abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124393211
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Goedzo.
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr :')
pi_124393212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef supersof het volgende:

[..]

oh oke
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg ;)

alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten :N
Zoveel :o wat :o
Je maintiendrai
pi_124393220
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten _O_
pi_124393226
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:

[..]

nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr :')
Ik vind je stoer :@ :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

vind jou ook lief
hossel haar
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:49:01 #217
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124393235
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten _O_
Dat is wel chill :Y)
pi_124393237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Goede TT
Hey jordy, alles goed?
Je maintiendrai
pi_124393238
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat was snel, wat heb je gedaan?
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger :')) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik vind je stoer :@ :@
ben soeter boi xo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:49:43 #221
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Goede TT
jordy _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393273
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:

[..]

Gewoon doen *G*
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doen :{ dus wss wordt het op vakantie met wat vrienden -O- (wat trouwens ook heel leuk is :D )
Je maintiendrai
pi_124393279
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zoveel :o wat :o
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393282
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:

[..]

nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr :')
Nu gaan trekken.
Je maintiendrai
pi_124393292
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nu gaan trekken.
net al gedaan
pi_124393295
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hey jordy, alles goed?
Ja hoor

Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint :')

Met jou?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:50:25 #227
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen _O-
niet zo slijmen dan
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger :')) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen :)
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
Je maintiendrai
pi_124393320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig? :@
Je maintiendrai
pi_124393322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef supersof het volgende:

[..]

jordy _O_
Sof :W
pi_124393328
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:

[..]

net al gedaan
Voelde je dat wel?
Je maintiendrai
pi_124393337
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Ja hoor

Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint :')

Met jou?
Ging dat goed?
Je maintiendrai
pi_124393351
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Voelde je dat wel?
Alsof ik nieste :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:51:45 #234
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393356
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Sof :W
hoe gingen je toetsen :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393365
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Alsof ik nieste :')
_O-
Je maintiendrai
pi_124393377
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
Je maintiendrai
pi_124393381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen _O-
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393391
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
zo bezopen waren mijn vrienden net niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 22:53:59 ]
pi_124393444
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:

[..]

zo bezopen waren mijn vrienden net nioet
Jullie hadden niet genoeg drank?

Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken? :P
Je maintiendrai
pi_124393451
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ging dat goed?
Tuurlijk, zo doe ik het al bijna 7 jaar :')
Doe nu wel wat meer dan op de havo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')