abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124393498
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:

[..]

gwn, was vergeten hoe het voelde

ik zit goed voor de komedne twee jaar :')
Voelt het fijn? :D
Je maintiendrai
pi_124393515
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen :?
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
Je maintiendrai
pi_124393518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor :P
AJ gaat niet naar meets ;(
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393519
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Voelt het fijn? :D
ja, maar morgen niet meer
pi_124393531
Built to spill komt naar Nederland _O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:56:25 #256
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Drank O+
:')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets _O-
:D
Je maintiendrai
pi_124393541
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
ik heb 2 ex'en van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
pi_124393544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen _O-
Ik via kik en skype.
Je maintiendrai
pi_124393549
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Built to spill komt naar Nederland _O_
jordijjjjjjjjjjj
pi_124393552
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

AJ gaat niet naar meets ;(
We hadden het ook niet over haar :')
Je maintiendrai
pi_124393555
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

mijn beide ex'en zijn van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:57:05 #263
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393556
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Gingen wel oke :)
mooi :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393568
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik heb 2 ex'en van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
Spoedig een derde.
Je maintiendrai
pi_124393570
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

We hadden het ook niet over haar :')
het ging over het feit dat ik volgens mensen hier probeerde AJ te hosselen dus het ging wel over haar
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393578
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Trollscience het volgende:

[..]

jordijjjjjjjjjjj
waddup G
pi_124393579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef supersof het volgende:

[..]

:')
:{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393583
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
pi_124393586
:L')M :') :') :')
pi_124393588
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik heb 2 ex'en van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
QFT
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
Internet _O_ nu kan ik met mensen in contact komen die even sneu zijn als ik O+
Je maintiendrai
pi_124393595
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Spoedig een derde.
je bent te jong babe
pi_124393596
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
Daar begin ik niet aan :N :{w :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ] :L')M :') :') :')
WHAT THE FUCK
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393612
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:58:36 #276
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393616
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

:{w
:{w jij moet niet zo veel drinken joh
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393620
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
daarom :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ] :L')M :') :') :')
Wat een kut trol :')
Je maintiendrai
pi_124393638
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

je bent te jong babe
Bang dat je me niet aan kan?
Je maintiendrai
pi_124393642
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
daten is niks mis mee

dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
pi_124393645
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat een kut trol :')
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393653
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
Heel niet :{w pas als ze 18 is en dan ben ik 16 :{w
Je maintiendrai
pi_124393656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef supersof het volgende:

[..]

:{w jij moet niet zo veel drinken joh
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393657
hoe oud ben jij dan pizza
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393662
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens :D
pi_124393668
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

daten is niks mis mee

dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
:')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:59:54 #287
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124393672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Drank O+
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:59:54 #288
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo :')
echt wel
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393674
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens :D
klacht.nl _O_
pi_124393676
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Bang dat je me niet aan kan?
Oh jou kan ik zeker wel aan. Alleen zou ik me eerder voor jou schamen.
pi_124393679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens :D
link mij eens naar een grote website :P heb niks te doen ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393683
Tijd voor bier
pi_124393688
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
Niemand schrijft zo.
Je maintiendrai
pi_124393690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef supersof het volgende:

[..]

echt wel
Beetje aangeschoten wel, maar echt dronken niet :+

Kan wat hebben :Y
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoe oud ben jij dan pizza
22 en een beetje.
Je maintiendrai
pi_124393696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

link mij eens naar een grote website :P heb niks te doen ^O^
Is me te veel werk :@ (ben mobiel)
pi_124393703
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Niemand schrijft zo.
dan moet jij maar eens kijken hoe een gemiddelde kader leerling schrijft _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393708
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:

[..]

klacht.nl _O_
Loopt die reeks nog?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:01:07 #299
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124393711
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:

[..]

klacht.nl _O_
Dat topic _O_
pi_124393716
lielaalapo
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')