ik voel jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar blijft de zon, ik wil weer tannen
staat er niet op. Maar er staat wel op de doos: 1080 P ofzoquote:
maar ik word zenuwachtig als mensen mij lang in de ogen aanstaren dus een foto volstaat voor nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
't is een beetje raar als ik naar een foto zit te staren vind je niet?
netjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
staat er niet op. Maar er staat wel op de doos: 1080 P ofzo
en 1920x1080 HD
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik word zenuwachtig als mensen mij lang in de ogen aanstaren dus een foto volstaat voor nu.
Ik weet eigenlijk niet wat goed isquote:
jij hij was sowieso al geseponeerd maar ik kan nog niet naar school moet eerst op een gesprek komen bij de directie. hopen dat dat goed looptquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
PK is die zaak btw nog geseponeerd?
1920x1080 is heel goed, noemen we ook wel full HD en is gewoon goede kwaliteitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat goed is![]()
maar ik vind het er mooi uitzien dus dat volstaat
oke nicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1920x1080 is heel goed, noemen we ook wel full HD en is gewoon goede kwaliteit
Dat betekent dat hij op een scherm van dat aantal pixels HD kwaliteit is volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat goed is![]()
maar ik vind het er mooi uitzien dus dat volstaat
Heeft de directie nu een reden je te schorsen dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij hij was sowieso al geseponeerd maar ik kan nog niet naar school moet eerst op een gesprek komen bij de directie. hopen dat dat goed loopt
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza je had gelijk trouwens
holes is ook heel leuk
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ugh, can you not
ik vind patient love ook leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet hetis mijn guilty pleasure.
ken ik nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind patient love ook leuk
Ik vind 'm leuk jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind patient love ook leuk
naar wie luister je dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik voel me erg niet mannelijk als ik dit luister.
geen idee moet ik dus nog aanhorenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heeft de directie nu een reden je te schorsen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |