abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124393592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
Internet _O_ nu kan ik met mensen in contact komen die even sneu zijn als ik O+
Je maintiendrai
pi_124393595
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Spoedig een derde.
je bent te jong babe
pi_124393596
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
Daar begin ik niet aan :N :{w :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ] :L')M :') :') :')
WHAT THE FUCK
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393612
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:58:36 #276
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393616
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

:{w
:{w jij moet niet zo veel drinken joh
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393620
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
daarom :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ] :L')M :') :') :')
Wat een kut trol :')
Je maintiendrai
pi_124393638
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

je bent te jong babe
Bang dat je me niet aan kan?
Je maintiendrai
pi_124393642
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
daten is niks mis mee

dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
pi_124393645
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat een kut trol :')
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393653
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
Heel niet :{w pas als ze 18 is en dan ben ik 16 :{w
Je maintiendrai
pi_124393656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef supersof het volgende:

[..]

:{w jij moet niet zo veel drinken joh
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393657
hoe oud ben jij dan pizza
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393662
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens :D
pi_124393668
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

daten is niks mis mee

dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
:')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:59:54 #287
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124393672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Drank O+
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:59:54 #288
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo :')
echt wel
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393674
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens :D
klacht.nl _O_
pi_124393676
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Bang dat je me niet aan kan?
Oh jou kan ik zeker wel aan. Alleen zou ik me eerder voor jou schamen.
pi_124393679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens :D
link mij eens naar een grote website :P heb niks te doen ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393683
Tijd voor bier
pi_124393688
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
Niemand schrijft zo.
Je maintiendrai
pi_124393690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef supersof het volgende:

[..]

echt wel
Beetje aangeschoten wel, maar echt dronken niet :+

Kan wat hebben :Y
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoe oud ben jij dan pizza
22 en een beetje.
Je maintiendrai
pi_124393696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

link mij eens naar een grote website :P heb niks te doen ^O^
Is me te veel werk :@ (ben mobiel)
pi_124393703
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Niemand schrijft zo.
dan moet jij maar eens kijken hoe een gemiddelde kader leerling schrijft _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393708
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:

[..]

klacht.nl _O_
Loopt die reeks nog?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:01:07 #299
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124393711
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:

[..]

klacht.nl _O_
Dat topic _O_
pi_124393716
lielaalapo
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')