Ja hoorquote:
niet zo slijmen danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
Ging dat goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor
Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint
Met jou?
hoe gingen je toetsenquote:
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen
zo bezopen waren mijn vrienden net nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
Jullie hadden niet genoeg drank?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo bezopen waren mijn vrienden net nioet
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig?
gwn, was vergeten hoe het voeldequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie hadden niet genoeg drank?
Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken?
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doendus wss wordt het op vakantie met wat vrienden
(wat trouwens ook heel leuk is
)
droger worden? als je meer spiermassa meer moet je dan meer eten, en zo ja, wat moet je dan eten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op nietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |