het zit ons niet meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, net nu mijn internet weer normaal werkt
Same guyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Faberyayo bedoel je?
Deze clip:
Gvd![]()
ik ga zo hard stuk als ik dit kijk
Je serveerde toch ergens?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje
ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurdwanhopig much
ontslagen, zonder redenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je serveerde toch ergens?
Gewoon langs gaan. niet mailenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje
ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurdwanhopig much
Daar gaat nogal wat tijd inzitten danquote:
Bood het aan ja :quote:
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bood het aan ja :
Waarom ga je neit gewoon langs ipv mailen?
Is maar hoe graag je het wilt he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik heb nu een site voor me met alle restaurants in Groningen, kan ze zo een voor een bij langs gaan.
Als ik bij iedereen langs ga en 40 keer mn CV moet uitprinten gaat dat echt een hoop tijd en geld kosten
Ik zou niet ergens zomaar langs gaan hoor. Vind ik zo wanhopig overkomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.
Mmmm ja ok, maar helemaal voor een horeca baantje is je gezicht laten zien en een eerste indruk maken vaak handigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur is
Tevens ben k dan letterlijk 4 uur bezig als ik alles eenmaal bij langs ben geweest, nu doe ik het in een halfuur
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |