abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124393295
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hey jordy, alles goed?
Ja hoor

Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint :')

Met jou?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:50:25 #227
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen _O-
niet zo slijmen dan
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ben even samen met hem naar de snackbar gegaan(hij had honger :')) en hebben nog even de plannen doorgenomen voor het uitgaan morgen :)
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
Je maintiendrai
pi_124393320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

tja moet toch een beetje goed eten als ik breder wil worden van het sporten, daarover gesproken .... ff eiwitshakie maken en kwark pakken brb
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig? :@
Je maintiendrai
pi_124393322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef supersof het volgende:

[..]

jordy _O_
Sof :W
pi_124393328
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:

[..]

net al gedaan
Voelde je dat wel?
Je maintiendrai
pi_124393337
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Ja hoor

Meeste schoolexamens achter de rug, druk weekje maar dat komt ervan als je een dag van tevoren begint :')

Met jou?
Ging dat goed?
Je maintiendrai
pi_124393351
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Voelde je dat wel?
Alsof ik nieste :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:51:45 #234
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393356
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Sof :W
hoe gingen je toetsen :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393365
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Alsof ik nieste :')
_O-
Je maintiendrai
pi_124393377
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
Je maintiendrai
pi_124393381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

en nee ik ben hier niet om AJ te hosselen, zelfs ik ben niet zo wanhopig om op een forum de stoere hosselboy uit te hangen _O-
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393391
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je moet jezelf ook af laten trekken dommerd.
zo bezopen waren mijn vrienden net niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 22:53:59 ]
pi_124393444
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:

[..]

zo bezopen waren mijn vrienden net nioet
Jullie hadden niet genoeg drank?

Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken? :P
Je maintiendrai
pi_124393451
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ging dat goed?
Tuurlijk, zo doe ik het al bijna 7 jaar :')
Doe nu wel wat meer dan op de havo
pi_124393456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor :P
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Je maintiendrai
pi_124393462
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig? :@
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393466
Drank O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef supersof het volgende:

[..]

hoe gingen je toetsen :9
Gingen wel oke :)
pi_124393471
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jullie hadden niet genoeg drank?

Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken? :P
gwn, was vergeten hoe het voelde

ik zit goed voor de komende twee jaar :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 22:55:32 ]
pi_124393482
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doen :{ dus wss wordt het op vakantie met wat vrienden -O- (wat trouwens ook heel leuk is :D )
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Drank O+
dit ja
pi_124393489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
droger worden? als je meer spiermassa meer moet je dan meer eten, en zo ja, wat moet je dan eten?
Je maintiendrai
pi_124393491
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393496
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')