abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124386859
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

hoeft ook niet
't is een beetje raar als ik naar een foto zit te staren vind je niet?
Je maintiendrai
pi_124386868
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar blijft de zon, ik wil weer tannen
ik voel je
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:39:25 #278
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124386887
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hoeveel megapixel O+
staat er niet op. Maar er staat wel op de doos: 1080 P ofzo :+
en 1920x1080 HD
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124386891
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

't is een beetje raar als ik naar een foto zit te staren vind je niet?
maar ik word zenuwachtig als mensen mij lang in de ogen aanstaren dus een foto volstaat voor nu.
pi_124386998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef supersof het volgende:

[..]

staat er niet op. Maar er staat wel op de doos: 1080 P ofzo :+
en 1920x1080 HD
netjes _O_
Je maintiendrai
pi_124387013
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

maar ik word zenuwachtig als mensen mij lang in de ogen aanstaren dus een foto volstaat voor nu.
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:43:54 #282
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124387043
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

netjes _O_
Ik weet eigenlijk niet wat goed is :X
maar ik vind het er mooi uitzien dus dat volstaat :s)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124387069
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
PK is die zaak btw nog geseponeerd?
jij hij was sowieso al geseponeerd maar ik kan nog niet naar school moet eerst op een gesprek komen bij de directie. hopen dat dat goed loopt
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124387097
pizza je had gelijk trouwens

holes is ook heel leuk
pi_124387101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet wat goed is :X
maar ik vind het er mooi uitzien dus dat volstaat :s)
1920x1080 is heel goed, noemen we ook wel full HD en is gewoon goede kwaliteit :D
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:46:03 #286
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124387137
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

1920x1080 is heel goed, noemen we ook wel full HD en is gewoon goede kwaliteit :D
oke nice :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124387199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet wat goed is :X
maar ik vind het er mooi uitzien dus dat volstaat :s)
Dat betekent dat hij op een scherm van dat aantal pixels HD kwaliteit is volgens mij :@
Je maintiendrai
pi_124387218
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jij hij was sowieso al geseponeerd maar ik kan nog niet naar school moet eerst op een gesprek komen bij de directie. hopen dat dat goed loopt
Heeft de directie nu een reden je te schorsen dan?
Je maintiendrai
pi_124387219


ugh, can you not
pi_124387240
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza je had gelijk trouwens

holes is ook heel leuk
Ik weet het :@ is mijn guilty pleasure.
Je maintiendrai
pi_124387261
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

ugh, can you not
Je maintiendrai
pi_124387263
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik weet het :@ is mijn guilty pleasure.
ik vind patient love ook leuk :@
pi_124387320
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik vind patient love ook leuk :@
ken ik niet :@ even luisteren.
Je maintiendrai
pi_124387361
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik vind patient love ook leuk :@
Ik vind 'm leuk ja _O_
Je maintiendrai
pi_124387419
Ik voel me erg niet mannelijk als ik dit luister.
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:53:48 #296
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124387464
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik voel me erg niet mannelijk als ik dit luister.
naar wie luister je dan?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124387481
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Heeft de directie nu een reden je te schorsen dan?
geen idee moet ik dus nog aanhoren :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124387496
Pizza?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124387530
He jongens?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124387534
Laten jullie mij hier nou alleen
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')