AJ is er niet, jammerrrrrquote:
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kon daar gratis etenmaar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
Jaloersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kon daar gratis etenmaar je beweegt heel veel he, omdat bediening. dus compenseert wel
oh okequote:
neuh meestal voor het werk een pizza of huisgemaakt brood of na het werk pasta of kebabquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg![]()
alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten
Gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zou me ook zo vet lijkenmisschien ga ik dat deze zomer doen
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangenquote:
Zoveelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik eet zo'n 6-7 keer per dag. als ik 6-7 keer per dag grill gerechten ga eten word ik moddervet hoe veel ik ook beweeg![]()
alhoewel ik er niet vanuit ga dat je 6 keer per dag gratis kan eten
Ik vind je stoerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
of als een bezorging verkeerd is gegaan dan mogen wij alles opeten
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had hongerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat was snel, wat heb je gedaan?
jordyquote:
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doenquote:
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brbquote:
Nu gaan trekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een joint eroverheen, ik voel niks meerr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |