abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124389606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Avond :W
Evening :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

motivatie moet je niet vinden maar maken :)
Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:36:37 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389660
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw) -O-
Jij :?
Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnen _O_ dus daar ga ik mee filmen enzo :D
En ja het is echt te koud ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:36:40 #104
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sup SV
Hey, ben vandaag naar de Efteling geweest met school :D
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Evening :W
Stuart :D :W
pi_124389701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef supersof het volgende:

[..]

echt wtf. Hoe dom kan je zijn :')
ziekelijk dit :r
Je maintiendrai
pi_124389705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik ga even vooruit werken met die cursussen overzetten. En mijn camera is binnen _O_ dus daar ga ik mee filmen enzo :D
En ja het is echt te koud ;(
Tof dat je camera binnen is O+ _O_
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389733
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja kijk het was perfect als ik alles thuis kon doen want ik zie het meeste op tegen de reis naar de sportschool :')
Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
Je maintiendrai
pi_124389739
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
Doei PK :W
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:38:58 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
Have fun :D
pi_124389784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke mensen ik ga ff met een maatje weg, laters :)
Have fun :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389794
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je kan alles ook thuis doen! Gewoon op youtube wat oefeningen uitzoeken met uitleg erbij, and you're ready to go!
maar ik wil met gewichtjes enzo werken
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:39:27 #113
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389795
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ziekelijk dit :r
Heb je getekend?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:39:30 #114
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389801
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Efteling _O_ wel fucking koud alleen :{
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:40:02 #115
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389847
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Tof dat je camera binnen is O+ _O_
ja _O_ hij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124389942
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

maar ik wil met gewichtjes enzo werken
Dan koop je wat gewichtjes online.
Je maintiendrai
pi_124389950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:

[..]

ja _O_ hij is echt mooi.
En vakantie naar Spanje staat vast, dus daar ook lekker filmen _O_
Lekker hoor O+

Wanneer ga je :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389964
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was zo chill vandaag, nergens wachtrijen in de Efteling _O_ wel fucking koud alleen :{
Vet _O_ waar ben je het meest in geweest :P ?
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:41:59 #119
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389986
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Lekker hoor O+

Wanneer ga je :?
Zeg ik niet :+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124390048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef supersof het volgende:

[..]

Zeg ik niet :+
:6

Internet is hier traag momenteel -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:43:53 #121
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124390103
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Vet _O_ waar ben je het meest in geweest :P ?
Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak :P
pi_124390218
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Python, Vliegende Hollander en Joris en de draak :P
Vet _O_ ook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant :{
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:46:59 #123
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124390269
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Vet _O_ ook mooi dat er geen rijen stonden, dat is zo irritant :{
Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten :P
pi_124390514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Ja idd, we konden gewoon meerdere keren blijven zitten :P
Dat is geweldig als dat mag :D
Je maintiendrai
pi_124390679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef supersof het volgende:

[..]

Lekker gewerkt? :D
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')