abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124392046
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, net nu mijn internet weer normaal werkt :')
het zit ons niet mee :N
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

P Faberge _O_
Faberyayo bedoel je? :@

Deze clip:

Gvd _O- :') ik ga zo hard stuk als ik dit kijk :')
Je maintiendrai
pi_124392087
rondkijken voor een bijbaantje

ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurd :') wanhopig much
pi_124392104
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Faberyayo bedoel je? :@

Deze clip:

Gvd _O- :') ik ga zo hard stuk als ik dit kijk :')
Same guy :@ :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392130
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje

ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurd :') wanhopig much
Je serveerde toch ergens? :o
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

het zit ons niet mee :N
Niet echt nee :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124392198
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124392211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Je serveerde toch ergens? :o
ontslagen, zonder reden :')
pi_124392237
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ontslagen, zonder reden :')
wut :')

JNG-knokploegmeet?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:26:09 #160
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124392241
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ontslagen, zonder reden :')
Dat is kut :{
pi_124392322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wut :')

JNG-knokploegmeet?
lol no
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:28:08 #162
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124392345
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
rondkijken voor een bijbaantje

ik heb nu al echt 20 sollicitaties per e-mail verstuurd :') wanhopig much
Gewoon langs gaan. niet mailen :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124392369
sinds 2 jaar weer gedronken :')
pi_124392386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef supersof het volgende:

[..]

Gewoon langs gaan. niet mailen :')
Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124392431
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

lol no
Bood het aan ja :

Waarom ga je neit gewoon langs ipv mailen?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef supersof het volgende:

[..]

Gewoon langs gaan. niet mailen :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan :D
Dit.

Ik heb nu een site voor me met alle restaurants in Groningen, kan ze zo een voor een bij langs gaan.

Als ik bij iedereen langs ga en 40 keer mn CV moet uitprinten gaat dat echt een hoop tijd en geld kosten
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:30:41 #167
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124392472
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar gaat nogal wat tijd inzitten dan :D
Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124392499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Bood het aan ja :

Waarom ga je neit gewoon langs ipv mailen?
Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur is
Tevens ben k dan letterlijk 4 uur bezig als ik alles eenmaal bij langs ben geweest, nu doe ik het in een halfuur
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:31:16 #169
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124392505
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[..]

Dit.

Ik heb nu een site voor me met alle restaurants in Groningen, kan ze zo een voor een bij langs gaan.

Als ik bij iedereen langs ga en 40 keer mn CV moet uitprinten gaat dat echt een hoop tijd en geld kosten
Is maar hoe graag je het wilt he.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124392507
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja nou en. Mailen is wel lekker makkelijk ja.
Ik zou niet ergens zomaar langs gaan hoor. Vind ik zo wanhopig overkomen :@ :X
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124392508
vet koud buiten
pi_124392523
http://www.pappajoe.com/

dit lijkt me leuk om te werken
pi_124392540
ik ga nog wel langs als ik er echt graag wil werken en het restaurant mij aanspreekt
pi_124392552
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Omdat 40 keer mn CV uitprinten + reiskosten te duur is
Tevens ben k dan letterlijk 4 uur bezig als ik alles eenmaal bij langs ben geweest, nu doe ik het in een halfuur
Mmmm ja ok, maar helemaal voor een horeca baantje is je gezicht laten zien en een eerste indruk maken vaak handig :Y
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392561
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/

dit lijkt me leuk om te werken
:') :') :')
pi_124392604
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/

dit lijkt me leuk om te werken
dat menu :9~
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392759
quote:
''Kindvriendelijk''

Ik zou echt de voorkeur hebben voor een ander restaurant _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392773
Project x restaurant in haren wat?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:37:40 #180
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124392808
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/

dit lijkt me leuk om te werken
Ziet er wel lekker uit :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')