Voelt het fijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn, was vergeten hoe het voelde
ik zit goed voor de komedne twee jaar
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een cursus? Wat voor cursus moet je dan precies doen
AJ gaat niet naar meetsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier een klik vinden hoor
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als ik zeg ik de mooie kun je mij vangen op wat ik vanmiddag zei(uiterlijk is erg belangrijk) dus ik houd het maar op niets
ik heb 2 ex'en van fokquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit; we hebben in totaal 2 JNG stellen.
Ik via kik en skype.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste vriendin op facebook leren kennen
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn beide ex'en zijn van fokerg triest maar als het klikt, why not
mooiquote:
Spoedig een derde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
het ging over het feit dat ik volgens mensen hier probeerde AJ te hosselen dus het ging wel over haarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over haar
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
QFTquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 ex'en van fokerg triest maar als het klikt, why not
Internetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niks geks aan, internet is tegenwoordig een van de grootste communicatie middelen.
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met kleine kinderen, de meeste 'uitzendbureaus' willen dat je een cursus hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |