klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
Weet ik toch. eigenlijk wist ik niet, ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh niet jaloers zijn, je bent mijn #1 hoor
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt maar je snapt wel wat ze bedoelt toch
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit momentquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees jij mijn feedback niet?
Slim van je, mijn feedback is over het algemeen vreselijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jawel doe er alleen niet veel mee( althans nog niet op dit moment)
andersomquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spier kan niet in vet veranderen of andersom?
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoef je je geen zorgen over te maken, goede voeding icm met trainen gaat je juist slanker en gespierder maken vooral in het begin
motivatie moet je niet vinden maar makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
andersom
[..]
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden
Zeker, zojuist mijn eerste gepaktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey Stuart
Is het al tijd voor bier?
Vet kan in spier veranderenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
andersom
[..]
meh, ik wil al een hele lange tijd beginnen met voedingsschema's maken en naar sportschool gaan icm begeleiding maar ik kan geen motivatie vinden
wowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?fp
wtf
echt wtf. Hoe dom kan je zijnquote:
Nog plannen?quote:
Frisse luchtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oorzaak gevonden, ik heb zo'n ventilatie rooster boven mijn raam en die stond open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |