en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangenquote:
Zoveelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg![]()
alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten
Ik vind je stoerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had hongerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat was snel, wat heb je gedaan?
jordyquote:
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doenquote:
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brbquote:
Nu gaan trekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr
Ja hoorquote:
niet zo slijmen danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
Ging dat goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor
Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint
Met jou?
hoe gingen je toetsenquote:
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen
zo bezopen waren mijn vrienden net nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
Jullie hadden niet genoeg drank?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo bezopen waren mijn vrienden net nioet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |