het zit ons niet meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, net nu mijn internet weer normaal werkt
Same guyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Faberyayo bedoel je?
Deze clip:
Gvd![]()
ik ga zo hard stuk als ik dit kijk
Je serveerde toch ergens?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje
ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurdwanhopig much
ontslagen, zonder redenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je serveerde toch ergens?
Gewoon langs gaan. niet mailenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje
ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurdwanhopig much
Daar gaat nogal wat tijd inzitten danquote:
Bood het aan ja :quote:
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bood het aan ja :
Waarom ga je neit gewoon langs ipv mailen?
Is maar hoe graag je het wilt he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik heb nu een site voor me met alle restaurants in Groningen, kan ze zo een voor een bij langs gaan.
Als ik bij iedereen langs ga en 40 keer mn CV moet uitprinten gaat dat echt een hoop tijd en geld kosten
Ik zou niet ergens zomaar langs gaan hoor. Vind ik zo wanhopig overkomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.
Mmmm ja ok, maar helemaal voor een horeca baantje is je gezicht laten zien en een eerste indruk maken vaak handigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur is
Tevens ben k dan letterlijk 4 uur bezig als ik alles eenmaal bij langs ben geweest, nu doe ik het in een halfuur
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
dat menuquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
''Kindvriendelijk''quote:
Ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
Werk voor DV gespotquote:Lekker uit eten … en de kinderen? Die vermaken zich prima bij Yankee Doodle.
Nanny
Op zaterdag en zondag, tijdens de schoolvakanties dagelijks, is er altijd een nanny aanwezig die met de kinderen speelt en de kinderen kan schminken.
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Kindvriendelijk''
Ik zou echt de voorkeur hebben voor een ander restaurant
o m gquote:
quote:
Ja ziet er tof uit hoor, maar ik kan niet met kinderen omgaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant is
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
o m g
dat is net als je kind naar het animatieteam sturen op de camping
Hmm nah, ik vond het niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.
spooktochten 6kamp enzovoorts
steakhousesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
Jij hebt wat met kinderen he?quote:
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt wat met kinderen he?
zolang je geen relaties hebt vind ik het primaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben ja
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb 2 maanden gewerkt in een turkse grillroom, booooooooooohhh dat eten
Een relatie met een kind?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zolang je geen relaties hebt vind ik het prima
ik kon daar gratis etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |