abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:46:30 #201
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer :D
AJ is er niet, jammerrrrr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393153
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik kon daar gratis eten :@ maar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg ;)

alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten :N
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef supersof het volgende:

[..]

AJ is er niet, jammerrrrr
vind jou ook lief
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393157
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik kon daar gratis eten :@ maar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
Jaloers :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:47:17 #205
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393174
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

vind jou ook lief
oh oke
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393186
Goede TT
pi_124393194
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel tof zijn als animatie team *)
Dat zou me ook zo vet lijken _O_ misschien ga ik dat deze zomer doen :9
Je maintiendrai
pi_124393196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg ;)

alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten :N
neuh meestal voor het werk een pizza of huisgemaakt brood of na het werk pasta of kebab
pi_124393204
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat zou me ook zo vet lijken _O_ misschien ga ik dat deze zomer doen :9
Gewoon doen *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer :D
Dat was snel, wat heb je gedaan?
Je maintiendrai
pi_124393211
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Goedzo.
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr :')
pi_124393212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef supersof het volgende:

[..]

oh oke
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg ;)

alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten :N
Zoveel :o wat :o
Je maintiendrai
pi_124393220
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten _O_
pi_124393226
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:

[..]

nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr :')
Ik vind je stoer :@ :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

vind jou ook lief
hossel haar
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:49:01 #217
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124393235
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten _O_
Dat is wel chill :Y)
pi_124393237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Goede TT
Hey jordy, alles goed?
Je maintiendrai
pi_124393238
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat was snel, wat heb je gedaan?
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger :')) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik vind je stoer :@ :@
ben soeter boi xo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:49:43 #221
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Goede TT
jordy _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393273
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:

[..]

Gewoon doen *G*
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doen :{ dus wss wordt het op vakantie met wat vrienden -O- (wat trouwens ook heel leuk is :D )
Je maintiendrai
pi_124393279
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zoveel :o wat :o
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393282
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:

[..]

nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr :')
Nu gaan trekken.
Je maintiendrai
pi_124393292
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nu gaan trekken.
net al gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')