Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
motivatie moet je niet vinden maar maken
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw)
Jij
Tof dat je camera binnen isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnendus daar ga ik mee filmen enzo
En ja het is echt te koud
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool
Doei PKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters
maar ik wil met gewichtjes enzo werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
Heb je getekend?quote:
jaquote:
Dan koop je wat gewichtjes online.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik wil met gewichtjes enzo werken
Lekker hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
jahij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen
Vetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Eftelingwel fucking koud alleen
Zeg ik nietquote:
quote:
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vetwaar ben je het meest in geweest
?
Vetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vetook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant
Dat is geweldig als dat magquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |