maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhoudenquote:
quote:
Je kan vast wel meer tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan 2km rennen dan lig ik een dag knock out
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat ik het nodig heb dan?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed het IRL klikt. Ik denk van niet, straks gaan we rennen op de meet en dan moet ik inhouden
maar mijn bovenbenen zijn wel triestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij krijgt nog complimenten over je achterwerk, tot die tijd hoef je niet te rennen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee jij bent lekker en wilt dat gewoon zo houden bij haar gaat alles op den duur hangen
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pas maar op, op de meet ga ik je slaan, dus ik mag hopen dat jouw conditie beter is
meen wel oprecht dat ik jou lekker vindquote:
dat word squatten en leg extensions danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar mijn bovenbenen zijn wel triest
naar school fietsen was 5min max.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hoefde vroeger nooit naar school te fietsen dat je conditie zo slecht is?
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ren veel sneller dan jij met je korte beentjes
Lees jij mijn feedback niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen wel oprecht dat ik jou lekker vinden hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
Muwah, ik ben Asian. Dingen gaan pas hangen als ik 60 benquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen wel oprecht dat ik jou lekker vinden hoe cliche het ook is dat dingen gaan hangen als je niks doet, het is wel zo
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat word squatten en leg extensions dan
* Pizza_Pepperoni Pizza mompelt iets met IPH erinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn benen zijn even lang als iemand van rond de 1.65 ofzo
Mijn bovenlichaam is gewoon abnormaal kort
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees jij mijn feedback niet?
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het beginquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ben zo paranoide dat mn vet niet in spier veranderd en het allemaal bij elkaar op gaat en dat mn benen nog dikker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |