quote:
daaromquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt, zoveel mensen die elkaar via een datingsite kennen trouwen gewoon met elkaar
daten is niks mis meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijnquote:
Heel nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
als dv met pizza gaat daten is ze sex offender
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daten is niks mis mee
dat is als shoppen zonder iets te kopen, 'kijken mag'
echt welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt pittig mee hoor. Ik ben niet wekelijks dronken ofzo
klacht.nlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens
Oh jou kan ik zeker wel aan. Alleen zou ik me eerder voor jou schamen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bang dat je me niet aan kan?
link mij eens naar een grote websitequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je niks te doen hebt moet je een keer naar een recensiewebsite gaan, prachtige klachen staan ertussen. Vooral bij datingwebsites trouwens
Niemand schrijft zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar moet je je indenken dat het echt zou zijn
Beetje aangeschoten wel, maar echt dronken nietquote:
Is me te veel werkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
link mij eens naar een grote websiteheb niks te doen
dan moet jij maar eens kijken hoe een gemiddelde kader leerling schrijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |