O wat ben je nu lelijk ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
HYVES![]()
![]()
![]()
oude hyves foto's![]()
[ afbeelding ]
mijn haar
is best acceptabel op sommige momentenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Af en toe ben ik een klootzak, daar moet ik mee ophouden.
wat is er mis met je haar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
HYVES![]()
![]()
![]()
oude hyves foto's![]()
[ afbeelding ]
mijn haar
je bent thuis zie ikquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
toen had ik nog een schuine pony over mn hele voorhoofd heen
Hier gaat het dus fout.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is best acceptabel op sommige momenten
weet wanneer je moet stoppen though
ja al twee uur. Maar hij is net opgeladen en SD kaart doet het.quote:
jaquote:
hoop van niet, is lastig vasthoudenquote:
Jouw ogen, ik kan niet stoppen met kijken, wat is deze.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
HYVES![]()
![]()
![]()
oude hyves foto's![]()
[ afbeelding ]
mijn haar
hele mooie ogen inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw ogen, ik kan niet stoppen met kijken, wat is deze.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw ogen, ik kan niet stoppen met kijken, wat is deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |