mooi zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig
ja is echt ergquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van man
tuigleefquote:
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.quote:
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partayquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
tss verlaat ons maarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijkquote:
mensen die haten gaan verlatenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay
Sorry dat ik vrienden hebquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mensen die haten gaan verlaten
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk
Ja spijten helpt niet echt hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik vrienden heb
Ik zeg somsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje
ja okequote:
Ja, net nu mijn internet weer normaal werktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |