abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124389053
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389066
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dus je wilt me niet meer? :'(
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhouden :'(
Je maintiendrai
pi_124389073
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Oh en bedankt.

Kom vechten dan
_O- doe ik je niet aan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389089
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Je kan vast wel meer toch :@
Je maintiendrai
pi_124389091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen :P
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?
pi_124389105
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangen
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Slijmen kan ook te ver gaan.
Je maintiendrai
pi_124389128
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhouden :'(
:')
Pas maar op, op de meet ga ik je slaan, dus ik mag hopen dat jouw conditie beter is
pi_124389135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen :P
maar mijn bovenbenen zijn wel triest
pi_124389145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangen
:')

Zo cliché
pi_124389146
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je kan vast wel meer toch :@
lol nee
pi_124389159
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:')
Pas maar op, op de meet ga ik je slaan, dus ik mag hopen dat jouw conditie beter is
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjes :6
Je maintiendrai
pi_124389188
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

lol nee
Jij hoefde vroeger nooit naar school te fietsen dat je conditie zo slecht is?
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:27:30 #64
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389193
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124389194
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:')

Zo cliché
meen wel oprecht dat ik jou lekker vind :P en hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389204
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

maar mijn bovenbenen zijn wel triest
dat word squatten en leg extensions dan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389211
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jij hoefde vroeger nooit naar school te fietsen dat je conditie zo slecht is?
naar school fietsen was 5min max.
pi_124389223
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjes :6
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzo
Mijn bovenlichaam is gewoon abnormaal kort :')
pi_124389246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

meen wel oprecht dat ik jou lekker vind :P en hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
Lees jij mijn feedback niet?
Je maintiendrai
pi_124389267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

meen wel oprecht dat ik jou lekker vind :P en hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
Muwah, ik ben Asian. Dingen gaan pas hangen als ik 60 ben
pi_124389272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dat word squatten en leg extensions dan
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
pi_124389276
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzo
Mijn bovenlichaam is gewoon abnormaal kort :')
* Pizza_Pepperoni Pizza mompelt iets met IPH erin
Je maintiendrai
pi_124389300
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Lees jij mijn feedback niet?
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoor
pi_124389302
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
Je maintiendrai
pi_124389311
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het begin
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389314
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wie was dat eigenlijk?
Vriendin van een vriend
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124389330
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt toch
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389357
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoor
Weet ik toch. eigenlijk wist ik niet, ik voel me vereerd :@
Je maintiendrai
pi_124389364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt toch
Nee :@
Je maintiendrai
pi_124389370
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Lees jij mijn feedback niet?
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit moment :P)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389375
Evening :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Vriendin van een vriend
O oké, ik dacht jouw vriendin :@
Je maintiendrai
pi_124389379
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
Evening :W
sup
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit moment :P)
Slim van je, mijn feedback is over het algemeen vreselijk.
Je maintiendrai
pi_124389407
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
andersom
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het begin
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden :')
pi_124389412
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
Evening :W
Hey Stuart :W
Is het al tijd voor bier?
Je maintiendrai
pi_124389413
zelfs met de verwarming aan en de ramen dicht is mijn kamer een vrieskist... even op zoek naar de oorzaak >_<
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389428
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

andersom

[..]

meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden :')
motivatie moet je niet vinden maar maken :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389432
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hey Stuart :W
Is het al tijd voor bier?
Zeker, zojuist mijn eerste gepakt :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389434
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

andersom

[..]

meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden :')
Vet kan in spier veranderen :?
Gewoon doen.
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:32:52 #91
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389475
stuwie :D :D
WEEEEKEEEEND *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124389493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
stuwie :D :D
WEEEEKEEEEND *O*
Super O+

Ja, eindelijk weekend *G* *O* *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389498
Je maintiendrai
pi_124389507
oorzaak gevonden, ik heb zo'n ventilatie rooster boven mijn raam en die stond open :')
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:34:03 #95
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389526
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

wow :{
echt wtf. Hoe dom kan je zijn :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:34:16 #96
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124389536
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Super O+

Ja, eindelijk weekend *G* *O* *G*
Nog plannen? :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:34:29 #97
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124389544
Avond :W
pi_124389562
sup SV
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124389580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oorzaak gevonden, ik heb zo'n ventilatie rooster boven mijn raam en die stond open :')
Frisse lucht *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124389600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef supersof het volgende:

[..]

Nog plannen? :D
Nee, nog niet. Het wordt hier nogal koud en nat (regen/sneeuw) -O-
Jij :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')