Werk voor DV gespotquote:Lekker uit eten … en de kinderen? Die vermaken zich prima bij Yankee Doodle.
Nanny
Op zaterdag en zondag, tijdens de schoolvakanties dagelijks, is er altijd een nanny aanwezig die met de kinderen speelt en de kinderen kan schminken.
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Kindvriendelijk''
Ik zou echt de voorkeur hebben voor een ander restaurant
o m gquote:
quote:
Ja ziet er tof uit hoor, maar ik kan niet met kinderen omgaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah nee kijk dan hoe leuk dat restaurant is
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
o m g
dat is net als je kind naar het animatieteam sturen op de camping
Hmm nah, ik vond het niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
de shit die het animatieteam op de camping had waar we elk jaar stonden waren nog wel tof.
spooktochten 6kamp enzovoorts
steakhousesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.pappajoe.com/
dit lijkt me leuk om te werken
Jij hebt wat met kinderen he?quote:
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt wat met kinderen he?
zolang je geen relaties hebt vind ik het primaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik werk ermee dus moet er wel iets mee hebben ja
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb 2 maanden gewerkt in een turkse grillroom, booooooooooohhh dat eten
Een relatie met een kind?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zolang je geen relaties hebt vind ik het prima
ik kon daar gratis etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou na afloop denk ik echt 100 kilo wegen
AJ is er niet, jammerrrrrquote:
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kon daar gratis etenmaar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
Jaloersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kon daar gratis etenmaar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
oh okequote:
neuh meestal voor het werk een pizza of huisgemaakt brood of na het werk pasta of kebabquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg![]()
alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten
Gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zou me ook zo vet lijkenmisschien ga ik dat deze zomer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |