Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor spieren is meer eten toch niet per se nodig?
gwn, was vergeten hoe het voeldequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie hadden niet genoeg drank?
Waarom heb je eigenlijk voor het eerst in 2 jaar gedronken?
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is alleen kut dat ik niemand ken die mee wil, omdat je eerst ook een cursus moet doendus wss wordt het op vakantie met wat vrienden
(wat trouwens ook heel leuk is
)
droger worden? als je meer spiermassa meer moet je dan meer eten, en zo ja, wat moet je dan eten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je definitie wil(droger worden) dan niet heel erg. maar wil je massa aanzetten dan moet je zeker goed eten
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op nietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wie neemt de dikke, en wie de mooie?
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Voelt het fijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn, was vergeten hoe het voelde
ik zit goed voor de komedne twee jaar
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen
AJ gaat niet naar meetsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets
ik heb 2 ex'en van fokquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Ik via kik en skype.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn beide ex'en zijn van fokerg triest maar als het klikt, why not
mooiquote:
Spoedig een derde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
het ging over het feit dat ik volgens mensen hier probeerde AJ te hosselen dus het ging wel over haarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over haar
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
QFTquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |