Voelt het fijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn, was vergeten hoe het voelde
ik zit goed voor de komedne twee jaar
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen
AJ gaat niet naar meetsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets
ik heb 2 ex'en van fokquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Ik via kik en skype.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn beide ex'en zijn van fokerg triest maar als het klikt, why not
mooiquote:
Spoedig een derde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
het ging over het feit dat ik volgens mensen hier probeerde AJ te hosselen dus het ging wel over haarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over haar
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
QFTquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
Internetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
quote:
daaromquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
daten is niks mis meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijnquote:
Heel nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daten is niks mis mee
dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
echt welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo
klacht.nlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens
Oh jou kan ik zeker wel aan. Alleen zou ik me eerder voor jou schamen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bang dat je me niet aan kan?
link mij eens naar een grote websitequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens
Niemand schrijft zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
Beetje aangeschoten wel, maar echt dronken nietquote:
Is me te veel werkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
link mij eens naar een grote websiteheb niks te doen
dan moet jij maar eens kijken hoe een gemiddelde kader leerling schrijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |