abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124390693
ben ik weer tevens
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:57:13 #127
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124390732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ben ik weer tevens
Hey :W
pi_124390739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Hey :W
SV :W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124390893
huh deaud en geeneens TC :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:00:54 #130
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124390900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Heerlijk, vrij rustig op de groente gelukkig :D
mooi zo :s)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124390956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
huh deaud en geeneens TC :')
Ik snap er ook niets van man :N
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:02:22 #132
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124390970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
huh deaud en geeneens TC :')
ja is echt erg ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124390990
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik snap er ook niets van man :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:02 schreef supersof het volgende:

[..]

ja is echt erg ;(
tuigleef
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

[..]

tuigleef
Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
Je maintiendrai
pi_124391051
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Laten wij blijven als de hardcore geen leven gang. Dan zijn we stoerder dan de mensen in de OP.
Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:04:32 #136
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124391099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay :{w
tss verlaat ons maar :{w
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124391130
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef supersof het volgende:

[..]

tss verlaat ons maar :{w
Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk :*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391143
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ben er morgen niet hoor, want werk en partay :{w
mensen die haten gaan verlaten :{w
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:09:08 #139
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124391346
Tijd voor bier.
pi_124391371
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor bier.
Bij jou altijd :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391387
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

mensen die haten gaan verlaten :{w
Sorry dat ik vrienden heb :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:11:24 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124391479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb gewoon whatsapp waar ik wel eens op kijk :*
ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje :@
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124391486
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Sorry dat ik vrienden heb :{w
Ja spijten helpt niet echt he :{w
Je maintiendrai
pi_124391493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:

[..]

ja oke, maar dat is ongezellig op een feestje :@
Ik zeg soms :@ :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391606
Kanaal van die hoerige kut router maar aangepast :r
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:15:20 #146
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124391660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik zeg soms :@ :@
ja oke :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124391926
Deze reclame :D _O-
Je maintiendrai
pi_124391928
doodheid ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124391957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
doodheid ;(
Ja, net nu mijn internet weer normaal werkt :')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124392033
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Deze reclame :D _O-
P Faberge _O_
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')