
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik snap er ook niets van man :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:02 schreef supersof het volgende:

[..]

ja is echt erg ;(
tuigleef
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

[..]

tuigleef
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
Je maintiendrai
pi_124391051
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:04:32 #136
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124391099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay :{w
tss verlaat ons maar :{w
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124391130
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef supersof het volgende:

[..]

tss verlaat ons maar :{w
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk :*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391143
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay :{w
mensen die haten gaan verlaten :{w
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:09:08 #139
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124391346
Tijd voor bier.
pi_124391371
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor bier.
Bij jou altijd :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391387
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

mensen die haten gaan verlaten :{w
Sorry dat ik vrienden heb :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:11:24 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124391479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk :*
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje :@
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124391486
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Sorry dat ik vrienden heb :{w
Ja spijten helpt niet echt he :{w
Je maintiendrai
pi_124391493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:

[..]

ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje :@
Ik zeg soms :@ :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391606
Kanaal van die hoerige kut router maar aangepast :r
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:15:20 #146
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124391660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik zeg soms :@ :@
ja oke :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124391926
Deze reclame :D _O-
Je maintiendrai
pi_124391928
doodheid ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
doodheid ;(
Ja, net nu mijn internet weer normaal werkt :')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124392033
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Deze reclame :D _O-
P Faberge _O_
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')