maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhoudenquote:
quote:
Je kan vast wel meer tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhouden
maar mijn bovenbenen zijn wel triestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangen
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pas maar op, op de meet ga ik je slaan, dus ik mag hopen dat jouw conditie beter is
meen wel oprecht dat ik jou lekker vindquote:
dat word squatten en leg extensions danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar mijn bovenbenen zijn wel triest
naar school fietsen was 5min max.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hoefde vroeger nooit naar school te fietsen dat je conditie zo slecht is?
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjes
Lees jij mijn feedback niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen wel oprecht dat ik jou lekker vinden hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
Muwah, ik ben Asian. Dingen gaan pas hangen als ik 60 benquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen wel oprecht dat ik jou lekker vinden hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat word squatten en leg extensions dan
* Pizza_Pepperoni Pizza mompelt iets met IPH erinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzo
Mijn bovenlichaam is gewoon abnormaal kort
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees jij mijn feedback niet?
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het beginquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
Weet ik toch. eigenlijk wist ik niet, ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoor
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt toch
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit momentquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees jij mijn feedback niet?
Slim van je, mijn feedback is over het algemeen vreselijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit moment)
andersomquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het begin
motivatie moet je niet vinden maar makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
andersom
[..]
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden
Zeker, zojuist mijn eerste gepaktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey Stuart
Is het al tijd voor bier?
Vet kan in spier veranderenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
andersom
[..]
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden
wowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?fp
wtf
echt wtf. Hoe dom kan je zijnquote:
Nog plannen?quote:
Frisse luchtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oorzaak gevonden, ik heb zo'n ventilatie rooster boven mijn raam en die stond open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |