abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124393456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor :P
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Je maintiendrai
pi_124393462
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig? :@
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393466
Drank O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:51 schreef supersof het volgende:

[..]

hoe gingen je toetsen :9
Gingen wel oke :)
pi_124393471
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jullie hadden niet genoeg drank?

Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken? :P
gwn, was vergeten hoe het voelde

ik zit goed voor de komende twee jaar :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 22:55:32 ]
pi_124393482
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doen :{ dus wss wordt het op vakantie met wat vrienden -O- (wat trouwens ook heel leuk is :D )
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124393485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Drank O+
dit ja
pi_124393489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
droger worden? als je meer spiermassa meer moet je dan meer eten, en zo ja, wat moet je dan eten?
Je maintiendrai
pi_124393491
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393496
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393498
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:

[..]

gwn, was vergeten hoe het voelde

ik zit goed voor de komedne twee jaar :')
Voelt het fijn? :D
Je maintiendrai
pi_124393515
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen :?
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
Je maintiendrai
pi_124393518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor :P
AJ gaat niet naar meets ;(
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393519
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Voelt het fijn? :D
ja, maar morgen niet meer
pi_124393531
Built to spill komt naar Nederland _O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:56:25 #256
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Drank O+
:')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets _O-
:D
Je maintiendrai
pi_124393541
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
ik heb 2 ex'en van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
pi_124393544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen _O-
Ik via kik en skype.
Je maintiendrai
pi_124393549
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Built to spill komt naar Nederland _O_
jordijjjjjjjjjjj
pi_124393552
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

AJ gaat niet naar meets ;(
We hadden het ook niet over haar :')
Je maintiendrai
pi_124393555
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

mijn beide ex'en zijn van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:57:05 #263
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124393556
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Gingen wel oke :)
mooi :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124393568
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik heb 2 ex'en van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
Spoedig een derde.
Je maintiendrai
pi_124393570
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

We hadden het ook niet over haar :')
het ging over het feit dat ik volgens mensen hier probeerde AJ te hosselen dus het ging wel over haar
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124393578
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Trollscience het volgende:

[..]

jordijjjjjjjjjjj
waddup G
pi_124393579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef supersof het volgende:

[..]

:')
:{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124393583
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
pi_124393586
:L')M :') :') :')
pi_124393588
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik heb 2 ex'en van fok :') erg triest maar als het klikt, why not
QFT
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')