Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
motivatie moet je niet vinden maar maken
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw)
Jij
Tof dat je camera binnen isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnendus daar ga ik mee filmen enzo
En ja het is echt te koud
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool
Doei PKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
maar ik wil met gewichtjes enzo werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
Heb je getekend?quote:
jaquote:
Dan koop je wat gewichtjes online.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik wil met gewichtjes enzo werken
Lekker hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
jahij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen
Vetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Eftelingwel fucking koud alleen
Zeg ik nietquote:
quote:
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vetwaar ben je het meest in geweest
?
Vetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vetook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant
Dat is geweldig als dat magquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkigquote:
mooi zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig
ja is echt ergquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van man
tuigleefquote:
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.quote:
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partayquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
tss verlaat ons maarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijkquote:
mensen die haten gaan verlatenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay
Sorry dat ik vrienden hebquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mensen die haten gaan verlaten
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk
Ja spijten helpt niet echt hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik vrienden heb
Ik zeg somsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje
ja okequote:
Ja, net nu mijn internet weer normaal werktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |