abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124392811
quote:
Lekker uit eten … en de kinderen? Die vermaken zich prima bij Yankee Doodle.

Nanny
Op zaterdag en zondag, tijdens de schoolvakanties dagelijks, is er altijd een nanny aanwezig die met de kinderen speelt en de kinderen kan schminken.
Werk voor DV gespot
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124392831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

''Kindvriendelijk''

Ik zou echt de voorkeur hebben voor een ander restaurant _O-
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant is _O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:38:37 #183
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124392837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Werk voor DV gespot
o m g
dat is net als je kind naar het animatieteam sturen op de camping :r
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124392859
kom maar hier kinders
pi_124392880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Werk voor DV gespot
:')
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant is _O-
Ja ziet er tof uit hoor, maar ik kan niet met kinderen omgaan _O-

Zeker ook zo'n leuk pakje aan :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124392898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:

[..]

o m g
dat is net als je kind naar het animatieteam sturen op de camping :r
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.
spooktochten 6kamp enzovoorts
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124392916
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kom maar hier kinders
Tante DV gaat jullie eens lekker verwennen
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:40:17 #188
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124392918
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.
spooktochten 6kamp enzovoorts
Hmm nah, ik vond het niks :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:40:56 #189
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124392943
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kom maar hier kinders
Ik kom :@
pi_124392948
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Trollscience het volgende:
sinds 2 jaar weer gedronken :')
Goedzo.
Je maintiendrai
pi_124392986
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/

dit lijkt me leuk om te werken
steakhouses :~ altijd mixed grill nemen _O_
Je maintiendrai
pi_124393004
Ik zou wel tof zijn als animatie team *)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393019
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel tof zijn als animatie team *)
Jij hebt wat met kinderen he? :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Jij hebt wat met kinderen he? :+
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben ja :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393058
ik heb 2 maanden gewerkt in een turkse grillroom, booooooooooohhh dat eten
pi_124393062
ben ik weer :D
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393069
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben ja :P
zolang je geen relaties hebt vind ik het prima
pi_124393077
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb 2 maanden gewerkt in een turkse grillroom, booooooooooohhh dat eten
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegen _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393086
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

zolang je geen relaties hebt vind ik het prima
Een relatie met een kind? :')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegen _O-
ik kon daar gratis eten :@ maar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:46:30 #201
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer :D
AJ is er niet, jammerrrrr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393153
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik kon daar gratis eten :@ maar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg ;)

alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten :N
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef supersof het volgende:

[..]

AJ is er niet, jammerrrrr
vind jou ook lief
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393157
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik kon daar gratis eten :@ maar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
Jaloers :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:47:17 #205
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393174
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

vind jou ook lief
oh oke
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393186
Goede TT
pi_124393194
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel tof zijn als animatie team *)
Dat zou me ook zo vet lijken _O_ misschien ga ik dat deze zomer doen :9
Je maintiendrai
pi_124393196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg ;)

alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten :N
neuh meestal voor het werk een pizza of huisgemaakt brood of na het werk pasta of kebab
pi_124393204
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat zou me ook zo vet lijken _O_ misschien ga ik dat deze zomer doen :9
Gewoon doen *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer :D
Dat was snel, wat heb je gedaan?
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')