abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123439352

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_123439396
soz voor de tt
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:13:06 #3
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123439643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens gelezen als je meer dan 50mg Zink per dag neemt dat je lichaam moeite krijgt met het absorberen van kopper, nu zit er ook 5mg in de multi die ik neem waarop ik op 55 uitkom, is dat nog te doen?
Hoe kom jij aan 55mg zink dan? Tenzij je 200-300gr pure havermout (dus geen pap) wegwerkt kom je er haast onmogelijk aan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:15:50 #4
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123439767
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan 55mg zink dan? Tenzij je 200-300gr pure havermout (dus geen pap) wegwerkt kom je er haast onmogelijk aan.
Neem 50mg zink als supp tegen whey/zuivel acne
pi_123439777
Misschien een minder slimme vraag, maar wat wordt er hier bedoeld met de "rows"

quote:
A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps, add weight or use assisted.
Rows 3x5 SUPER STRICT.
Optional: Cable rows, 3x8 bicep work, 3x8 rear delt flyes, do this at your own discretion. If you don't feel like it, don't worry
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:17:17 #6
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123439836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:33:21 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123440464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Neem 50mg zink als supp tegen whey/zuivel acne
In je multivitamine zit waarschijnlijk al 1mg koper. Dit is al de ADH als je nog wat noten en fruit eet kom je al op snel op 3mg. De veilige upper limit voor koper is 10mg. Maar stereotomy weet hier ongetwijfeld meer over.

P.s.
Heb nog even wat studies bekeken over acne vulgaris i.c.m. zink. Wordt meestal 45mg (3x15mg) zink per dag gebruikt over 3 maanden en daarna 4 weken geen supplementatie. Maar er wordt nergens gemeld dat er een zink supplement gebruikt werd. Neem dus aan dat de multivitamine + je normale voeding voldoet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verbosity op 28-02-2013 00:59:01 ]
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:45:17 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123440844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dus :)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:03:41 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123441411

whehe
Seto is zo ene baas he
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:07:39 #11
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123441500
:')

Ik merk dat mijn borst een beetje achterloopt. Zou het komen omdat ik alleen DB press doe ipv bench press?

Op een borst dag zit DB press, standing OHP, cable flyes en daarna is mijn borst helemaal "leeg". Zou het beter zijn om de DB press voor BP te vervangen?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_123441583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Drinky het volgende:

Ik merk dat mijn borst een beetje achterloopt. Zou het komen omdat ik alleen DB press doe ipv bench press?

Op een borst dag zit DB press, standing OHP, cable flyes en daarna is mijn borst helemaal "leeg". Zou het beter zijn om de DB press voor BP te vervangen?
Een beetje afwisseling is altijd goed, dus ja ik zou het eens proberen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_123441588
Ik zou eerder de OHP weglaten omdat het een schouderoefening is. En dan bench press doen en incline met dumbbells.
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:12:46 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123441626
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Een beetje afwisseling is altijd goed, dus ja ik zou het eens proberen. :P
Het enige probleem zou zijn dat ik geen spotter heb. Geen probleem met de DB press, die dumbells kun je gewoon neergooien als het echt niet meer gaat, maar dat lijkt me niet zo makkelijk bij de bench. Benchen in de smith vind ik not-done.
Drinky is een baas
pi_123441746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

Het enige probleem zou zijn dat ik geen spotter heb. Geen probleem met de DB press, die dumbells kun je gewoon neergooien als het echt niet meer gaat, maar dat lijkt me niet zo makkelijk bij de bench. Benchen in de smith vind ik not-done.
Vaak weet je van jezelf wel tot welk gewicht je het zelf veilig kunt hanteren. Er is niet altijd een spotter nodig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_123441786
Anders misschien vragen of iemand in de gym even wil spotten? Doe ik altijd als m'n trainingsmaatje er niet is. Bij de eerste twee sets heb ik eigenlijk nooit spot nodig, pas als ik bij de laatste 2 ben waarop ik hoger ga, dan is het fijn. Mensen zijn nooit te beroerd om even een minuut te spotten.
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:26:37 #17
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123441812
Arnie heeft nog wat tips om beter te curlen op z'n site staan.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 28 februari 2013 @ 03:11:43 #18
360451 From_93_Til_Infinity
This is how we chill...
pi_123442777
Nadat ik zo'n twee maanden geleden begonnen ben met squatten (high bar) wees iemand me erop dat de low bar squat dus ook bestaat. Deze vorm is blijkbaar het gebruikelijkst bij bodybuilding dus ik probeer sinds deze week de overstap te maken. Heb het nu echter een paar keer geprobeerd, maar het blijft - in tegenstelling tot high bar - onnatuurlijk voelen. M'n polsen beginnen na een tijdje pijn te doen en de bar ligt niet lekker op m'n rug.

Iemand tips/suggesties? Thanks
  donderdag 28 februari 2013 @ 06:49:34 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123443189
Gewoon high bar blijven squatten. Het een is niet beter dan t ander ofzo.

Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:32:21 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123443357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi.

Gisteren kwam mijn meisje terug van een vriendin van haar. Zegt ze: hey, ik kwam X en Y nog tegen daar. X en Y trainen in onze gym. Mennekes van 12 jaar jonger. Dus ik zeg: wat moeten die daar nou?

Blijkt die vent van mijn meisje d'r vriendin nog wat dingen naast zijn werk te doen zeg maar. Kwamen ze iets van AAS halen daar. Zaten ze nog te janken over naalden dat ze dat eng vonden en of een van de dames die niet wilde zetten.

En inderdaad, na lange tijd niet gezien te hebben waren ze gisteren ineens aan het sporten. Goh. Zou er wel van balen (op een of andere manier) als ze gaan groeien als kool. Heb wel eens mijn bedenkingen bij sommigen, maar nu weet ik het zeker. En weet nu dus dat die hele vriendengroep eraan zit.

Hoop dat de verleiding niet te groot gaat worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Met MrJ eens :) Je doel in de gym is beter worden dan jezelf, niet dan anderen.
Kan BeamofLlight wel een beetje begrijpen eigenlijk.

Tuurlijk ben je voor jezelf bezig, maar tegelijkertijd trek je je ook een beetje op aan iemand die in jouw ogen jouw doel al bereikt heeft, of vind je het echt wel leuk als iemand anders loopt te mirren, en complimentjes geeft op jouw bovengemiddelde resultaten. Dat is gewoon zo.
Als er dan gastjes zijn die dat waar jij in 3jr of van mijn part 10jr tijd keihard voor hebt gewerkt even in 1,5jr neer zetten met alle gezondheidsrisico's vandien, en dan natuurlijk wel de grote jongen lopen te spelen... mja, dan kan ik Beamo z'n kutgevoel wel plaatsen ja. Helemaal wanneer jij het dus clean voor elkaar boxt, en er door andere van je wordt gedacht "die zal wel gebruikt hebben"

Ik had op oudejaarsdag nog een hele boom opgezet met een trainer hier op m'n gym.
Hij vroeg me of ik dit jaar misschien wilde gaan trainen voor een showtje. Nu zie ik mezelf niet een potje op een podium staan puur en alleen om m'n eigen lichaam te laten zien :') (vond het wel leuk dat hij dat vroeg daar niet van) maar tegelijkertijd heb ik gewoon niet de behoefte om mijn behaalde resultaten naast een mannetje te zetten dat misschien/waarschijnlijk wel weet ik wat gespoten heeft.
Ook bij een naturelwedstrijd kun je er gewoon vanuit gaan dat er gebruikt is door heel wat ventjes.
Het is dan toch gewoon geen sport/wedstrijd meer period.

En dan nog, het juicegedrag van de ene zet sommige andere ook aan te gebruiken, en dat is misschien nog wel het meest erge in mijn ogen...

For Beamo: Ik kan niet begrijpen hoe mensen die zich zelf omhoog gejuiced hebben trots kunnen zijn op hun behaalde resultaten. En al helemaal niet wanneer ze er glashard over gaan zitten liegen. Dat is i.i.g. een van mijn redenen om er nooit aan te beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 08:15:45 ]
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:56:56 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123443519
Ik zie hier regelmatig gasten die me links en rechts voorbij zijn gekomen met juicen. Ik kan er echt geen moment wakker van liggen.Gekker nog,ik voel me stukken sterker dan hen omdat ik altijd de verleiding heb kunnen weerstaan en alles wat aan m´n lijf gegroeid is echt van mezelf is.
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:57:26 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123443525
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef Snakey het volgende:
Ik zie hier regelmatig gasten die me links en rechts voorbij zijn gekomen met juicen. Ik kan er echt geen moment wakker van liggen.Gekker nog,ik voel me stukken sterker dan hen omdat ik altijd de verleiding heb kunnen weerstaan en alles wat aan m´n lijf gegroeid is echt van mezelf is.
Amen sir
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:14:07 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:18:31 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123443742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
Anders misschien vragen of iemand in de gym even wil spotten? Doe ik altijd als m'n trainingsmaatje er niet is. Bij de eerste twee sets heb ik eigenlijk nooit spot nodig, pas als ik bij de laatste 2 ben waarop ik hoger ga, dan is het fijn. Mensen zijn nooit te beroerd om even een minuut te spotten.
Weet wel aan wie je het vraagt lol.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.

Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets. :X

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 08:40:52 ]
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:43:40 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444035
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.

Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht. :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:44:43 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444048
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Weet wel aan wie je het vraagt lol.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.

Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets. :X
Ik vraag altijd iemand die ongeveer hetzelfde als mij lift. Dan weet ik zeker dat diegene weet wat voor gewicht we het over hebben. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:44:55 #27
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123444052
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:47:08 #28
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444084
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:43 schreef Snakey het volgende:
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.

Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht. :')
Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen? :+ ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:49:30 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444113
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:14 schreef RaymondK het volgende:
Doping ook probleem in amateursport

je verwacht het gewoon niet he :')

c_/
En dan dit;

quote:
Artsen krijgen voornamelijk sporters met klachten aan lever, hart en nieren en vruchtbaarheidsproblemen op hun spreekuur. Ook psychische klachten vormen geen uitzondering. Verder zou met name testosteron tot woedeaanvallen en buitengewone agressie kunnen leiden.
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.

Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:15 #30
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444133
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen? :+ ;)
Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen. :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:52:55 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444160
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?
Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:54:54 #32
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444190
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

En dan dit;

[..]

Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.

Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
Ja Precies.
Ik heb een zus die jaren lang als OK assistent gewerkt heeft en dus wel het nodige voorbij heeft zien komen.
Nu is ze zorgmanager van de polyoogheelkunde, en onlangs konden ze een vrouwjte dat al onderzeil was en al voor een staaroperatie, terug halen en wakker maken omdat er een lever binnen was gekomen voor een exalcoholist. Van dat soort verhalen kan ik dus heeeel erg kwaad worden inwendig. En ook op het gebied van riod schade komen ze dus steeds vaker voor zulke etische kwesties te staan... ;(

"Ik neem toch de risico's" "Het is toch mijn lichaam"
MY ASS.
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:57:26 #33
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123444227
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.
Kut is dat, heb me daar juist op proberen te focussen maar niet gelukt dus.
pi_123444351
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.
pi_123444408
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen. :')
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.
pi_123444435
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef seto het volgende:

[..]

Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dus :)
Dit.
pi_123444443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.
_O-
pi_123444462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:

Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
Same here.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:10:48 #39
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

haha, ja precies, daar moest ik ook aan denken lol. (8>
pi_123444492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver
Of uit je eigen OP:
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:13:44 #41
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444531
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:

Ik ga altijd onder de bar staan, en als je dan de bar pakt en je ellebogen naar achter drukt, en je hoofd omhoog houdt, komt er achter je traps en achter je schouders een deuk te voorschijn waar je de bar op kan leggen.
No pussy pad no pain. Volgens mij kun je hem het beste daar neer leggen, maar netto is dat dus achter je traps, en praktisch op de helft achter je schouders. Volgens mij is dat low bar :P

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 09:26:42 ]
pi_123444559
Op radio 2 o.a. een amateurvoetbalteam dat aan de Noxipro zit.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:17:36 #43
77130 star_gazer
pi_123444607
Godver, vandaag een grote treinstoring. Dat wordt dus geen gym voor mij vanavond; zit vast op kantoor :{ Nouja, dan morgen maar de beentjes aanpakken :9
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:39:03 #44
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123445104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef CarbonC het volgende:
Op radio 2 o.a. een amateurvoetbalteam dat aan de Noxipro zit.
Kan me niet voorstellen dat je erbij gebaat bent tijdens een wedstrijd van anderhalf uur.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:43:33 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123445213
Maar effe 20 minuten planks en abb wheel gedaan. Dat eh, moet ik vaker doen. Ben verrot. :D
pi_123445907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef CarbonC het volgende:
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.
post 9
pi_123446841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

post 9
sorry bro.
pi_123446873
Rudolph bakery moet echt verboden worden man ik krijg er honger van.
pi_123448344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Of uit je eigen OP:
Toch irritant als er dan een groepje van 4 (tweemaal dik en tweemaal ecto) 35 minuten het squatrek bezet houdt en extreem stoer lopen te doen door het gooien met gewichten (80 kg deadlift, imagine..)

Zelfs als ik het squatrek niet echt nodig heb (zoals gisteren) irriteerd dat me MATELOOS. Respectloze eikeltjes met een grote bek.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:21:16 #50
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123448399
Niks aan te doen. :)

Gister had ik ook de powercage nodig, maar er stond iemand staand :? te military pressen met de safety guards op de laagste stand :? Geen idee waarom of hoe, maar hij houdt wel het rack bezet. Geen tijd voor stress, andere oefening doen.
Confidence through competence
pi_123448413
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

En dan dit;

[..]

Ja hier lopen wat van die juicers rond, enorme sjonnies. Maarja die hebben dus een mattie en die was 2 maanden geleden voor het eerst mee, dikke ecto. Nu is die gast dus al best buff.

Liep er tijdens het trainen even langs dat groepje en hoorde hem zeggen: "ja ik heb wel een beetje last van m'n lever volgens mij".

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef Jahr00n het volgende:
Rudolph bakery moet echt verboden worden man ik krijg er honger van.
Ja en Roberta ook, lastig om nofap te doen met haar steeds op tv.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:26:30 #52
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123448600
Mijn tv is nu al een paar maanden stuk, heb niet eens een poging gedaan hem te vervangen, vind het veel beter zo :')
Seto is zo ene baas he
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:33:05 #54
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123448875
Dan liever Nigella Lawson.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:33:37 #55
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123448895
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef seto het volgende:
Dan liever Nigella Lawson.
tering ja.
'k wist niet hoe ze heete en zat het net te googlen, maar idd ja.
:P
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:34:43 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123448965
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vreselijk dom kind vind ik dat.
Ja maar dom neukt goed.

Ik vind haar leuk O+ .
pi_123448991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
Niks aan te doen. :)

Gister had ik ook de powercage nodig, maar er stond iemand staand :? te military pressen met de safety guards op de laagste stand :? Geen idee waarom of hoe, maar hij houdt wel het rack bezet. Geen tijd voor stress, andere oefening doen.
Ik geloof dat ik ook zo'n aso ben, als mensen het me vragen of er uitzien alsof ze de cage willen gebruiken ga ik er weg, maar anders doe ik er al mijn oefeningen tot deadlift toe, want makkelijker met het toevoegen en verwijderen van gewichten. Nu train ik vaak in de personeelsgym op de universiteit hier, en er zijn niet al te veel gebruikers in de ochtend en 's avonds na 8 uur. Wel heb ik al iemand eens van onder de bar vandaan moeten helpen bij het benchpressen, nadat ik hem eerst netjes had aangeboden om van plaats te wisselen zodat ik kan OHPen bij het benchrek (bankje kun je gewoon weghalen) en hij wat veiliger kan benchen. Dat was zogenaamd niet nodig :)

Ik heb nu trouwens tijdelijk de squat vervangen door liggende leg press, stretch oefeningen en heel laag gewicht squats. Het lukt me gewoon niet om diep te gaan en de bar verticaal te laten bewegen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:36:02 #59
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:09 #60
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123449049
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die is 53 ondertussen. Das meer mijn leage. :P
ja nou, als er 1 een voorbeeld is van mooi oud worden is zij het wel dan :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:41 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123449070
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja nou, als er 1 een voorbeeld is van mooi oud worden is zij het wel dan :P
Absoluut. :)
pi_123449479
Goed, ik probeer het nog eens…
Vorige week 1 keer gepost wat leidde tot een fittie met de FA,
zal geen “reclame” meer maken…

Maar goed, ik ben dus 1 van die gasten die al jaaaaren traint, maar nooit langer dan een paar maandjes achter elkaar.
Heb me nu er toe gezet om e.e.a. wat serieuzer aan te pakken, eet veel meer, maar een stuk “schoner”.
Pak tussen de 3500 en 4000 kcal per dag, 3 a 4 trainingen per week. Nu in mijn 5e trainingsweek.
Tot nu altijd schouders met borst gecombineerd, net wat logica van jullie gelezen, en ga schouders moven naar mijn rug of benendag. Weet nog niet 100% wat ik fijner ga vinden.

Stats: BP 5*90
SQ 7*120
DL 8*120

Leeftijd: 34
Lengte: 1.95m
Gewicht: 95kg (in 5 weken tijd 4kg erbij en weer zichtbare abs, aight)
BF: ca. 13% (3 puntsmeting)

Deadlift in vorige trainingsperiodes nooit gedaan, nu vind ik het heerlijk om te doen.

Zal voornamelijk met jullie meelezen, maar wellicht kan ik de neiging om te reageren niet altijd onderdrukken!
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:52:30 #63
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123449649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef botje_bouwer het volgende:
Goed, ik probeer het nog eens…
Vorige week 1 keer gepost wat leidde tot een fittie met de FA,
zal geen “reclame” meer maken…

Maar goed, ik ben dus 1 van die gasten die al jaaaaren traint, maar nooit langer dan een paar maandjes achter elkaar.
Heb me nu er toe gezet om e.e.a. wat serieuzer aan te pakken, eet veel meer, maar een stuk “schoner”.
Pak tussen de 3500 en 4000 kcal per dag, 3 a 4 trainingen per week. Nu in mijn 5e trainingsweek.
Tot nu altijd schouders met borst gecombineerd, net wat logica van jullie gelezen, en ga schouders moven naar mijn rug of benendag. Weet nog niet 100% wat ik fijner ga vinden.

Stats: BP 5*90
SQ 7*120
DL 8*120

Leeftijd: 34
Lengte: 1.95m
Gewicht: 95kg (in 5 weken tijd 4kg erbij en weer zichtbare abs, aight)
BF: ca. 13% (3 puntsmeting)

Deadlift in vorige trainingsperiodes nooit gedaan, nu vind ik het heerlijk om te doen.

Zal voornamelijk met jullie meelezen, maar wellicht kan ik de neiging om te reageren niet altijd onderdrukken!
Je bent welkom hoor. Maar meestal is het zo dat als het naar spam ruikt, het spam is.

Anyway. Ik zou schouders op benendag doen, en ver weg houden van je borst dag. Je schouders krijgen al vaak genoeg op hun donder met de meeste workouts dus het is goed om ze te trainen wanneer ze uitgerust zijn.

Ik doe maandag borst, en dan donderdag schouders. op die manier zijn ze goed uitgerust.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:54:25 #64
55709 Stereotomy
pi_123449717
Ja, schouders en borst op 1 dag in mijn fullbody workout is altijd een zwak punt geweest. Liefst zo ver mogelijk van elkaar vandaan houden. :Y
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:03:42 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123450040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, schouders en borst op 1 dag in mijn fullbody workout is altijd een zwak punt geweest. Liefst zo ver mogelijk van elkaar vandaan houden. :Y
Of als je full body doet de eerste oefening afwisselen. Ene dag bench beginnen andere dag schouders. Zoals je zelf een tijd geleden al eens aangaf volgens mij.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:05:13 #66
55709 Stereotomy
pi_123450095
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Of als je full body doet de eerste oefening afwisselen. Ene dag bench beginnen andere dag schouders. Zoals je zelf een tijd geleden al eens aangaf volgens mij.
Dat klopt ;)

Maar je triceps voelen toch een beetje zwakjes aan bij de laatste oefening.
pi_123450144
dan plak ik hem aan de benentraining... hoop vanavond, anders morgenavond.

2 snakey: snap ik wel, maar ik heb een hekel aan onrecht... en dit voelde als onrecht :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:10:27 #68
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123450252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat klopt ;)

Maar je triceps voelen toch een beetje zwakjes aan bij de laatste oefening.
Dat kan ik me voorstellen ja. Ik zit er aan te denken om een tijdje te gaan powerliften ipv BB. Dan doe je eigenlijk ook full body dus zal ik daar ook tegenaan gaan lopen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:12:58 #69
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123450336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:06 schreef botje_bouwer het volgende:
dan plak ik hem aan de benentraining... hoop vanavond, anders morgenavond.

2 snakey: snap ik wel, maar ik heb een hekel aan onrecht... en dit voelde als onrecht :)
Yep, dat snap ik. Maar zoals je zal begrijpen zijn we met een site die het moet hebben van advertentie inkomsten behoorlijk scherp op mensen die gratis reclame proberen te maken. Dus wordt er ook wel eens een foutje gemaakt of verkeerd geinterpreteerd. Maar als 1 van je eerste posts gelijk een linkje bevat dan is het moeilijk inschatten.
pi_123450392
true that
end of fitty
lets lift
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:17:13 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123450881
Iemand wel eens Starting Strength weer opgepakt na een hele tijd iets anders te hebben gedaan?
pi_123450925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:52 schreef kidkash19 het volgende:
Fitnesscentrum Noord
Stond ook op mijn lijstje, vanmiddag even langsgaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef 16meter het volgende:
Iemand wel eens Starting Strength weer opgepakt na een hele tijd iets anders te hebben gedaan?
Ik zit er over na te denken om daar mee weer te beginnen als ik alles mag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 12:32:56 ]
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:38:19 #74
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123451101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef 16meter het volgende:
Ik ga daar binnenkort ook op over. Ik begin dan met de advanged novice versie.
pi_123452218
@weismann

ik ben in Rdam toch ook wel meerdere sportscholen langsgegaan, maar uiteindelijk toch maar gewoon gekozen voor dichtbij. Met squatrack, powercage en dumbells t/m 40kg.
alleen deadlift heb ik niet echt veel ruimte.

heb ooit ook bij gosh gesport in ijsselmonde, maar dat was vooral duur... geen rack of cage, beetje een kliekje van mensen uit de buurt, en de eigenaar bleek aan zn judopupillen te zitten...
en F4F, maar dat was echt drama, banken met kromme halters, veel curleys en ongeinteresseerd personeel.
pi_123452460
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Weissman het volgende:
Ik zit er over na te denken om daar mee weer te beginnen als ik alles mag.
14.gif

quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ga daar binnenkort ook op over. Ik begin dan met de advanged novice versie.
Ah, die versie kende ik nog niet. Ziet er goed uit.

Voeg jij daar zelf nog wat aan toe, of hou je je strict aan het programma?
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:21:14 #77
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_123452706
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:

MY ASS.
Dat zeg je ook tegen mensen die roken? Of regelmatig junkfood eten? Of alcohol drinken? :z

Maak je niet druk om anderen, gewoon lekker trainen en je niet druk maken hoe anderen het doen. Doet men namelijk ook niet bij jou.

"Live and let live."
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:22:32 #78
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123452759
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dat zeg je ook tegen mensen die roken? Of regelmatig junkfood eten? Of alcohol drinken? :z

Maak je niet druk om anderen, gewoon lekker trainen en je niet druk maken hoe anderen het doen. Doet men namelijk ook niet bij jou.

"Live and let live."
Ja, dat denk ik ook bij die mensen ja.

Uiteindelijk staan dit soort mensen dus wel op diezelfde orgaantransplantatielijst als die die er op natuurlijke wijze iets hebben gekregen en er niks aan hebben kunnen doen.

Maar goed het is iets wat in een discussie kan uitmonden waar niemand wat aan heeft. Er verandert toch niks.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:23:33 #79
19479 Mr.J
pi_123452794
quote:
15s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook bij die mensen ja.

Uiteindelijk staan dit soort mensen dus wel op dezelfde orgaantransplantatielijst als die die er op natuurlijke wijze iets hebben gekregen en er niks aan hebben kunnen doen.
Idd. Wachtlijsten vol bodybuilders die allemaal een nieuwe nier of lever nodig hebben.
pi_123452838
Beetje kort door de bocht. Niet iedereen die kuurt eindigt met een hartinfarct en een kapotte lever. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:25:02 #81
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123452854
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Idd. Wachtlijsten vol bodybuilders die allemaal een nieuwe nier of lever nodig hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
Beetje kort door de bocht. Niet iedereen die kuurt eindigt met een hartinfarct en een kapotte lever. :P
Geen wachtlijsten vol nee, maar een nieuw orgaan is niet het enige wat gebeuren kan. Er zijn nog wel 20 dingen op te noemen natuurlijk.

Het zijn gewoon altijd risico's die je neemt, en die onnodig zijn.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:25:48 #82
19479 Mr.J
pi_123452888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Geen wachtlijsten vol nee, maar een nieuw orgaan is niet het enige wat gebeuren kan. Er zijn nog wel 20 dingen op te noemen natuurlijk.
Dezelfde 20 dingen die je ook vindt achterop een pakje strepsils of paracetamol?
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:26:48 #83
19479 Mr.J
pi_123452933
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:

Het zijn gewoon altijd risico's die je neemt, en die onnodig zijn.
Deelnemen aan het verkeer is ook een risico. Dat ook maar niet doen?
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:26:58 #84
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123452939
quote:
5s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dezelfde 20 dingen die je ook vindt achterop een pakje strepsils of paracetamol?
Gaan we de bijwerkingen van paracetamol nou vergelijken met die van riods? :?

Maar goed ik hou er verder over op want het heeft toch geen zin.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:27:14 #85
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123452956
quote:
5s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Deelnemen aan het verkeer is ook een risico. Dat ook maar niet doen?
Dronken achter het stuur zitten niet nee.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:28:41 #86
19479 Mr.J
pi_123453010
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Gaan we de bijwerkingen van paracetamol nou vergelijken met die van riods? :?
Geen idee of het vergelijkbaar is. Ziet er iig allemaal niet best uit:

De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
Allergische reacties zoals: huidafwijkingen, huiduitslag, galbulten, koorts komen soms voor.
Zelden zijn bloedafwijkingen (bloedarmoede (hemolytische anemie), onverklaarbare
bloeduitstortingen (trombocytopenische purpura)) voorgekomen.
Na langdurig gebruik kan in zeldzame gevallen een zeer ernstige bloedafwijking met
plotselinge hoge koorts, heftige keelpijn en zweertjes in de mond voorkomen
(agranulocytose).
Na zeer langdurig gebruik van hoge doseringen is een enkele maal een nierontsteking
(interstitiële nefritis) opgetreden.
Hoeveelheden van 6 gram paracetamol per dag kunnen uw lever beschadigen.
Ook als u langdurig 3-4 gram paracetamol per dag gebruikt is het mogelijk dat uw lever wordt
beschadigd.

Wil later echt geen nieuwe lever van zo een paracetamol gebruiker hoor. :r
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:23:36 #87
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123458018
Ik vind trouwens dat mensen wel wat doorslaan in het mensen beschuldigen van AAS.

Bij mij op de uni gaat ook al het gerucht dat ik anabolen gebruik ondanks dat ik maar nog 6 maanden train :')
pi_123458255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen wel wat doorslaan in het mensen beschuldigen van AAS.

Bij mij op de uni gaat ook al het gerucht dat ik anabolen gebruik ondanks dat ik maar nog 6 maanden train :')
dat zou toch kunnen, aangezien 99% er over liegt.
pi_123458485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zou toch kunnen, aangezien 99% er over liegt.
misschien 99% van de mensen die gebruiken liegen erover, maar niet zoals jij het zegt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123458558
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Seam het volgende:

[..]

misschien 99% van de mensen die gebruiken liegen erover, maar niet zoals jij het zegt.
dan lees je het verkeerd
pi_123458736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:

Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe je er uit ziet :o
pi_123463304
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja Precies.
Ik heb een zus die jaren lang als OK assistent gewerkt heeft en dus wel het nodige voorbij heeft zien komen.
Nu is ze zorgmanager van de polyoogheelkunde, en onlangs konden ze een vrouwjte dat al onderzeil was en al voor een staaroperatie, terug halen en wakker maken omdat er een lever binnen was gekomen voor een exalcoholist. Van dat soort verhalen kan ik dus heeeel erg kwaad worden inwendig. En ook op het gebied van riod schade komen ze dus steeds vaker voor zulke etische kwesties te staan... ;(

MY ASS.
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_123463840
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.
Dit. Fokking hypocriet.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_123463987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:52 schreef kidkash19 het volgende:
Fitnesscentrum Noord
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Weissman het volgende:
Stond ook op mijn lijstje, vanmiddag even langsgaan.
Dezen gym _O_

Kettlebells, TRX, squatrek, dumbell tot tig kilo en dat voor zo'n lage prijs _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef botje_bouwer het volgende:
@weismann

ik ben in Rdam toch ook wel meerdere sportscholen langsgegaan, maar uiteindelijk toch maar gewoon gekozen voor dichtbij. Met squatrack, powercage en dumbells t/m 40kg.
alleen deadlift heb ik niet echt veel ruimte.

heb ooit ook bij gosh gesport in ijsselmonde, maar dat was vooral duur... geen rack of cage, beetje een kliekje van mensen uit de buurt, en de eigenaar bleek aan zn judopupillen te zitten...
en F4F, maar dat was echt drama, banken met kromme halters, veel curleys en ongeinteresseerd personeel.
Jij zit toch bij The Jim ? Deze zit voor mij ook erg dichtbij maar het is onwijs omreizen met het OV.

F4F gaat hem niet worden en Gosh is idd eerder een healthcenter.
pi_123464137
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:

[..]

ik ben geen donor
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:35:34 #96
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123464232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe je er uit ziet :o
Ben niet eens zo super breed maar de rest van mijn opleiding bestaat uit ecto's dan valt het wel snel op
pi_123465160
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik ben geen donor
Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Ik vind het alleen raarder dat als iemand geen donor is maar wel verwacht dat anderen hun organen aan hem doneert. Dan dat iemand het zijn eigen probleem vindt om iets te doen waar een mogelijkheid op beschadigde organen.

En ik val er ook niemand op aan als ze geen donor zijn verder, ik zou het wel zo netjes vinden als je even wat tijd besteed om er over na te denken.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_123465232
Net heerlijk getrained :)

[emo mode]

Sinds ik in de dit topic zit zijn mn ogen echt geopend wat betreft training, voeding etc. Dankzij een hoop tips van de mensen hier, helemaal anders gaan trainen. Dank daarvoor!

[/emo mode]
pi_123465418
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Ik vind het alleen raarder dat als iemand geen donor is maar wel verwacht dat anderen hun organen aan hem doneert. Dan dat iemand het zijn eigen probleem vindt om iets te doen waar een mogelijkheid op beschadigde organen.

En ik val er ook niemand op aan als ze geen donor zijn verder, ik zou het wel zo netjes vinden als je even wat tijd besteed om er over na te denken.
ik ben geen donor vanwege het kapitalistisch systeem in de zorg, de organen krijgen ze voor free en tellen lekker een commerciële prijs van 40.000 euro, doe het gewoon aan de kostprijs.
pi_123465440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad, of ja, in ieder geval een dag er tussen. Gisteren borst getraind maar vandaag toch veel spierpijn. Morgen toch tijd zat dus pak ik vandaag een rustdag en morgen schouders, prima toch.
pi_123465467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ben niet eens zo super breed maar de rest van mijn opleiding bestaat uit ecto's dan valt het wel snel op
Dit inderdaad. Sowieso wel in Nederland. Volgens mij trainen jongeren in Australië en de VS veel meer.
pi_123465576
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Sowieso wel in Nederland. Volgens mij trainen jongeren in Australië en de VS veel meer.
Dat wel, maar bijvoorbeeld met het uitgaan of bij het voetbal zie ik hier ook genoeg grote gasten lopen. Vergeet daarnaast sowieso niet dat we ook het langste volk ter wereld zijn, dus wanneer je een beetje spieren hebt ben je als NLer in andere werelddelen al sneller groot. Ik ben in Europa wel in veel landen geweest en ik kan niet zeggen dat ze daar buffer waren dan hier of zo, volgens mij valt het wel mee.

Maar wat ik hier in de zomer veel zie wanneer ik ga zwemmen is van die skinnyfat gasten. Dat is echt het lelijkste wat er is. Never dat ik er ooit zo bij ga lopen.
pi_123465621
De mannen bij mijn opleiding zijn allemaal beta's of curlbro's, te triest voor woorden.
pi_123465686
skinnyfat? en wat is dat?
pi_123465785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef Questular het volgende:
skinnyfat? en wat is dat?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_123465830
Jongens die 3x in de week sporten, maar ook 3x in de week "patatdag" hebben. :')
..
..
pi_123466783
Wie doen er hier eigenlijk allemaal SS?
Ben zelf dus deze week voor het eerst begonnen ermee, 't is nog een beetje aftasten welk gewicht ik voor wat moet gebruiken enzo. Ik wilde om te beginnen deze tabel aanhouden: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html , alleen kwam ik er al snel achter dat ik met de BP meteen wat moeite had..

En ben ik de enige die z'n oefeningen binnen 30/40 min heb gedaan (als er niets bezit in tenminste) ? Heb het idee dat het zo kort is :?
pi_123466999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef DannyDeko het volgende:
Ben zelf dus deze week voor het eerst begonnen ermee, 't is nog een beetje aftasten welk gewicht ik voor wat moet gebruiken enzo. Ik wilde om te beginnen deze tabel aanhouden: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html , alleen kwam ik er al snel achter dat ik met de BP meteen wat moeite had..

En ben ik de enige die z'n oefeningen binnen 30/40 min heb gedaan (als er niets bezit in tenminste) ? Heb het idee dat het zo kort is :?
Qua begingewicht was die tabel van exrx veel te hoog voor mij. En de training wordt steeds langer, na een tijdje ben je er een uur mee bezig. En als iemand 2 uur bicep curls gaat doen kan je betermet 30 minuten klaar zijn hoor.
pi_123467149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef DannyDeko het volgende:

Ik doe ook SS en herken het wel een beetje van de gewichten. Opzich is het niet erg dat je de eerste paar keer wat te licht traint want het gaat voornamelijk om de form goed onder de knie krijgen. Ik ben meestal zo'n 45 minuten bezig, afhankelijk van drukte.

Vwb die strength standards, dat is 1 rep max, SS is 3x5 ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:46:48 #110
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123467307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef tjoptjop het volgende:

Vwb die strength standards, dat is 1 rep max, SS is 3x5 ;)
Dat. Dus met 3 x 5 kan je zo rond de 80'% van die tabel pakken.
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:47:51 #111
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_123467360
Ah yeah, een zeer mooie meid vraagt me net of ik haar wil begeleiden met fitness.
pi_123467933
Waar kun je een beetje goede kwaliteit kleding halen, tegen een redelijke prijs?

Niet van die joggingbroeken die al slijtplekken hebben na 2x deadliften...

En een beetje degelijke hoodies, zonder al te veel schreeuwerige logo's enzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 28-02-2013 19:06:26 ]
pi_123468013
En tanktops, nu we toch bezig zijn.
BEASTMODE
pi_123468132
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Ah yeah, een zeer mooie meid vraagt me net of ik haar wil begeleiden met fitness.
zou ik niet doen, ze luisteren toch nooit.
pi_123468307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
Waar kun je een beetje goede kwaliteit kleding halen, tegen een redelijke prijs?

En een beetje degelijke hoody's, zonder al te veel schreeuwerige logo's enzo?
decathlon?
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:04:42 #116
354147 SunTzu
pi_123468331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zou ik niet doen, ze luisteren toch nooit.
We zullen zien :P Ze moest van de fysio gaan fitnessen omdat ze last heeft van haar rug.
pi_123468333
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
En tanktops, nu we toch bezig zijn.
Ik koop ze bij de WE. 2 voor 17 euro dacht ik. Nu alleen in de webshop te koop, maar zal rond het voorjaar ook wee r in de winkel liggen.
pi_123468423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef SunTzu het volgende:

[..]

We zullen zien :P Ze moest van de fysio gaan fitnessen omdat ze last heeft van haar rug.
dan moet ze niet meer die pornopumps dragen :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:07:58 #119
354147 SunTzu
pi_123468511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan moet ze niet meer die pornopumps dragen :P
Ze gaat voor het eerst meedoen op rug dag, ik ga maandag beginnen met 6 split schema maar laat haar gewoon meedoen. Deadlifts fo dat ass.
pi_123469370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ze gaat voor het eerst meedoen op rug dag, ik ga maandag beginnen met 6 split schema maar laat haar gewoon meedoen. Deadlifts fo dat ass.
nee hoor, dat doe ik niet, wordt mijn kont te groot van, haha :D
pi_123469457
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik koop ze bij de WE. 2 voor 17 euro dacht ik. Nu alleen in de webshop te koop, maar zal rond het voorjaar ook wee r in de winkel liggen.
Dank u!
BEASTMODE
pi_123469521
quote:

[..]

Eerste week 6day split? Demotiveer d'r nu niet. :{
BEASTMODE
pi_123469567
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dank u!
Deze heb ik trouwens, 9.95 p/s, 2 voor 14.95.

http://www.wefashion.nl/T(...)UR.html#.US-hbqkbKlU
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:38:11 #124
157922 fathank
pi_123470057
quote:

[..]

6 day splitt? Waar haal je de tijd vandaan :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:44:36 #125
354147 SunTzu
pi_123470376
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef fathank het volgende:

[..]

6 day splitt? Waar haal je de tijd vandaan :P
Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:46:31 #126
354147 SunTzu
pi_123470467
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Eerste week 6day split? Demotiveer d'r nu niet. :{
Ja daar zit wat in, anders laat ik haar mijn normale 3 day split doen.
pi_123470723
AAS is net zo veilig als Vitamine C, als je maar weet hoe je het gebruiken moet. Mensen blazen alles teveel op imo.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:03 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

whehe
_O-
If not now, then when.
pi_123474659
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Ga je dr neuken?
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:04:41 #129
157922 fathank
pi_123475022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.
Ja oke, als je 10 minuten van je werk af woont kan dat idd wel.
pi_123475236
Wellicht een uitgekauwde vraag, mijn excuses, maar hoe kan ik als het aankomt op de rug spierpijn onderscheiden van andere mogelijke oorzaken van de 'pijn' ? Dat je ff het verschil weet als beginner :P

Of zou je toch echt naar een chiropractor moeten wil je de toestand van je rug weten?
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:10:57 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123475349
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
Wellicht een uitgekauwde vraag, mijn excuses, maar hoe kan ik als het aankomt op de rug spierpijn onderscheiden van andere mogelijke oorzaken van de 'pijn' ? Dat je het even kan checken of iets dergelijks als beginner :P

Of zou je toch echt naar een chiropractor moeten wil je de toestand van je rug weten?
Hoelang heb je pijn? Heb je het direct na of tijdens een workout? Moeilijk te zeggen dus zonder info.
pi_123475580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoelang heb je pijn? Heb je het direct na of tijdens een workout? Moeilijk te zeggen dus zonder info.
Ik heb op het moment geen pijn, ook niet gehad , maar ik was wel benieuwd of je door middel van bepaalde bewegingen of iets dergelijks conclusies zou kunnen trekken :P Ik zal mn vragen voortaan wel wat beter stellen yo
pi_123475680
Vind het een beetje een vreemde vraag.

Je voelt toch aan wanneer er iets niet goed zit in je lichaam? Spierpijn na zware inspanning voelt toch heel anders dan de stekende pijn van een spierscheurtje, bijvoorbeeld?
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:30:40 #134
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_123476426
Wie gaat er hier cutten voor de zomer? Wanneer begin je, of ben je al begonnen?
en hoeveel kg wil je eraf?
Holla at me!
pi_123476732
In feite voel je dat wel aan, heb je wel n punt, maar onbekende terrein onbekende spierpijn man vandaar.
pi_123477114
Die reacties van al die beta's :')
pi_123477296
Die documentaire op 2 nu :')
BEASTMODE
pi_123478360
quote:
Maar geen wereld record dacht ik. Raw stat op 442.5 ofzo.
pi_123478464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Deed dat eerst ook ja. Al ging ik meestal vijf dagen, maar moet zeggen dat ik wel meteen vanuit het werk moest gaan. Wanneer ik eenmaal thuis op de bank ging zitten kwam ik er niet meer vanaf (was fysiek zwaar werk, gestopt met studie etc dus een jaar volle bak werken). Nu weer naar school dus kan vrijwel iedere dag wel een uurtje vinden om te trainen.
pi_123478608
Ik werk dichtbij mn gym. Dus ik werk tot 16.00 en ben rond 16.20 al aan het trainen. Ideaal want zo heb ik na het trainen en eten nog wat van mn avond :)
pi_123478679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar geen wereld record dacht ik. Raw stat op 442.5 ofzo.
Iets meer, 1000lbs is het record raw.
Soukidan op je oogbal.
pi_123479109
Iemand verstand van RC/schouder blessures? Heb m'n Supraspinatus overbelast gehad (vooral door bankdrukken denk ik)

Ik vermijd nu bankdrukken met stang, heb optrekken en veel triceps oefeningen een tijd vermeden.

Weten jullie welke schouder oefeningen deze spier wel en niet gebruiken? Wil het liefst zoveel mogelijk het gebruik van deze spier vermijden.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123479241
Doet die eventjes. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar dat is neit raw
Dat zeg ik toch ook nergens.
If not now, then when.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:15:53 #147
391621 Hiatus
pi_123479484
Dislocations en RC oefeningen doen? Verder kam je miss wel rug trainen? Sowieso altijd belangrijk dat de schouder in balans is. En je je rear delt trained. Maar dat wist je wss al.
pi_123479668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Hiatus het volgende:
Dislocations en RC oefeningen doen? Verder kam je miss wel rug trainen? Sowieso altijd belangrijk dat de schouder in balans is. En je je rear delt trained. Maar dat wist je wss al.
Ik train rear delts nu (in t begin niet gedaan, heeft er wss ook mee te maken) Ik train schouders en rug nu ook gewoon, maar wil een nieuwe blessure vermijden. En ben ook wat huiveriger met dumbbells e.d. met schouders, binnenkort maar eens rustig aan proberen
pi_123480083
Ik begin *iedere* training met een warming-up voor m'n rotator cuff + shoulder dislocations. Voelt heerlijk.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_123480343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Poppiholla het volgende:
Ik begin *iedere* training met een warming-up voor m'n rotator cuff + shoulder dislocations. Voelt heerlijk.
Welke oefeningen? Kan ik morgen wel even proberen
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:37:47 #151
354147 SunTzu
pi_123480931
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja oke, als je 10 minuten van je werk af woont kan dat idd wel.
8 minuten :+ maar ik ga altijd na het eten rond half 7.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Deed dat eerst ook ja. Al ging ik meestal vijf dagen, maar moet zeggen dat ik wel meteen vanuit het werk moest gaan. Wanneer ik eenmaal thuis op de bank ging zitten kwam ik er niet meer vanaf (was fysiek zwaar werk, gestopt met studie etc dus een jaar volle bak werken). Nu weer naar school dus kan vrijwel iedere dag wel een uurtje vinden om te trainen.
Ik drink wel de hele dag koffie ofja iets van cafe machiatto, anders sliep ik allang op het werk.
pi_123481190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Welke oefeningen? Kan ik morgen wel even proberen
* Internal + external rotations met cable machine

* Cuban press (met 2kg dumbbells :') )

* Shoulder dislocators zoals hieronder:
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:48:12 #153
19479 Mr.J
pi_123481519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:

En een beetje degelijke hoodies, zonder al te veel schreeuwerige logo's enzo?
Merk 'Gasp' al eens bekeken?
pi_123481622
Ken het van Branch Warren en Johnny Jackson. Meer iets voor de huge mofo's misschien. :P
pi_123481884
Spierpijn van zondag is bijna weg. Eerste keer trainen in een maand of 6-7 denk ik :') #liefdagboek
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123482493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
Ken het van Branch Warren en Johnny Jackson. Meer iets voor de huge mofo's misschien. :P
In je mind ben je toch ook huge mofo.

If not now, then when.
pi_123482537
mr o hier
pi_123482570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef 16meter het volgende:
mr o hier
Dat is de spirit. _O_
If not now, then when.
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:07:28 #159
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123482635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand verstand van RC/schouder blessures? Heb m'n Supraspinatus overbelast gehad (vooral door bankdrukken denk ik)

Ik vermijd nu bankdrukken met stang, heb optrekken en veel triceps oefeningen een tijd vermeden.

Weten jullie welke schouder oefeningen deze spier wel en niet gebruiken? Wil het liefst zoveel mogelijk het gebruik van deze spier vermijden.
De supraspinatus zorgt voor abductie(alleen eerste 30 graden) en voor externe rotatie (exorotatie) van de schouder. Oefeningen waar je mee uit moet kijken zijn front en lateral raises(voorste schouderkop is bij de meeste mensen al uit balans vergeleken met achterkant). En zoals je al zei met het bank drukken en OHP rustig aan doen. Voor het trainen kan je hem masseren en dynamisch rekken doormiddel van o.a. shoulder dislocations.
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:08:25 #160
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123482694
Ohja, bij oefeningen is het ook belangrijk om de schouders dus naar achteren te houden en recht vooruit kijken.
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:08:52 #161
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123482717
Dubbel...
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:12:03 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123482929
Morgen maar eens in de Basic fit kijken of ik de stang voor het squatten kan gebruiken( ze hebben alleen BP en OHP banken). Gaat nog een goede uitdaging worden :') .
Drinky is een baas
pi_123482981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Merk 'Gasp' al eens bekeken?
Goed spul, alleen niet echt betaalbaar voor de jeugd, denk ik.
pi_123483115
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Verbosity het volgende:
Ohja, bij oefeningen is het ook belangrijk om de schouders dus naar achteren te houden en recht vooruit kijken.
Hier ga ik goed op letten. Wat is exorotatie precies?
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:19:34 #165
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123483393
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:15 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Hier ga ik goed op letten. Wat is exorotatie precies?
Exorotatie is het naar naar buiten toedraaien van je humerus(bovenarm bot). Dus bij deze beweging.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBLyingExternalRotation.html
Verbo is terug?
pi_123483402
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Drinky het volgende:
Morgen maar eens in de Basic fit kijken of ik de stang voor het squatten kan gebruiken( ze hebben alleen BP en OHP banken). Gaat nog een goede uitdaging worden :') .
Kan prima hoor. Heb ik ook gedaan tot een kilo of 70/80.
pi_123483590
quote:
hoe bedoel je, of dat je de stang hoog kan plaatsen? de stangen zijn toch hetzelfde.
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_123483859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Pastapipos het volgende:
(vooral door bankdrukken denk ik)
Wat ik me dan afvraag is of je techniek juist is. Schouders moet je als het ware uitschakelen en zorgen dat je de chest zoveel mogelijk activeert.
If not now, then when.
pi_123483874
quote:
Wat ik bij basic fit en mijn andere gym deed was twee bankjes pakken en deze rechtop zetten.

Dan naast elkaar en de bar daarop laten steunen. Ging nog best aardig, maar squatrack owns all.
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:31:58 #170
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123484164
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef m.y.m het volgende:

[..]

hoe bedoel je, of dat je de stang hoog kan plaatsen? de stangen zijn toch hetzelfde.
Zit zeg maar nog een hele bank in de weg :+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Thom90 het volgende:

[..]

Wat ik bij basic fit en mijn andere gym deed was twee bankjes pakken en deze rechtop zetten.

Dan naast elkaar en de bar daarop laten steunen. Ging nog best aardig, maar squatrack owns all.
Goede tip, ga ik morgen proberen. Maar hier in eindje hebben ze 4 of 5 Basic Fit's volgens mij (3 dicht bij mijn huidige verblijfplaats), bij eentje hebben ze geen losse stangen, bij het klokgebouw hebben ze de BP en OHP banken en die derde weet ik niet, moet ik morgen even bellen.
Drinky is een baas
pi_123484366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Exorotatie is het naar naar buiten toedraaien van je humerus(bovenarm bot). Dus bij deze beweging.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBLyingExternalRotation.html
Ahh inderdaad! Dat voelde ik denk ik ook bij veel tricepsoefeningen. Thanks :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:36:15 #172
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123484407
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag is of je techniek juist is. Schouders moet je als het ware uitschakelen en zorgen dat je de chest zoveel mogelijk activeert.
De schouders 'uitschakelen' doe je door ze naar achteren te trekken en op zijn plaats te houden. Is ook de functie van de rotator cuff als geheel. Dat het de humeruskop(bovenarm bot) in de kom trekt en stabiliseert. Hierdoor ontstaat ook meer ruimte in je schoudergewricht, waardoor je impingement (Inklemming) voorkomt.
Verbo is terug?
pi_123484442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Doe ik nu ook, maar denk dat ik dat in het begin niet goed deed, en dat in combinatie met geen rear delts trainen heeft het denk ik zo ver laten komen
pi_123484477
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

[..]

Goede tip, ga ik morgen proberen. Maar hier in eindje hebben ze 4 of 5 Basic Fit's volgens mij (3 dicht bij mijn huidige verblijfplaats), bij eentje hebben ze geen losse stangen, bij het klokgebouw hebben ze de BP en OHP banken en die derde weet ik niet, moet ik morgen even bellen.
basic fit hier. ik kan gewoon squaten bij de ohp bank.
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_123485317
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Doe ik nu ook, maar denk dat ik dat in het begin niet goed deed, en dat in combinatie met geen rear delts trainen heeft het denk ik zo ver laten komen
Komt goed brah.

quote:
Do u even lift?
If not now, then when.
pi_123489051
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

[..]

Je moet naar sport arena.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 07:23:51 #179
77130 star_gazer
pi_123489233
Godver. Heb last van m'n elleboog. Doe toch iets fout op een van mijn triceps oefeningen ;(

Hopen dat ik mijn overhead presses gewoon kan doen vandaag.
-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 07:24:48 #180
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123489241
Godvr zeg. Twee weken terug die Do-win's en een gripper besteld, en dat staat al een week bij Customs te wachten op clearens. :')

Ik wil knijpen in dat kreng, en squatten op die shoes! :(

Straks krijg ik ze binnen met gaatjes geboord en gepeuterd in die houten zool, want dat kan niet een schoen met zo'n dikke houte zool afkomstig van een weights/fitness toko. Daar moet wat in zitten. :+

[ Bericht 19% gewijzigd door RaymondK op 01-03-2013 07:31:52 ]
pi_123489928
Lange tijd niet wezen trainen, nu eindelijk weer in een ritme. Slaap en eten gaan nog niet optimaal, maar het komt er aan..

Doe momenteel SL 5x5, maar helaas kan ik vanwege een blessure amper squatten, hopelijk is dat snel over.

Verder stall ik alweer met OHP. 5x45kg gaat met perfecte form, maar met 47.5kg is het bij de 2e set al over.

DL zit op 5x130kg, BP 75kg en BoR 62.5kg.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:58:13 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_123490087
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Dezen gym _O_

Kettlebells, TRX, squatrek, dumbell tot tig kilo en dat voor zo'n lage prijs _O_

Je vergeet de Trapbar en Sledgehammer kamer ;)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:31:12 #183
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123490725
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Weissman het volgende:
Fitnesscentrum Noord
Ze hebben strippenkaarten. Als je weer up and running bent een paar keer samen trainen?
pi_123490859
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Godvr zeg. Twee weken terug die Do-win's en een gripper besteld, en dat staat al een week bij Customs te wachten op clearens. :')

Ik wil knijpen in dat kreng, en squatten op die shoes! :(

Straks krijg ik ze binnen met gaatjes geboord en gepeuterd in die houten zool, want dat kan niet een schoen met zo'n dikke houte zool afkomstig van een weights/fitness toko. Daar moet wat in zitten. :+
Do wins zijn ook gewoon in Nederland te koop mocht het fout gaan
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:37:19 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123490861
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef 16meter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ah, die versie kende ik nog niet. Ziet er goed uit.

Voeg jij daar zelf nog wat aan toe, of hou je je strict aan het programma?
Ik weet het nog niet precies. Het idee is eigenlijk net geboren dus ik moet het nog even uitwerken.
pi_123490905
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ze hebben strippenkaarten. Als je weer up and running bent een paar keer samen trainen?
How about a topic-meet?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:40:40 #187
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123490938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:37 schreef 1517 het volgende:

[..]

Do wins zijn ook gewoon in Nederland te koop mocht het fout gaan
ik zag net dat het door de douane was en opweg naar me toe. *O*
Maar euhm do wins kon ik nergens vinden in Nederland. Behalve tweedehands, en/of niet mijn maat meer. Er is nog een serie van de 2012 modellen gemaakt omdat probleem met 2013 model. en ik wou eigenlijk perse het 2012 model
pi_123491004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik zag net dat het door de douane was en opweg naar me toe. *O*
Maar euhm do wins kon ik nergens vinden in Nederland. Behalve tweedehands, en/of niet mijn maat meer. Er is nog een serie van de 2012 modellen gemaakt omdat probleem met 2013 model. en ik wou eigenlijk perse het 2012 model
Die gewichthefvent in Amsterdam verkocht ze altijd, zie nu op zn site dat hij Sasto (nog nooit vna gehoord) verkoopt
http://www.sportquest.nl/viewpage.php?page_id=4
http://www.nerlinger.com/
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_123491225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:58 schreef kidkash19 het volgende:
Je vergeet de Trapbar en Sledgehammer kamer ;)
Mooorreeeeee *O*

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Snakey het volgende:
Sure. Maar kan met gemak nog een half jaar duren :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:39 schreef CarbonC het volgende:
How about a topic-meet?
Dit roep ik al heel lang. Of ik kan trainen of niet, I'm in ^O^
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:00:35 #190
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123491351
quote:

[..]

How about a topic-meet?
Sure. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef Weissman het volgende:

Sure. Maar kan met gemak nog een half jaar duren :)

Dat geeft niet, dan kan ik m'n vetjes nog even wegwerken voor die tijd. O-)
pi_123491417
quote:

[..]

How about a shirtless topic-meet?
Fixed :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:10:47 #192
157922 fathank
pi_123491595
Half jaar? Mooie tijd om er nog even een kuurtje tegenaan te gooien.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:16:45 #193
77130 star_gazer
pi_123491745
Godver het wil allemaal even niet zo meer. Bench zit muurvast op een schamele 6x75,7x67.5,8x60, squat moet ik ook drastisch gaan deloaden maar een kilootje of 80. Heb ook allerlei kleine blessure pijntjes; borstbeen, elleboog, handen. Al met al niet best voor de motivatie. Heb al drie workouts geen cardio meer gedaan omdat ik de puf niet had :{

Volgende week maar eens een deload weekje pakken: alles op 75%, geen cardio en netjes op onderhoud eten. Als dat niet werkt maar eens een weekje rust overwegen.

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-03-2013 10:26:56 ]
-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:36:30 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123492198
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef star_gazer het volgende:
Godver het wil allemaal even niet zo meer. Bench zit muurvast op een schamele 6x75,7x67.5,8x60, squat moet ik ook drastisch gaan deloaden maar een kilootje of 80. Heb ook allerlei kleine blessure pijntjes; borstbeen, elleboog, handen. Al met al niet best voor de motivatie. Heb al drie workouts geen cardio meer gedaan omdat ik de puf niet had :{

Volgende week maar eens een deload weekje pakken: alles op 75%, geen cardio en netjes op onderhoud eten. Als dat niet werkt maar eens een weekje rust overwegen.
Deloaden inderdaad, misschien zelfs naar 60% en dan wat meer reps. Dan de week er op naar 75% iets minder reps, en dan kijken hoe het gaat.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:36:32 #195
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123492202
Ik voel me net een aidspatient met al die pillen die ik in de ochtend neem

2x Omega 3
1x Zink 50mg
1x Multi
1x Ripped
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:41:22 #196
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_123492305
even een stukje tekst over HMB... ik heb het zelf in het verleden gebruikt, en had altijd het idee dat ik er voller bij bleef staan, met name de grote spiergroepen leken goed te regaeren op dat spul. Een tijd lang is het een beetje verketterd als onzinsupp, maar nu lijkt het toch weer een schopje op de supp-ladder te krijgen...
ik ga het in ieder geval maar weer gewoon proberen. Jammer alleen dat american sports het niet meermaakt, was hun enige goede supp geloof ik...

Welke supplementen helpen bodybuilders nu echt verder? Op nummer Eén en Twee van de Top Vijf best onderbouwde supplementen staan sinds jaar en dag eiwitten en creatine. Daarna komen supplementen als leucine en BCAA’s, waarvan het aannemelijk is dat ze de spieropbouw stimuleren, maar waarover het allerlaatste woord nog niet is gezegd. Het onbetwistbare harde bewijs van hun effectiviteit ontbreekt.

Veel vertrouwen heeft EigenKracht in HMB nooit gehad. We kenden de positieve studies, maar die waren praktisch altijd betaald door bedrijven die HMB als supplement verkochten. We kenden er ook die niet waren bekostigd door de industrie, maar daarin deed HMB verdacht vaak niets. Vandaar dat we weinig van HMB moesten hebben.

Maar toen we het artikel van de ISSN over HMB lazen, besloten we dat we die mening maar eens moesten herzien. Als onderzoekers als Douglas Kalman, Jeff Stout, Jay Hoffman, Richard Kreider en Jose Antonio gezamenlijk zeggen dat HMB werkt, dan kun je HMB niet meer 1-2-3 van tafel vegen.

Wat is HMB?
Als de spiercel het aminozuur leucine heeft opgenomen, dan zetten de enzymen BCAA-transferase en alpha-ketoisocaproaatdioxygenase enkele procenten van dat aminozuur om in HMB. HMB is dus een verbinding die van nature in het lichaam voorkomt. Leucine is een bijzonder aminozuur. Het stimuleert spiergroei. De theorie achter het HMB-onderzoek is dat HMB in ieder geval gedeeltelijk het spieropbouwende effect van leucine veroorzaakt. Eigenlijk zijn dat twee effecten: leucine, al of niet via HMB, verhoogt de opbouw van spiereiwitten (anabool effect), en remt tegelijkertijd de afbraak van spiereiwitten (antikatabool effect).

Suppletie met 3-6 gram leucine verhoogt het anabole effect van eiwitrijke maaltijden maximaal, maar voor een maximaal antikatabool effect zou volgens reageerbuisonderzoek een dosis van enkele tientallen grammen leucine nodig zijn. Zo’n dosis is waarschijnlijk niet meer veilig. De onderzoekers van de ISSN vermoeden dat enkele grammen HMB wel veilig zijn, en daarnaast een optimale antikatabole werking hebben.

Hoe gebruik je HMB?
In de meeste studies geven onderzoekers hun proefpersonen drie gram HMB per dag. De meeste studies laten hun proefpersonen hun dagelijkse dosis verdelen over drie innamen per dag, maar er zijn aanwijzingen dat je op trainingsdagen meer uit HMB haalt als je minstens een uur voor je workout je dagelijkse dosis HMB inneemt.

De meeste HMB op de markt is de calciumgebonden variant. Sinds enkele jaren experimenteren onderzoekers met een ongebonden variant. Volgens humane studies neemt het lichaam die HMB-variant een beetje beter op. De doseringen voor beide vormen van HMB zijn echter aan elkaar gelijk.

Hoe lang het duurt voordat je iets merkt van HMB hangt af van je trainingsstatus. Bij ongetrainde personen zien studies na drie weken een kleine, maar wel statistisch significante toename van de spiermassa en de kracht, bij getrainde personen gebeurt dat pas na zes weken of langer. Dat is waarschijnlijk de reden dat een aantal vroege studies geen effect van HMB vonden: die studies hadden betrekking op getrainde sporters, en duurden niet lang genoeg.

Is HMB veilig?
Volgens studies van supplementenmaker Abbott Laboratories kan een volwassen man van 80 kilo pas bijwerkingen krijgen bij een dosis van 50 gram HMB per dag. Op basis van dat onderzoek zou je verwachten dat een inname van 5 gram HMB per dag veilig zou moeten zijn. De onderzoekers houden echter een slag om de arm. In dierstudies lijkt HMB het lichaam ongevoeliger te maken voor insuline. Dat kan betekenen dat mensen met diabetes misschien beter geen HMB kunnen gebruiken. Of dat echt zo is weten de onderzoekers niet. De International Society of Sports Nutrition vindt dat toekomstige studies die mogelijke bijwerking nog eens goed onder de loep moeten nemen.

Wat kun je van HMB verwachten?
Sporters die zich, bijvoorbeeld bij een wedstrijd of trainingskamp, zo zwaar moeten inspannen dat ze spieren en kracht verliezen, kunnen hun spierafbraak door HMB fors beperken. Het effect van HMB is optimaal als die sporters twee weken voor hun wedstrijd of trainingskamp beginnen met slikken. Hetzelfde antikatabole effect kan sporters helpen tijdens een laagcalorisch dieet. In een kleine Aziatische studie, waarin afslankende vrouwelijke judoka’s als proefpersonen fungeerden, verminderde HMB het verlies van de vetvrije massa met bijna een factor drie.

Wat HMB je oplevert als je gewoon traint durven we niet te zeggen. In een Israëlisch onderzoek wonnen sporters die met gewichten trainden in een periode van zeven weken twee kilo vetvrije massa door HMB. Maar of je die resultaten mag extrapoleren naar bodybuilders die al een paar jaar serieus trainen? Dat durven we niet te zeggen. Opvallend is ook dat HMB de vetmassa vermindert. Het lijkt erop dat HMB de verbranding van vet door spiercellen stimuleert.

Slot
HMB is geen onzinsupplement. Zeker door de groeiende stapel positieve studies die niet zijn gefinancierd door supplementenmakers hebben we onze mening over HMB herzien. Dat betekent niet dat we HMB net zo hoog inschatten als creatine en eiwitten. Voordat we dat gaan doen, willen we eerst meer studies zien waarin doortrainde bodybuilders met een goed dieet baat hebben bij suppletie. Bovendien zouden we last but not leastgraag meer willen weten over eventuele bijwerkingen van HMB.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:04:55 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:08:55 #198
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_123493040
nou, het viel mij erg op na een aantal jaar alleen maar ontkrachtende verhalen, nu opeens weer iets van bevestiging van werking. En dan met name van die eigen kracht gasten die toch juist kritisch zijn normaliter...
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:21:25 #199
157922 fathank
pi_123493423
_O_ voor dat script om je vetpercentage te berekenen
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:39:58 #200
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123494146
Heeft iemand tips om power clean netjes neer te leggen op grond. Het volk van Fit For Free vond het niet zo leuk dat ik het neergooide.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:42:37 #202
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123494206
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
Heeft iemand tips om power clean netjes neer te leggen op grond. Het volk van Fit For Free vond het niet zo leuk dat ik het neergooide.
Schijven op de grond leggen en daar op laten landen.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:45:08 #203
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123494284
quote:
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?
Seto is zo ene baas he
pi_123494511
quote:
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problem
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:55:27 #205
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123494577
Ik ga nog steeds stuk als hij dat aapje(?) schopt.
Seto is zo ene baas he
pi_123494596
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef seto het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?
Nou ja, ik kan de power clean sinds een maand en ik vind de oefening enorm zwaar. Het is nu tijd om te focussen op het afronden van de oefening.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:00:28 #207
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123494709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan de power clean sinds een maand en ik vind de oefening enorm zwaar. Het is nu tijd om te focussen op het afronden van de oefening.
ik leg tijdens deadlifts ook altijd plates er onder. Niet dat ik het allemaal maar neer lazer (ook een controlled reverse hoort bij de oefening) , maar het wil wel eens gebeuren dat je het laatste stukje gewoon wat makkelijker wil laten gaan zonder dat het beton in je ogen springt.
pi_123494767
Eikels in de telegraaf (voorpagina) hebben het over de ex trainer van Badr Hari, Ozden(papa mike)
Hij zou in Glenbuterol gehandeld hebben.
Nou is handel in Clenbuterol al bekened, maar Glenbuterol kende ik nog niet.
pi_123494899
quote:
LOL bedankt! en heeft hij nou die aap bij voorbaat neergelegd om weg te trappen... :P
pi_123495072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:02 schreef ZetaOS het volgende:
Eikels in de telegraaf (voorpagina) hebben het over de ex trainer van Badr Hari, Ozden(papa mike)
Hij zou in Glenbuterol gehandeld hebben.
Nou is handel in Clenbuterol al bekened, maar Glenbuterol kende ik nog niet.
Ik denk dat ze bedoelen dat hij samen met ene Glen Buterol heeft gehandelt.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:17:35 #211
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_123495143
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelen dat hij samen met ene Glen Buterol heeft gehandelt.
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:23:31 #212
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:39:11 #213
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123495787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?
Nee ze gingen altijd met Anna varen, met Diana gingen ze bowlen.
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:45:15 #214
157922 fathank
pi_123495978
Wie rolt er naar de winst?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:12:21 #215
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_123496914
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef seto het volgende:

[..]

sommige mensen.... Zo doe ik het ook gewoon, sommige problemen worden echt gewoon bedacht, keep it simple
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_123499797
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
..
..
pi_123499943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
Jan/feb. Wat extra cardio om toch te kunnen blijven eten :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_123500271
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Februari begonnen.

Met cardio, uiteraard
pi_123500621
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:24 schreef Kerol het volgende:

[..]

Jan/feb. Wat extra cardio om toch te kunnen blijven eten :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef 16meter het volgende:

[..]

Februari begonnen.

Met cardio, uiteraard
Dan is mijn training met ingang van vandaag ook 20 min langer.
Thuis op rustdagen wat laffe buikspieroefeningen erbij zou de klus wel moeten klaren..
..
..
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:52:50 #220
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123501083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

[..]

Dan is mijn training met ingang van vandaag ook 20 min langer.
Thuis op rustdagen wat laffe buikspieroefeningen erbij zou de klus wel moeten klaren..
Het is beter dat je de training aan je eigen doelen aanpast in plaats van anderen na te doen. Weet niet of je veel moet afvallen voor je doelen. Maar voor de zomer heb je nog 3 maanden de tijd. 12 weken moet genoeg zijn om 6 tot 12(maximaal) af te vallen. Hou zelf nog een bulk maand aan voor ik rustig aan ga cutten. Moet maar een paar kilo kwijt om klaar te zijn voor de zomer. :D
Verbo is terug?
pi_123501223
quote:
Zo doe ik het ook, maar het geeft wel een nasty rukje aan je rug
pi_123501353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:52 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het is beter dat je de training aan je eigen doelen aanpast in plaats van anderen na te doen. Weet niet of je veel moet afvallen voor je doelen. Maar voor de zomer heb je nog 3 maanden de tijd. 12 weken moet genoeg zijn om 6 tot 12(maximaal) af te vallen. Hou zelf nog een bulk maand aan voor ik rustig aan ga cutten. Moet maar een paar kilo kwijt om klaar te zijn voor de zomer. :D
Zal bij mij ook om paar kilo gaan... Voornaamste is gewoon buik even strak trekken, waarmee borst en mijn kop vanzelf ook wat meer vorm krijgen. Ik merk dat ik standaard altijd een dikkere kop heb in de winter. Daar wil ik nu ook op tijd vanaf.

Mijn armen ogen sowieso altijd extreem droog (triceps en spieren in onderarm en schouders zijn altijd erg goed zichtbaar inclusief aders).
..
..
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:58:39 #223
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123501361
Gewoon aan de DNP, dan ben je 2.5kg vet in een week kwijt.

Hier een leuk verhaal:

http://www.t-nation.com/f(...)ferno_my_week_on_dnp
Seto is zo ene baas he
pi_123501490
Nondeju, wat is dat Eleiko duur spul zeg :{
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:07:49 #225
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123501732
Die stangen bedoel je? Die zijn zeer prijzig ja.
Seto is zo ene baas he
pi_123501823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef seto het volgende:
Die stangen bedoel je? Die zijn zeer prijzig ja.
Alles, niet alleen de stangen :P

Zal wel de precisie zijn, dat 20kg ook écht 20kg is, en niet 20,03kg of 19,96kg :P
pi_123502113
Eens ff via google opgezocht maar dat is wel een hoop geld ja.
pi_123502160
Ook tijd voor een minicut, om vanaf daar te cleanbulken. Elke week 100kcal omlaag en kijken wat er gebeurt.

Straks even een voedingsschema opstellen voor als ik het kcal doel heb bereikt. Nu is het nog makkelijk, gewoon elke dag 15 gram pinda's of 150ml volle melk minder en je zakt 100kcal :P .
pi_123502367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Questular het volgende:
Eens ff via google opgezocht maar dat is wel een hoop geld ja.
Klopt.

Sprak laatst in de gym de eigenaar van m'n vorige sportschool, waar ik echt zo'n 8 jaar geleden kwam (borst+biceps beachboy stijl en daarna zo'n 6 jaar niet getraind ;( ) en die wil weer opnieuw beginnen nadat de gym een paar jaar terug tot de grond is afgebrand.

Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.

Hoop wel dat hij weer een nieuwe gym gaat starten, want als hij begint over olympic plates, platform etc dan klinkt het als iets waar ik naartoe moet gaan.
pi_123502665
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:

Dan heb je waarschijnlijk 3 bars en 500kg aan gewicht ofzo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:33:45 #231
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123502878
Is sowieso weggegooid geld tenzij je een gym hebt vol met gewichtheffers die 8 uur per dag die stang op de grond gooien met 150+kg eraan.
Seto is zo ene baas he
pi_123503164
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt.

Sprak laatst in de gym de eigenaar van m'n vorige sportschool, waar ik echt zo'n 8 jaar geleden kwam (borst+biceps beachboy stijl en daarna zo'n 6 jaar niet getraind ;( ) en die wil weer opnieuw beginnen nadat de gym een paar jaar terug tot de grond is afgebrand.

Hoop wel dat hij weer een nieuwe gym gaat starten, want als hij begint over olympic plates, platform etc dan klinkt het als iets waar ik naartoe moet gaan.
Ahhh, gym vlakbij t station?

Olympische stangen/platen zijn ook nogal duur, wat een prijzen.. Vooral als je stangen met kogellagers en rubberen platen hebt

[ Bericht 3% gewijzigd door Pastapipos op 01-03-2013 15:48:08 ]
pi_123503499
Klopt ja, fysical fitness.
pi_123503925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:01 schreef tjoptjop het volgende:
Nondeju, wat is dat Eleiko duur spul zeg :{
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.

Heb zelf een of ander B merk maar ik merk wel het verschil. Er gaat niks boven een echte Eleiko
pi_123504070
quote:
April begin ik. Geen cardio, puur dieet.
Of toch du vader?
pi_123504310
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

April begin ik. Geen cardio, puur dieet.
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?
pi_123504902
quote:
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!

Verder best een interessante aflevering, dat Dorian in elkaar gerost is door 'papa mike' en zijn bende nota bene ten overstaan van het hele publiek wtf!
pi_123505795
quote:
Vanaf 34 min :D Back to basics, damn die gast staat v oor t blok
pi_123505869
Ielja Strik is ook getraind door Papa Mike toch?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Vanaf 34 min :D Back to basics, damn die gast staat v oor t blok
Ja inderdaad zeg. Wel beetje irritant van die journalist opzich, dat hij zo doorgaat over die zaken en het echte dopinggebruik niet wordt behandeld.
pi_123506073
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.

Heb zelf een of ander B merk maar ik merk wel het verschil. Er gaat niks boven een echte Eleiko
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:47:50 #241
55709 Stereotomy
pi_123506088
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Meer gains
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:48:08 #242
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123506100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Lewinsky het volgende:

[..]

Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!

[ afbeelding ]

Verder best een interessante aflevering, dat Dorian in elkaar gerost is door 'papa mike' en zijn bende nota bene ten overstaan van het hele publiek wtf!
vrouwen en liegen gaat vaak hand in hand :D
pi_123506129
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Meer gains
Sinds ik met.... etc
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:06:51 #244
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_123506716
Man, net een goede work-out gehad maar ik begin wel last van pijntjes te krijgen. Bijv. linksonder in mijn rug en aanhechtingspunt triceps. Nu twee dagen niks (of ja, in iederer geval niet trainen) en daarna zien we wel weer.

Mijn cut is inmiddels ook aan het beginnen, ben langzaam af aan het bouwen met de kcals. Cardio ga ik wel wat meer doen, maar niet overdreven veel. Cutten is voor mij veel makkelijker dan bulken trouwens, dat -relatief weinige- vet wat er bij mij aankomt in de bulk is er zo weer af met wat cardio en wat buikspieroefeningen.
pi_123506914
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net een goede work-out gehad maar ik begin wel last van pijntjes te krijgen. Bijv. linksonder in mijn rug en aanhechtingspunt triceps. Nu twee dagen niks (of ja, in iederer geval niet trainen) en daarna zien we wel weer.

Mijn cut is inmiddels ook aan het beginnen, ben langzaam af aan het bouwen met de kcals. Cardio ga ik wel wat meer doen, maar niet overdreven veel. Cutten is voor mij veel makkelijker dan bulken trouwens, dat -relatief weinige- vet wat er bij mij aankomt in de bulk is er zo weer af met wat cardio en wat buikspieroefeningen.
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningen
Soukidan op je oogbal.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:21:37 #246
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123507191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Filmpje
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:25:34 #247
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_123507313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef Yamcha het volgende:

[..]

pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningen
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.
pi_123507399
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:21 schreef seto het volgende:

[..]

Filmpje
Ah grappig die verschillen tussen de stangen.

Waar ik train zag ik recentelijk een kromme bar, zou met zo'n Eleiko dus niet gebeuren. Zet het toch wel even in perspectief
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:48:59 #249
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123507964
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.
die abs moet je altijd doen, elke dag, een goede core is goud.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:53:18 #250
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123508073
lekkere water retentie kop

vrijdag 1 maart 2013 @ 17:53:21 #251
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123508075
Maken jullie geluid als jullie liften? ik eerst niet maar ging vandaag 145kg deadliften en maakte de raarste geluiden, had wel gevoel dat het hielp aangezien ik geen mixed grip nodig had
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:54:12 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123508100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maken jullie geluid als jullie liften? ik eerst niet maar ging vandaag 145kg deadliften en maakte de raarste geluiden, had wel gevoel dat het hielp aangezien ik geen mixed grip nodig had
ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:59:21 #253
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123508275
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.
Drinky is een baas
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:02:25 #254
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123508378
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten

Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:03:04 #255
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123508400
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef Drinky het volgende:

[..]

Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.
Je ziet ook vaak bij die olympische lifts dat ze in hun broek schijten/pissen :{
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:08:50 #256
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_123508613
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten

Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zeker
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:15:39 #257
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123508841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zeker
Die indruk had ik wel een beetje, was wel erg productief bezig
pi_123508867
Mbt tot Eleiko: bij ons hebben we een paar Eleiko's en een paar merkloze stangen. De Eleiko's zijn duidelijk beter gelagerd. Voor deadliften is dan fijn, voor bankdrukken vergt het wat extra stabiliteit in je polsen. Ik denk wel dat goed gelagerde stangen beter zijn voor je gewrichten. Er zijn trouwens meerdere typen Eleiko stangen, te herkennen aan de sticker op de uiteinden.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:20:35 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123508990
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:

lief dagboek
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:29:42 #260
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123509311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lief dagboek
Blijf lekker in het dieetclub topic, die mensen daar liften ook niet
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:30:57 #261
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123509351
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Blijf lekker in het dieetclub topic, die mensen daar liften ook niet
het blijft maar doorwerken, dat "ripped" :P
pi_123511083
Sickening forummeet schoudertraining gedaan met Pastapipos.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:37:33 #263
391621 Hiatus
pi_123511696
Dear diary

Kan niet wachten weer te gaan studeren volgend jaar.
Doe nu jaar fucked up zwaar fysiek werk,
Verschillende blessures gehad of nog last van waardoor ik periodes niet alles kan trainen.
De motivatie is er wel, na zware 10 uur durende werkdag vaak genoeg geknald.
Maar soms gaat het gewoon niet meer en ligt overbelasting op de loer.
Aankomen is ook moeilijk als je zoveel calorieën per dag verbrand.

holla at me!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:39:15 #264
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123511758
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef Hiatus het volgende:
Dear diary

Kan niet wachten weer te gaan studeren volgend jaar.
Doe nu jaar fucked up zwaar fysiek werk,
Verschillende blessures gehad of nog last van waardoor ik periodes niet alles kan trainen.
De motivatie is er wel, na zware 10 uur durende werkdag vaak genoeg geknald.
Maar soms gaat het gewoon niet meer en ligt overbelasting op de loer.
Aankomen is ook moeilijk als je zoveel calorieën per dag verbrand.

holla at me!
waarom geen kuurtje pakken
pi_123511760
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.

Puur even de jaarlijkse beurt voor onderhoud dus ;)

Ik ga denk ik 2 maanden cutten, waarin ik min of meer 4kg zal verliezen. Vind ik een mooie afweging. Geen belachelijke lange cut (brb vorige cut was 6 maanden) maar toch weer genoeg vetmassa eraf om weer vet aan te kunnen komen. :)
Of toch du vader?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:42:15 #266
391621 Hiatus
pi_123511868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Waarom wel?
pi_123511906
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.

Puur even de jaarlijkse beurt voor onderhoud dus ;)

Ik ga denk ik 2 maanden cutten, waarin ik min of meer 4kg zal verliezen. Vind ik een mooie afweging. Geen belachelijke lange cut (brb vorige cut was 6 maanden) maar toch weer genoeg vetmassa eraf om weer vet aan te kunnen komen. :)
Ik ga bijna hetzelfde doen, alleen dan een maandje langer.
Soukidan op je oogbal.
pi_123512004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef THEFXR het volgende:
lekkere water retentie kop

[ afbeelding ]
is gewoon natty hoor

ze traint hard, kijk maar t filmpje
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:47:14 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123512054
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

is gewoon natty hoor

natty achter je oren, ja :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:50:33 #270
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123512180
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:42 schreef Hiatus het volgende:

[..]

[..]

Waarom wel?
waarom zeiken over je werk dan?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:54:31 #271
391621 Hiatus
pi_123512369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:50 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

waarom zeiken over je werk dan?
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.
Enigste punt wat ik wil maken is dat je beter kan trainen en groeien als je naar school gaat ipv fysiek zwaar werk doet.
Als jij die ervaring zelf niet heb, dan weet je het nu.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:03:31 #272
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123512790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

is gewoon natty hoor

Als dat natty is, dan was de impedantie-meting net ook 100% correct :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_123513025
Gaat iemand na de cut in zomer door op onderhoud? Denk dat dat voor mij een goede is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Sickening forummeet schoudertraining gedaan met Pastapipos.
^O^

Gaat leuk worden, rear delt spierpijn :D
pi_123514286
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 07:23 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Heb last van m'n elleboog. Doe toch iets fout op een van mijn triceps oefeningen ;(

Hopen dat ik mijn overhead presses gewoon kan doen vandaag.
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Is toch een forum waar je ervaringen deelt.
Enigste punt wat ik wil maken is dat je beter kan trainen en groeien als je naar school gaat ipv fysiek zwaar werk doet.
Als jij die ervaring zelf niet heb, dan weet je het nu.
Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken. ^O^
If not now, then when.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:54:21 #275
157922 fathank
pi_123515094
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.

[..]

Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken. ^O^
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..
pi_123515161
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..
Waarom dan?
If not now, then when.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:59:08 #277
157922 fathank
pi_123515378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom dan?
Wat dacht je van de factor rust?

Savonds pompen in de gym en de volgende dag weer vol aan de bak op je werk. Niet gunstig voor je herstel. En je moet het ook maar vol kunnen houden. Soms is de pijp gewoon leeg.
pi_123515710
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat dacht je van de factor rust?

Savonds pompen in de gym en de volgende dag weer vol aan de bak op je werk. Niet gunstig voor je herstel. En je moet het ook maar vol kunnen houden. Soms is de pijp gewoon leeg.
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?
If not now, then when.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:11:32 #279
157922 fathank
pi_123516020
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.

Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel :P
pi_123516262
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.

Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel :P
Drukke dagen gozer. Alsnog lijkt het me toch enigszins haalbaar om in periodes waar rust in mogelijk is deze optimaal te benutten? Anderzijds zou je de sets (indien deze 2+ zijn) kunnen verlagen naar twee of zelfs één. Scheelt een boel!
If not now, then when.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:26:54 #281
104647 JanKort
Je mammie!
pi_123516816
quote:

[..]

Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?
Facet!
pi_123516880
quote:
wel beetje trieste docu

die 'journalist' doet alsof AAS the root of all evil zijn

tjap deed me een beetje aan alberto stegeman denken, met dat toontje en die dramatische achtergrondmuziek
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:29:30 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123516987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef 16meter het volgende:

[..]

wel beetje trieste docu

die tjap doet alsof AAS the root of all evil zijn

deed me een beetje aan alberto stegeman denken, met zijn toontje en die dramatische achtergrondmuziek
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportage
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:31:19 #284
391621 Hiatus
pi_123517068
quote:

[..]

I feel you bro. ik sta 10 uur op me poten zware arbeid te verrichten, soms zonder pauze. Ga maar na hoeveel kcal ik burn.
zo maar vroeg slapen, mag morgen weer :(
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:33:42 #285
157922 fathank
pi_123517186
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:26 schreef JanKort het volgende:

[..]

Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.

@yuri

Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine :P :s)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:48:32 #286
104647 JanKort
Je mammie!
pi_123517839
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.

@yuri

Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine :P :s)
Wacht maar tot je kids hebt :p
Vermoeidheid is bij mij ook funest voor workouts. Dan kun je wel willen maar bakt er niks van (als je jezelf al tot actie kunt zetten)
Anderzijds dankzij trainen zorg ik wel beter voor het pakken van mn rusten leef ik veel gezonder.
Ik vind mn 32urige werkweek meer dan zat :)
Facet!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:49:18 #287
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123517878
Het voordeel van kantoorwerk is dat ik gewoon in alle panden een gym heb :D

Maar wat er staat valt wel in het niet vergeleken met de tijd dat ik bij LifeFitness werkte.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:49:21 #288
104647 JanKort
Je mammie!
pi_123517880
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportage
Ik zou eerder bang zijn voor afbreuk aan mn tanden
Facet!
pi_123518029
I didn't choose the life of lifting, the lifting chose me.
If not now, then when.
pi_123518110
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:

[..]

@yuri

Definieer rust. Als ik niet train, dan rust ik.
If not now, then when.
pi_123518212
Dus als je de hele dag aan het verhuizen of stratenmaken bent, dan rust je ook?
pi_123518258
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef 16meter het volgende:
Dus als je de hele dag aan het verhuizen of stratenmaken bent, dan rust je ook?
Sowieso.

Natuurlijk buiten het trainen en werken om. Ik doe geen fysiek werk, dus in mijn geval 'rust' ik ook tijdens het werk. :D
If not now, then when.
pi_123518791
Zo. .kom ook weer eens ff hier inchecken.
Tijdje afwezig geweest.

Om gelijk maar ff update te geven.

Gewicht na een bulkwinter 90 kg
Vetpercentage is ook wat gestegen. Geen idee hoe hoog.
Nog een paar weekjes en dan gaan we in de cut.
pi_123519344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Poidertje het volgende:
Zo. .kom ook weer eens ff hier inchecken.
Tijdje afwezig geweest.

Om gelijk maar ff update te geven.

[ afbeelding ]

Gewicht na een bulkwinter 90 kg
Vetpercentage is ook wat gestegen. Geen idee hoe hoog.
Nog een paar weekjes en dan gaan we in de cut.
Die schouders _O_ heb je nog een foto van je delts?
pi_123519516
@vettehenk Kan mij wel 'voorstellen' dat het zwaar is en wellicht onderschat ik het ook gewoon. Daarnaast zou ik in jou plaats echt veel koolhydraten eten. :D
If not now, then when.
pi_123519608
Wie is de oudste lifter hier? Snakey? :7
pi_123520250
5
pi_123520257