SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hoe kom jij aan 55mg zink dan? Tenzij je 200-300gr pure havermout (dus geen pap) wegwerkt kom je er haast onmogelijk aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens gelezen als je meer dan 50mg Zink per dag neemt dat je lichaam moeite krijgt met het absorberen van kopper, nu zit er ook 5mg in de multi die ik neem waarop ik op 55 uitkom, is dat nog te doen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Neem 50mg zink als supp tegen whey/zuivel acnequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 55mg zink dan? Tenzij je 200-300gr pure havermout (dus geen pap) wegwerkt kom je er haast onmogelijk aan.![]()
Misschien een minder slimme vraag, maar wat wordt er hier bedoeld met de "rows"quote:A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps, add weight or use assisted.
Rows 3x5 SUPER STRICT.
Optional: Cable rows, 3x8 bicep work, 3x8 rear delt flyes, do this at your own discretion. If you don't feel like it, don't worry![]()
http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.htmlquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef DannyDeko het volgende:
Misschien een minder slimme vraag, maar wat wordt er hier bedoeld met de "rows"
[..]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
In je multivitamine zit waarschijnlijk al 1mg koper. Dit is al de ADH als je nog wat noten en fruit eet kom je al op snel op 3mg. De veilige upper limit voor koper is 10mg. Maar stereotomy weet hier ongetwijfeld meer over.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Neem 50mg zink als supp tegen whey/zuivel acne
P.s.
Heb nog even wat studies bekeken over acne vulgaris i.c.m. zink. Wordt meestal 45mg (3x15mg) zink per dag gebruikt over 3 maanden en daarna 4 weken geen supplementatie. Maar er wordt nergens gemeld dat er een zink supplement gebruikt werd. Neem dus aan dat de multivitamine + je normale voeding voldoet.
[ Bericht 18% gewijzigd door Verbosity op 28-02-2013 00:59:01 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef DannyDeko het volgende:
Misschien een minder slimme vraag, maar wat wordt er hier bedoeld met de "rows"
[..]![]()
![]()
![]()
Ik merk dat mijn borst een beetje achterloopt. Zou het komen omdat ik alleen DB press doe ipv bench press?
Op een borst dag zit DB press, standing OHP, cable flyes en daarna is mijn borst helemaal "leeg". Zou het beter zijn om de DB press voor BP te vervangen?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Een beetje afwisseling is altijd goed, dus ja ik zou het eens proberen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Drinky het volgende:
Ik merk dat mijn borst een beetje achterloopt. Zou het komen omdat ik alleen DB press doe ipv bench press?
Op een borst dag zit DB press, standing OHP, cable flyes en daarna is mijn borst helemaal "leeg". Zou het beter zijn om de DB press voor BP te vervangen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik zou eerder de OHP weglaten omdat het een schouderoefening is. En dan bench press doen en incline met dumbbells.![]()
Het enige probleem zou zijn dat ik geen spotter heb. Geen probleem met de DB press, die dumbells kun je gewoon neergooien als het echt niet meer gaat, maar dat lijkt me niet zo makkelijk bij de bench. Benchen in de smith vind ik not-done.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een beetje afwisseling is altijd goed, dus ja ik zou het eens proberen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Vaak weet je van jezelf wel tot welk gewicht je het zelf veilig kunt hanteren. Er is niet altijd een spotter nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het enige probleem zou zijn dat ik geen spotter heb. Geen probleem met de DB press, die dumbells kun je gewoon neergooien als het echt niet meer gaat, maar dat lijkt me niet zo makkelijk bij de bench. Benchen in de smith vind ik not-done.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Anders misschien vragen of iemand in de gym even wil spotten? Doe ik altijd als m'n trainingsmaatje er niet is. Bij de eerste twee sets heb ik eigenlijk nooit spot nodig, pas als ik bij de laatste 2 ben waarop ik hoger ga, dan is het fijn. Mensen zijn nooit te beroerd om even een minuut te spotten.![]()
Arnie heeft nog wat tips om beter te curlen op z'n site staan."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nadat ik zo'n twee maanden geleden begonnen ben met squatten (high bar) wees iemand me erop dat de low bar squat dus ook bestaat. Deze vorm is blijkbaar het gebruikelijkst bij bodybuilding dus ik probeer sinds deze week de overstap te maken. Heb het nu echter een paar keer geprobeerd, maar het blijft - in tegenstelling tot high bar - onnatuurlijk voelen. M'n polsen beginnen na een tijdje pijn te doen en de bar ligt niet lekker op m'n rug.
Iemand tips/suggesties? Thanks![]()
Gewoon high bar blijven squatten. Het een is niet beter dan t ander ofzo.
Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi.
Gisteren kwam mijn meisje terug van een vriendin van haar. Zegt ze: hey, ik kwam X en Y nog tegen daar. X en Y trainen in onze gym. Mennekes van 12 jaar jonger. Dus ik zeg: wat moeten die daar nou?
Blijkt die vent van mijn meisje d'r vriendin nog wat dingen naast zijn werk te doen zeg maar. Kwamen ze iets van AAS halen daar. Zaten ze nog te janken over naalden dat ze dat eng vonden en of een van de dames die niet wilde zetten.
En inderdaad, na lange tijd niet gezien te hebben waren ze gisteren ineens aan het sporten. Goh. Zou er wel van balen (op een of andere manier) als ze gaan groeien als kool. Heb wel eens mijn bedenkingen bij sommigen, maar nu weet ik het zeker. En weet nu dus dat die hele vriendengroep eraan zit.
Hoop dat de verleiding niet te groot gaat worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;
"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaverKan BeamofLlight wel een beetje begrijpen eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Met MrJ eensJe doel in de gym is beter worden dan jezelf, niet dan anderen.
Tuurlijk ben je voor jezelf bezig, maar tegelijkertijd trek je je ook een beetje op aan iemand die in jouw ogen jouw doel al bereikt heeft, of vind je het echt wel leuk als iemand anders loopt te mirren, en complimentjes geeft op jouw bovengemiddelde resultaten. Dat is gewoon zo.
Als er dan gastjes zijn die dat waar jij in 3jr of van mijn part 10jr tijd keihard voor hebt gewerkt even in 1,5jr neer zetten met alle gezondheidsrisico's vandien, en dan natuurlijk wel de grote jongen lopen te spelen... mja, dan kan ik Beamo z'n kutgevoel wel plaatsen ja. Helemaal wanneer jij het dus clean voor elkaar boxt, en er door andere van je wordt gedacht "die zal wel gebruikt hebben"
Ik had op oudejaarsdag nog een hele boom opgezet met een trainer hier op m'n gym.
Hij vroeg me of ik dit jaar misschien wilde gaan trainen voor een showtje. Nu zie ik mezelf niet een potje op een podium staan puur en alleen om m'n eigen lichaam te laten zien(vond het wel leuk dat hij dat vroeg daar niet van) maar tegelijkertijd heb ik gewoon niet de behoefte om mijn behaalde resultaten naast een mannetje te zetten dat misschien/waarschijnlijk wel weet ik wat gespoten heeft.
Ook bij een naturelwedstrijd kun je er gewoon vanuit gaan dat er gebruikt is door heel wat ventjes.
Het is dan toch gewoon geen sport/wedstrijd meer period.
En dan nog, het juicegedrag van de ene zet sommige andere ook aan te gebruiken, en dat is misschien nog wel het meest erge in mijn ogen...
For Beamo: Ik kan niet begrijpen hoe mensen die zich zelf omhoog gejuiced hebben trots kunnen zijn op hun behaalde resultaten. En al helemaal niet wanneer ze er glashard over gaan zitten liegen. Dat is i.i.g. een van mijn redenen om er nooit aan te beginnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 08:15:45 ]![]()
Ik zie hier regelmatig gasten die me links en rechts voorbij zijn gekomen met juicen. Ik kan er echt geen moment wakker van liggen.Gekker nog,ik voel me stukken sterker dan hen omdat ik altijd de verleiding heb kunnen weerstaan en alles wat aan m´n lijf gegroeid is echt van mezelf is.![]()
Amen sirquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef Snakey het volgende:
Ik zie hier regelmatig gasten die me links en rechts voorbij zijn gekomen met juicen. Ik kan er echt geen moment wakker van liggen.Gekker nog,ik voel me stukken sterker dan hen omdat ik altijd de verleiding heb kunnen weerstaan en alles wat aan m´n lijf gegroeid is echt van mezelf is.![]()
Weet wel aan wie je het vraagt lol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
Anders misschien vragen of iemand in de gym even wil spotten? Doe ik altijd als m'n trainingsmaatje er niet is. Bij de eerste twee sets heb ik eigenlijk nooit spot nodig, pas als ik bij de laatste 2 ben waarop ik hoger ga, dan is het fijn. Mensen zijn nooit te beroerd om even een minuut te spotten.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.
Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets.
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 08:40:52 ]![]()
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.
Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht.![]()
![]()
Ik vraag altijd iemand die ongeveer hetzelfde als mij lift. Dan weet ik zeker dat diegene weet wat voor gewicht we het over hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Weet wel aan wie je het vraagt lol.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.
Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets.![]()
![]()
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?![]()
Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:43 schreef Snakey het volgende:
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.
Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht.![]()
![]()
![]()
En dan dit;quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:14 schreef RaymondK het volgende:
Doping ook probleem in amateursport
je verwacht het gewoon niet he![]()
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.quote:Artsen krijgen voornamelijk sporters met klachten aan lever, hart en nieren en vruchtbaarheidsproblemen op hun spreekuur. Ook psychische klachten vormen geen uitzondering. Verder zou met name testosteron tot woedeaanvallen en buitengewone agressie kunnen leiden.
Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.![]()
Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen?![]()
![]()
![]()
Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?![]()
Ja Precies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan dit;
[..]
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.
Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
Ik heb een zus die jaren lang als OK assistent gewerkt heeft en dus wel het nodige voorbij heeft zien komen.
Nu is ze zorgmanager van de polyoogheelkunde, en onlangs konden ze een vrouwjte dat al onderzeil was en al voor een staaroperatie, terug halen en wakker maken omdat er een lever binnen was gekomen voor een exalcoholist. Van dat soort verhalen kan ik dus heeeel erg kwaad worden inwendig. En ook op het gebied van riod schade komen ze dus steeds vaker voor zulke etische kwesties te staan...![]()
"Ik neem toch de risico's" "Het is toch mijn lichaam"
MY ASS.![]()
Kut is dat, heb me daar juist op proberen te focussen maar niet gelukt dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.![]()
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.![]()
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen.![]()
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef seto het volgende:
[..]
Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dus![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.![]()
![]()
Same here.quote:Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.![]()
haha, ja precies, daar moest ik ook aan denken lol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.![]()
![]()
Of uit je eigen OP:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;
"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger![]()
Ik ga altijd onder de bar staan, en als je dan de bar pakt en je ellebogen naar achter drukt, en je hoofd omhoog houdt, komt er achter je traps en achter je schouders een deuk te voorschijn waar je de bar op kan leggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
No pussy pad no pain. Volgens mij kun je hem het beste daar neer leggen, maar netto is dat dus achter je traps, en praktisch op de helft achter je schouders. Volgens mij is dat low bar
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 09:26:42 ]![]()
Godver, vandaag een grote treinstoring. Dat wordt dus geen gym voor mij vanavond; zit vast op kantoorNouja, dan morgen maar de beentjes aanpakken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Kan me niet voorstellen dat je erbij gebaat bent tijdens een wedstrijd van anderhalf uur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef CarbonC het volgende:
Op radio 2 o.a. een amateurvoetbalteam dat aan de Noxipro zit.![]()
post 9quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef CarbonC het volgende:
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.![]()
Toch irritant als er dan een groepje van 4 (tweemaal dik en tweemaal ecto) 35 minuten het squatrek bezet houdt en extreem stoer lopen te doen door het gooien met gewichten (80 kg deadlift, imagine..)quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of uit je eigen OP:
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
Zelfs als ik het squatrek niet echt nodig heb (zoals gisteren) irriteerd dat me MATELOOS. Respectloze eikeltjes met een grote bek.![]()
Niks aan te doen.
Gister had ik ook de powercage nodig, maar er stond iemand staandte military pressen met de safety guards op de laagste stand
Geen idee waarom of hoe, maar hij houdt wel het rack bezet. Geen tijd voor stress, andere oefening doen.
Confidence through competence![]()
Ja hier lopen wat van die juicers rond, enorme sjonnies. Maarja die hebben dus een mattie en die was 2 maanden geleden voor het eerst mee, dikke ecto. Nu is die gast dus al best buff.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan dit;
[..]
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
Liep er tijdens het trainen even langs dat groepje en hoorde hem zeggen: "ja ik heb wel een beetje last van m'n lever volgens mij".Ja en Roberta ook, lastig om nofap te doen met haar steeds op tv.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef Jahr00n het volgende:
Rudolph bakery moet echt verboden worden man ik krijg er honger van.![]()
Mijn tv is nu al een paar maanden stuk, heb niet eens een poging gedaan hem te vervangen, vind het veel beter zo![]()
![]()
Vreselijk dom kind vind ik dat.quote:![]()
Ik geloof dat ik ook zo'n aso ben, als mensen het me vragen of er uitzien alsof ze de cage willen gebruiken ga ik er weg, maar anders doe ik er al mijn oefeningen tot deadlift toe, want makkelijker met het toevoegen en verwijderen van gewichten. Nu train ik vaak in de personeelsgym op de universiteit hier, en er zijn niet al te veel gebruikers in de ochtend en 's avonds na 8 uur. Wel heb ik al iemand eens van onder de bar vandaan moeten helpen bij het benchpressen, nadat ik hem eerst netjes had aangeboden om van plaats te wisselen zodat ik kan OHPen bij het benchrek (bankje kun je gewoon weghalen) en hij wat veiliger kan benchen. Dat was zogenaamd niet nodigquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
Niks aan te doen.
Gister had ik ook de powercage nodig, maar er stond iemand staandte military pressen met de safety guards op de laagste stand
Geen idee waarom of hoe, maar hij houdt wel het rack bezet. Geen tijd voor stress, andere oefening doen.
Ik heb nu trouwens tijdelijk de squat vervangen door liggende leg press, stretch oefeningen en heel laag gewicht squats. Het lukt me gewoon niet om diep te gaan en de bar verticaal te laten bewegen.![]()
ja nou, als er 1 een voorbeeld is van mooi oud worden is zij het wel danquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is 53 ondertussen. Das meer mijn leage.![]()
![]()
Absoluut.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nou, als er 1 een voorbeeld is van mooi oud worden is zij het wel dan![]()
![]()
Goed, ik probeer het nog eens…
Vorige week 1 keer gepost wat leidde tot een fittie met de FA,
zal geen “reclame” meer maken…
Maar goed, ik ben dus 1 van die gasten die al jaaaaren traint, maar nooit langer dan een paar maandjes achter elkaar.
Heb me nu er toe gezet om e.e.a. wat serieuzer aan te pakken, eet veel meer, maar een stuk “schoner”.
Pak tussen de 3500 en 4000 kcal per dag, 3 a 4 trainingen per week. Nu in mijn 5e trainingsweek.
Tot nu altijd schouders met borst gecombineerd, net wat logica van jullie gelezen, en ga schouders moven naar mijn rug of benendag. Weet nog niet 100% wat ik fijner ga vinden.
Stats: BP 5*90
SQ 7*120
DL 8*120
Leeftijd: 34
Lengte: 1.95m
Gewicht: 95kg (in 5 weken tijd 4kg erbij en weer zichtbare abs, aight)
BF: ca. 13% (3 puntsmeting)
Deadlift in vorige trainingsperiodes nooit gedaan, nu vind ik het heerlijk om te doen.
Zal voornamelijk met jullie meelezen, maar wellicht kan ik de neiging om te reageren niet altijd onderdrukken!![]()
Je bent welkom hoor. Maar meestal is het zo dat als het naar spam ruikt, het spam is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef botje_bouwer het volgende:
Goed, ik probeer het nog eens…
Vorige week 1 keer gepost wat leidde tot een fittie met de FA,
zal geen “reclame” meer maken…
Maar goed, ik ben dus 1 van die gasten die al jaaaaren traint, maar nooit langer dan een paar maandjes achter elkaar.
Heb me nu er toe gezet om e.e.a. wat serieuzer aan te pakken, eet veel meer, maar een stuk “schoner”.
Pak tussen de 3500 en 4000 kcal per dag, 3 a 4 trainingen per week. Nu in mijn 5e trainingsweek.
Tot nu altijd schouders met borst gecombineerd, net wat logica van jullie gelezen, en ga schouders moven naar mijn rug of benendag. Weet nog niet 100% wat ik fijner ga vinden.
Stats: BP 5*90
SQ 7*120
DL 8*120
Leeftijd: 34
Lengte: 1.95m
Gewicht: 95kg (in 5 weken tijd 4kg erbij en weer zichtbare abs, aight)
BF: ca. 13% (3 puntsmeting)
Deadlift in vorige trainingsperiodes nooit gedaan, nu vind ik het heerlijk om te doen.
Zal voornamelijk met jullie meelezen, maar wellicht kan ik de neiging om te reageren niet altijd onderdrukken!
Anyway. Ik zou schouders op benendag doen, en ver weg houden van je borst dag. Je schouders krijgen al vaak genoeg op hun donder met de meeste workouts dus het is goed om ze te trainen wanneer ze uitgerust zijn.
Ik doe maandag borst, en dan donderdag schouders. op die manier zijn ze goed uitgerust.![]()
Ja, schouders en borst op 1 dag in mijn fullbody workout is altijd een zwak punt geweest. Liefst zo ver mogelijk van elkaar vandaan houden.
Confidence through competence![]()
Of als je full body doet de eerste oefening afwisselen. Ene dag bench beginnen andere dag schouders. Zoals je zelf een tijd geleden al eens aangaf volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, schouders en borst op 1 dag in mijn fullbody workout is altijd een zwak punt geweest. Liefst zo ver mogelijk van elkaar vandaan houden.![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of als je full body doet de eerste oefening afwisselen. Ene dag bench beginnen andere dag schouders. Zoals je zelf een tijd geleden al eens aangaf volgens mij.
Maar je triceps voelen toch een beetje zwakjes aan bij de laatste oefening.Confidence through competence![]()
dan plak ik hem aan de benentraining... hoop vanavond, anders morgenavond.
2 snakey: snap ik wel, maar ik heb een hekel aan onrecht... en dit voelde als onrecht![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellen ja. Ik zit er aan te denken om een tijdje te gaan powerliften ipv BB. Dan doe je eigenlijk ook full body dus zal ik daar ook tegenaan gaan lopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar je triceps voelen toch een beetje zwakjes aan bij de laatste oefening.![]()
Yep, dat snap ik. Maar zoals je zal begrijpen zijn we met een site die het moet hebben van advertentie inkomsten behoorlijk scherp op mensen die gratis reclame proberen te maken. Dus wordt er ook wel eens een foutje gemaakt of verkeerd geinterpreteerd. Maar als 1 van je eerste posts gelijk een linkje bevat dan is het moeilijk inschatten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:06 schreef botje_bouwer het volgende:
dan plak ik hem aan de benentraining... hoop vanavond, anders morgenavond.
2 snakey: snap ik wel, maar ik heb een hekel aan onrecht... en dit voelde als onrecht![]()
Stond ook op mijn lijstje, vanmiddag even langsgaan.quote:Ik zit er over na te denken om daar mee weer te beginnen als ik alles mag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef 16meter het volgende:
Iemand wel eens Starting Strength weer opgepakt na een hele tijd iets anders te hebben gedaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 12:32:56 ]![]()
Ik ga daar binnenkort ook op over. Ik begin dan met de advanged novice versie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef 16meter het volgende:
Iemand wel eens Starting Strength weer opgepakt na een hele tijd iets anders te hebben gedaan?![]()
@weismann
ik ben in Rdam toch ook wel meerdere sportscholen langsgegaan, maar uiteindelijk toch maar gewoon gekozen voor dichtbij. Met squatrack, powercage en dumbells t/m 40kg.
alleen deadlift heb ik niet echt veel ruimte.
heb ooit ook bij gosh gesport in ijsselmonde, maar dat was vooral duur... geen rack of cage, beetje een kliekje van mensen uit de buurt, en de eigenaar bleek aan zn judopupillen te zitten...
en F4F, maar dat was echt drama, banken met kromme halters, veel curleys en ongeinteresseerd personeel.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Weissman het volgende:
Ik zit er over na te denken om daar mee weer te beginnen als ik alles mag.Ah, die versie kende ik nog niet. Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga daar binnenkort ook op over. Ik begin dan met de advanged novice versie.
Voeg jij daar zelf nog wat aan toe, of hou je je strict aan het programma?![]()
Dat zeg je ook tegen mensen die roken? Of regelmatig junkfood eten? Of alcohol drinken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
MY ASS.
Maak je niet druk om anderen, gewoon lekker trainen en je niet druk maken hoe anderen het doen. Doet men namelijk ook niet bij jou.
"Live and let live."Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ja, dat denk ik ook bij die mensen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zeg je ook tegen mensen die roken? Of regelmatig junkfood eten? Of alcohol drinken?
Maak je niet druk om anderen, gewoon lekker trainen en je niet druk maken hoe anderen het doen. Doet men namelijk ook niet bij jou.
"Live and let live."
Uiteindelijk staan dit soort mensen dus wel op diezelfde orgaantransplantatielijst als die die er op natuurlijke wijze iets hebben gekregen en er niks aan hebben kunnen doen.
Maar goed het is iets wat in een discussie kan uitmonden waar niemand wat aan heeft. Er verandert toch niks.![]()
Idd. Wachtlijsten vol bodybuilders die allemaal een nieuwe nier of lever nodig hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook bij die mensen ja.
Uiteindelijk staan dit soort mensen dus wel op dezelfde orgaantransplantatielijst als die die er op natuurlijke wijze iets hebben gekregen en er niks aan hebben kunnen doen.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Beetje kort door de bocht. Niet iedereen die kuurt eindigt met een hartinfarct en een kapotte lever.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idd. Wachtlijsten vol bodybuilders die allemaal een nieuwe nier of lever nodig hebben.Geen wachtlijsten vol nee, maar een nieuw orgaan is niet het enige wat gebeuren kan. Er zijn nog wel 20 dingen op te noemen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
Beetje kort door de bocht. Niet iedereen die kuurt eindigt met een hartinfarct en een kapotte lever.
Het zijn gewoon altijd risico's die je neemt, en die onnodig zijn.![]()
Dezelfde 20 dingen die je ook vindt achterop een pakje strepsils of paracetamol?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen wachtlijsten vol nee, maar een nieuw orgaan is niet het enige wat gebeuren kan. Er zijn nog wel 20 dingen op te noemen natuurlijk.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Deelnemen aan het verkeer is ook een risico. Dat ook maar niet doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:
Het zijn gewoon altijd risico's die je neemt, en die onnodig zijn.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Gaan we de bijwerkingen van paracetamol nou vergelijken met die van riods?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dezelfde 20 dingen die je ook vindt achterop een pakje strepsils of paracetamol?![]()
Maar goed ik hou er verder over op want het heeft toch geen zin.![]()
Dronken achter het stuur zitten niet nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Deelnemen aan het verkeer is ook een risico. Dat ook maar niet doen?![]()
Geen idee of het vergelijkbaar is. Ziet er iig allemaal niet best uit:quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gaan we de bijwerkingen van paracetamol nou vergelijken met die van riods?![]()
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
Allergische reacties zoals: huidafwijkingen, huiduitslag, galbulten, koorts komen soms voor.
Zelden zijn bloedafwijkingen (bloedarmoede (hemolytische anemie), onverklaarbare
bloeduitstortingen (trombocytopenische purpura)) voorgekomen.
Na langdurig gebruik kan in zeldzame gevallen een zeer ernstige bloedafwijking met
plotselinge hoge koorts, heftige keelpijn en zweertjes in de mond voorkomen
(agranulocytose).
Na zeer langdurig gebruik van hoge doseringen is een enkele maal een nierontsteking
(interstitiële nefritis) opgetreden.
Hoeveelheden van 6 gram paracetamol per dag kunnen uw lever beschadigen.
Ook als u langdurig 3-4 gram paracetamol per dag gebruikt is het mogelijk dat uw lever wordt
beschadigd.
Wil later echt geen nieuwe lever van zo een paracetamol gebruiker hoor.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik vind trouwens dat mensen wel wat doorslaan in het mensen beschuldigen van AAS.
Bij mij op de uni gaat ook al het gerucht dat ik anabolen gebruik ondanks dat ik maar nog 6 maanden train![]()
![]()
dat zou toch kunnen, aangezien 99% er over liegt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen wel wat doorslaan in het mensen beschuldigen van AAS.
Bij mij op de uni gaat ook al het gerucht dat ik anabolen gebruik ondanks dat ik maar nog 6 maanden train![]()
misschien 99% van de mensen die gebruiken liegen erover, maar niet zoals jij het zegt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zou toch kunnen, aangezien 99% er over liegt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
dan lees je het verkeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Seam het volgende:
[..]
misschien 99% van de mensen die gebruiken liegen erover, maar niet zoals jij het zegt.![]()
Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe je er uit zietquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
![]()
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja Precies.
Ik heb een zus die jaren lang als OK assistent gewerkt heeft en dus wel het nodige voorbij heeft zien komen.
Nu is ze zorgmanager van de polyoogheelkunde, en onlangs konden ze een vrouwjte dat al onderzeil was en al voor een staaroperatie, terug halen en wakker maken omdat er een lever binnen was gekomen voor een exalcoholist. Van dat soort verhalen kan ik dus heeeel erg kwaad worden inwendig. En ook op het gebied van riod schade komen ze dus steeds vaker voor zulke etische kwesties te staan...![]()
MY ASS.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dit. Fokking hypocriet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
quote:Dezen gymquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Weissman het volgende:
Stond ook op mijn lijstje, vanmiddag even langsgaan.![]()
Kettlebells, TRX, squatrek, dumbell tot tig kilo en dat voor zo'n lage prijs
Jij zit toch bij The Jim ? Deze zit voor mij ook erg dichtbij maar het is onwijs omreizen met het OV.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef botje_bouwer het volgende:
@weismann
ik ben in Rdam toch ook wel meerdere sportscholen langsgegaan, maar uiteindelijk toch maar gewoon gekozen voor dichtbij. Met squatrack, powercage en dumbells t/m 40kg.
alleen deadlift heb ik niet echt veel ruimte.
heb ooit ook bij gosh gesport in ijsselmonde, maar dat was vooral duur... geen rack of cage, beetje een kliekje van mensen uit de buurt, en de eigenaar bleek aan zn judopupillen te zitten...
en F4F, maar dat was echt drama, banken met kromme halters, veel curleys en ongeinteresseerd personeel.
F4F gaat hem niet worden en Gosh is idd eerder een healthcenter.![]()
ik ben geen donorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.![]()
Ben niet eens zo super breed maar de rest van mijn opleiding bestaat uit ecto's dan valt het wel snel opquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe je er uit ziet![]()
Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Ik vind het alleen raarder dat als iemand geen donor is maar wel verwacht dat anderen hun organen aan hem doneert. Dan dat iemand het zijn eigen probleem vindt om iets te doen waar een mogelijkheid op beschadigde organen.quote:
En ik val er ook niemand op aan als ze geen donor zijn verder, ik zou het wel zo netjes vinden als je even wat tijd besteed om er over na te denken.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Net heerlijk getrained
[emo mode]
Sinds ik in de dit topic zit zijn mn ogen echt geopend wat betreft training, voeding etc. Dankzij een hoop tips van de mensen hier, helemaal anders gaan trainen. Dank daarvoor!
[/emo mode]![]()
ik ben geen donor vanwege het kapitalistisch systeem in de zorg, de organen krijgen ze voor free en tellen lekker een commerciële prijs van 40.000 euro, doe het gewoon aan de kostprijs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Ik vind het alleen raarder dat als iemand geen donor is maar wel verwacht dat anderen hun organen aan hem doneert. Dan dat iemand het zijn eigen probleem vindt om iets te doen waar een mogelijkheid op beschadigde organen.
En ik val er ook niemand op aan als ze geen donor zijn verder, ik zou het wel zo netjes vinden als je even wat tijd besteed om er over na te denken.![]()
Inderdaad, of ja, in ieder geval een dag er tussen. Gisteren borst getraind maar vandaag toch veel spierpijn. Morgen toch tijd zat dus pak ik vandaag een rustdag en morgen schouders, prima toch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, schouders en borst op 1 dag in mijn fullbody workout is altijd een zwak punt geweest. Liefst zo ver mogelijk van elkaar vandaan houden.![]()
Dit inderdaad. Sowieso wel in Nederland. Volgens mij trainen jongeren in Australië en de VS veel meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben niet eens zo super breed maar de rest van mijn opleiding bestaat uit ecto's dan valt het wel snel op![]()
Dat wel, maar bijvoorbeeld met het uitgaan of bij het voetbal zie ik hier ook genoeg grote gasten lopen. Vergeet daarnaast sowieso niet dat we ook het langste volk ter wereld zijn, dus wanneer je een beetje spieren hebt ben je als NLer in andere werelddelen al sneller groot. Ik ben in Europa wel in veel landen geweest en ik kan niet zeggen dat ze daar buffer waren dan hier of zo, volgens mij valt het wel mee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sowieso wel in Nederland. Volgens mij trainen jongeren in Australië en de VS veel meer.
Maar wat ik hier in de zomer veel zie wanneer ik ga zwemmen is van die skinnyfat gasten. Dat is echt het lelijkste wat er is. Never dat ik er ooit zo bij ga lopen.![]()
De mannen bij mijn opleiding zijn allemaal beta's of curlbro's, te triest voor woorden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jongens die 3x in de week sporten, maar ook 3x in de week "patatdag" hebben.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Wie doen er hier eigenlijk allemaal SS?
Ben zelf dus deze week voor het eerst begonnen ermee, 't is nog een beetje aftasten welk gewicht ik voor wat moet gebruiken enzo. Ik wilde om te beginnen deze tabel aanhouden: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html , alleen kwam ik er al snel achter dat ik met de BP meteen wat moeite had..
En ben ik de enige die z'n oefeningen binnen 30/40 min heb gedaan (als er niets bezit in tenminste) ? Heb het idee dat het zo kort is![]()
![]()
Qua begingewicht was die tabel van exrx veel te hoog voor mij. En de training wordt steeds langer, na een tijdje ben je er een uur mee bezig. En als iemand 2 uur bicep curls gaat doen kan je betermet 30 minuten klaar zijn hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef DannyDeko het volgende:
Ben zelf dus deze week voor het eerst begonnen ermee, 't is nog een beetje aftasten welk gewicht ik voor wat moet gebruiken enzo. Ik wilde om te beginnen deze tabel aanhouden: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html , alleen kwam ik er al snel achter dat ik met de BP meteen wat moeite had..
En ben ik de enige die z'n oefeningen binnen 30/40 min heb gedaan (als er niets bezit in tenminste) ? Heb het idee dat het zo kort isNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik doe ook SS en herken het wel een beetje van de gewichten. Opzich is het niet erg dat je de eerste paar keer wat te licht traint want het gaat voornamelijk om de form goed onder de knie krijgen. Ik ben meestal zo'n 45 minuten bezig, afhankelijk van drukte.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef DannyDeko het volgende:
En ben ik de enige die z'n oefeningen binnen 30/40 min heb gedaan (als er niets bezit in tenminste) ? Heb het idee dat het zo kort is
Vwb die strength standards, dat is 1 rep max, SS is 3x5![]()
![]()
Dat. Dus met 3 x 5 kan je zo rond de 80'% van die tabel pakken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef tjoptjop het volgende:
Vwb die strength standards, dat is 1 rep max, SS is 3x5![]()
Waar kun je een beetje goede kwaliteit kleding halen, tegen een redelijke prijs?
Niet van die joggingbroeken die al slijtplekken hebben na 2x deadliften...
En een beetje degelijke hoodies, zonder al te veel schreeuwerige logo's enzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 28-02-2013 19:06:26 ]![]()
zou ik niet doen, ze luisteren toch nooit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Ah yeah, een zeer mooie meid vraagt me net of ik haar wil begeleiden met fitness.![]()
decathlon?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
Waar kun je een beetje goede kwaliteit kleding halen, tegen een redelijke prijs?
En een beetje degelijke hoody's, zonder al te veel schreeuwerige logo's enzo?![]()
We zullen zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ze luisteren toch nooit.Ze moest van de fysio gaan fitnessen omdat ze last heeft van haar rug.
![]()
Ik koop ze bij de WE. 2 voor 17 euro dacht ik. Nu alleen in de webshop te koop, maar zal rond het voorjaar ook wee r in de winkel liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
En tanktops, nu we toch bezig zijn.![]()
dan moet ze niet meer die pornopumps dragenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
We zullen zienZe moest van de fysio gaan fitnessen omdat ze last heeft van haar rug.
![]()
![]()
Ze gaat voor het eerst meedoen op rug dag, ik ga maandag beginnen met 6 split schema maar laat haar gewoon meedoen. Deadlifts fo dat ass.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan moet ze niet meer die pornopumps dragen![]()
nee hoor, dat doe ik niet, wordt mijn kont te groot van, hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze gaat voor het eerst meedoen op rug dag, ik ga maandag beginnen met 6 split schema maar laat haar gewoon meedoen. Deadlifts fo dat ass.![]()
![]()
Dank u!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik koop ze bij de WE. 2 voor 17 euro dacht ik. Nu alleen in de webshop te koop, maar zal rond het voorjaar ook wee r in de winkel liggen.BEASTMODE![]()
Eerste week 6day split? Demotiveer d'r nu niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze gaat voor het eerst meedoen op rug dag, ik ga maandag beginnen met 6 split schema maar laat haar gewoon meedoen. Deadlifts fo dat ass.
BEASTMODE![]()
Deze heb ik trouwens, 9.95 p/s, 2 voor 14.95.quote:
http://www.wefashion.nl/T(...)UR.html#.US-hbqkbKlU![]()
6 day splitt? Waar haal je de tijd vandaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze gaat voor het eerst meedoen op rug dag, ik ga maandag beginnen met 6 split schema maar laat haar gewoon meedoen. Deadlifts fo dat ass.
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
6 day splitt? Waar haal je de tijd vandaan![]()
Ja daar zit wat in, anders laat ik haar mijn normale 3 day split doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eerste week 6day split? Demotiveer d'r nu niet.![]()
AAS is net zo veilig als Vitamine C, als je maar weet hoe je het gebruiken moet. Mensen blazen alles teveel op imo.quote:
If not now, then when.![]()
Ga je dr neuken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Ah yeah, een zeer mooie meid vraagt me net of ik haar wil begeleiden met fitness.![]()
Ja oke, als je 10 minuten van je werk af woont kan dat idd wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.Behulpzaam als een waterkraan.
Wellicht een uitgekauwde vraag, mijn excuses, maar hoe kan ik als het aankomt op de rug spierpijn onderscheiden van andere mogelijke oorzaken van de 'pijn' ? Dat je ff het verschil weet als beginner![]()
Of zou je toch echt naar een chiropractor moeten wil je de toestand van je rug weten?![]()
Hoelang heb je pijn? Heb je het direct na of tijdens een workout? Moeilijk te zeggen dus zonder info.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
Wellicht een uitgekauwde vraag, mijn excuses, maar hoe kan ik als het aankomt op de rug spierpijn onderscheiden van andere mogelijke oorzaken van de 'pijn' ? Dat je het even kan checken of iets dergelijks als beginner![]()
Of zou je toch echt naar een chiropractor moeten wil je de toestand van je rug weten?![]()
Ik heb op het moment geen pijn, ook niet gehad , maar ik was wel benieuwd of je door middel van bepaalde bewegingen of iets dergelijks conclusies zou kunnen trekkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoelang heb je pijn? Heb je het direct na of tijdens een workout? Moeilijk te zeggen dus zonder info.Ik zal mn vragen voortaan wel wat beter stellen yo
![]()
Vind het een beetje een vreemde vraag.
Je voelt toch aan wanneer er iets niet goed zit in je lichaam? Spierpijn na zware inspanning voelt toch heel anders dan de stekende pijn van een spierscheurtje, bijvoorbeeld?![]()
Wie gaat er hier cutten voor de zomer? Wanneer begin je, of ben je al begonnen?
en hoeveel kg wil je eraf?
Holla at me!![]()
In feite voel je dat wel aan, heb je wel n punt, maar onbekende terrein onbekende spierpijn man vandaar.![]()
Maar geen wereld record dacht ik. Raw stat op 442.5 ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef Questular het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilo_squatrecord.html
Dat is een hoop...![]()
Deed dat eerst ook ja. Al ging ik meestal vijf dagen, maar moet zeggen dat ik wel meteen vanuit het werk moest gaan. Wanneer ik eenmaal thuis op de bank ging zitten kwam ik er niet meer vanaf (was fysiek zwaar werk, gestopt met studie etc dus een jaar volle bak werken). Nu weer naar school dus kan vrijwel iedere dag wel een uurtje vinden om te trainen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.![]()
Ik werk dichtbij mn gym. Dus ik werk tot 16.00 en ben rond 16.20 al aan het trainen. Ideaal want zo heb ik na het trainen en eten nog wat van mn avond![]()
![]()
Iets meer, 1000lbs is het record raw.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar geen wereld record dacht ik. Raw stat op 442.5 ofzo.Soukidan op je oogbal.![]()
Iemand verstand van RC/schouder blessures? Heb m'n Supraspinatus overbelast gehad (vooral door bankdrukken denk ik)
Ik vermijd nu bankdrukken met stang, heb optrekken en veel triceps oefeningen een tijd vermeden.
Weten jullie welke schouder oefeningen deze spier wel en niet gebruiken? Wil het liefst zoveel mogelijk het gebruik van deze spier vermijden."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Dislocations en RC oefeningen doen? Verder kam je miss wel rug trainen? Sowieso altijd belangrijk dat de schouder in balans is. En je je rear delt trained. Maar dat wist je wss al.![]()
Ik train rear delts nu (in t begin niet gedaan, heeft er wss ook mee te maken) Ik train schouders en rug nu ook gewoon, maar wil een nieuwe blessure vermijden. En ben ook wat huiveriger met dumbbells e.d. met schouders, binnenkort maar eens rustig aan proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Hiatus het volgende:
Dislocations en RC oefeningen doen? Verder kam je miss wel rug trainen? Sowieso altijd belangrijk dat de schouder in balans is. En je je rear delt trained. Maar dat wist je wss al."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik begin *iedere* training met een warming-up voor m'n rotator cuff + shoulder dislocations. Voelt heerlijk.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Welke oefeningen? Kan ik morgen wel even proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Poppiholla het volgende:
Ik begin *iedere* training met een warming-up voor m'n rotator cuff + shoulder dislocations. Voelt heerlijk."If you do what you always did, then you will get what you always got."
8 minutenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja oke, als je 10 minuten van je werk af woont kan dat idd wel.maar ik ga altijd na het eten rond half 7.
Ik drink wel de hele dag koffie ofja iets van cafe machiatto, anders sliep ik allang op het werk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Deed dat eerst ook ja. Al ging ik meestal vijf dagen, maar moet zeggen dat ik wel meteen vanuit het werk moest gaan. Wanneer ik eenmaal thuis op de bank ging zitten kwam ik er niet meer vanaf (was fysiek zwaar werk, gestopt met studie etc dus een jaar volle bak werken). Nu weer naar school dus kan vrijwel iedere dag wel een uurtje vinden om te trainen.![]()
* Internal + external rotations met cable machinequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Welke oefeningen? Kan ik morgen wel even proberen
* Cuban press (met 2kg dumbbells)
* Shoulder dislocators zoals hieronder:
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Merk 'Gasp' al eens bekeken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
En een beetje degelijke hoodies, zonder al te veel schreeuwerige logo's enzo?Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
In je mind ben je toch ook huge mofo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
Ken het van Branch Warren en Johnny Jackson. Meer iets voor de huge mofo's misschien.
De supraspinatus zorgt voor abductie(alleen eerste 30 graden) en voor externe rotatie (exorotatie) van de schouder. Oefeningen waar je mee uit moet kijken zijn front en lateral raises(voorste schouderkop is bij de meeste mensen al uit balans vergeleken met achterkant). En zoals je al zei met het bank drukken en OHP rustig aan doen. Voor het trainen kan je hem masseren en dynamisch rekken doormiddel van o.a. shoulder dislocations.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand verstand van RC/schouder blessures? Heb m'n Supraspinatus overbelast gehad (vooral door bankdrukken denk ik)
Ik vermijd nu bankdrukken met stang, heb optrekken en veel triceps oefeningen een tijd vermeden.
Weten jullie welke schouder oefeningen deze spier wel en niet gebruiken? Wil het liefst zoveel mogelijk het gebruik van deze spier vermijden.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ohja, bij oefeningen is het ook belangrijk om de schouders dus naar achteren te houden en recht vooruit kijken.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dubbel...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Morgen maar eens in de Basic fit kijken of ik de stang voor het squatten kan gebruiken( ze hebben alleen BP en OHP banken). Gaat nog een goede uitdaging worden.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hier ga ik goed op letten. Wat is exorotatie precies?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Verbosity het volgende:
Ohja, bij oefeningen is het ook belangrijk om de schouders dus naar achteren te houden en recht vooruit kijken."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Exorotatie is het naar naar buiten toedraaien van je humerus(bovenarm bot). Dus bij deze beweging.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hier ga ik goed op letten. Wat is exorotatie precies?
http://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBLyingExternalRotation.htmlOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kan prima hoor. Heb ik ook gedaan tot een kilo of 70/80.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Drinky het volgende:
Morgen maar eens in de Basic fit kijken of ik de stang voor het squatten kan gebruiken( ze hebben alleen BP en OHP banken). Gaat nog een goede uitdaging worden.
![]()
hoe bedoel je, of dat je de stang hoog kan plaatsen? de stangen zijn toch hetzelfde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Drinky het volgende:
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Wat ik me dan afvraag is of je techniek juist is. Schouders moet je als het ware uitschakelen en zorgen dat je de chest zoveel mogelijk activeert.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Pastapipos het volgende:
(vooral door bankdrukken denk ik)If not now, then when.![]()
Wat ik bij basic fit en mijn andere gym deed was twee bankjes pakken en deze rechtop zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Drinky het volgende:
Dan naast elkaar en de bar daarop laten steunen. Ging nog best aardig, maar squatrack owns all.![]()
Zit zeg maar nog een hele bank in de wegquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef m.y.m het volgende:
[..]
hoe bedoel je, of dat je de stang hoog kan plaatsen? de stangen zijn toch hetzelfde.Goede tip, ga ik morgen proberen. Maar hier in eindje hebben ze 4 of 5 Basic Fit's volgens mij (3 dicht bij mijn huidige verblijfplaats), bij eentje hebben ze geen losse stangen, bij het klokgebouw hebben ze de BP en OHP banken en die derde weet ik niet, moet ik morgen even bellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Wat ik bij basic fit en mijn andere gym deed was twee bankjes pakken en deze rechtop zetten.
Dan naast elkaar en de bar daarop laten steunen. Ging nog best aardig, maar squatrack owns all.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ahh inderdaad! Dat voelde ik denk ik ook bij veel tricepsoefeningen. Thanksquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Exorotatie is het naar naar buiten toedraaien van je humerus(bovenarm bot). Dus bij deze beweging.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBLyingExternalRotation.html
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
De schouders 'uitschakelen' doe je door ze naar achteren te trekken en op zijn plaats te houden. Is ook de functie van de rotator cuff als geheel. Dat het de humeruskop(bovenarm bot) in de kom trekt en stabiliseert. Hierdoor ontstaat ook meer ruimte in je schoudergewricht, waardoor je impingement (Inklemming) voorkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is of je techniek juist is. Schouders moet je als het ware uitschakelen en zorgen dat je de chest zoveel mogelijk activeert.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Doe ik nu ook, maar denk dat ik dat in het begin niet goed deed, en dat in combinatie met geen rear delts trainen heeft het denk ik zo ver laten komenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is of je techniek juist is. Schouders moet je als het ware uitschakelen en zorgen dat je de chest zoveel mogelijk activeert."If you do what you always did, then you will get what you always got."
basic fit hier. ik kan gewoon squaten bij de ohp bank.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zit zeg maar nog een hele bank in de weg
[..]
Goede tip, ga ik morgen proberen. Maar hier in eindje hebben ze 4 of 5 Basic Fit's volgens mij (3 dicht bij mijn huidige verblijfplaats), bij eentje hebben ze geen losse stangen, bij het klokgebouw hebben ze de BP en OHP banken en die derde weet ik niet, moet ik morgen even bellen.Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Komt goed brah.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doe ik nu ook, maar denk dat ik dat in het begin niet goed deed, en dat in combinatie met geen rear delts trainen heeft het denk ik zo ver laten komenDo u even lift?quote:If not now, then when.![]()
Je moet naar sport arena.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zit zeg maar nog een hele bank in de weg
[..]
Goede tip, ga ik morgen proberen. Maar hier in eindje hebben ze 4 of 5 Basic Fit's volgens mij (3 dicht bij mijn huidige verblijfplaats), bij eentje hebben ze geen losse stangen, bij het klokgebouw hebben ze de BP en OHP banken en die derde weet ik niet, moet ik morgen even bellen.![]()
Godver. Heb last van m'n elleboog. Doe toch iets fout op een van mijn triceps oefeningen
Hopen dat ik mijn overhead presses gewoon kan doen vandaag."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Godvr zeg. Twee weken terug die Do-win's en een gripper besteld, en dat staat al een week bij Customs te wachten op clearens.![]()
Ik wil knijpen in dat kreng, en squatten op die shoes!
Straks krijg ik ze binnen met gaatjes geboord en gepeuterd in die houten zool, want dat kan niet een schoen met zo'n dikke houte zool afkomstig van een weights/fitness toko. Daar moet wat in zitten.
[ Bericht 19% gewijzigd door RaymondK op 01-03-2013 07:31:52 ]![]()
Lange tijd niet wezen trainen, nu eindelijk weer in een ritme. Slaap en eten gaan nog niet optimaal, maar het komt er aan..
Doe momenteel SL 5x5, maar helaas kan ik vanwege een blessure amper squatten, hopelijk is dat snel over.
Verder stall ik alweer met OHP. 5x45kg gaat met perfecte form, maar met 47.5kg is het bij de 2e set al over.
DL zit op 5x130kg, BP 75kg en BoR 62.5kg.![]()
Je vergeet de Trapbar en Sledgehammer kamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Dezen gym![]()
Kettlebells, TRX, squatrek, dumbell tot tig kilo en dat voor zo'n lage prijs
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Do wins zijn ook gewoon in Nederland te koop mocht het fout gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Godvr zeg. Twee weken terug die Do-win's en een gripper besteld, en dat staat al een week bij Customs te wachten op clearens.![]()
Ik wil knijpen in dat kreng, en squatten op die shoes!
Straks krijg ik ze binnen met gaatjes geboord en gepeuterd in die houten zool, want dat kan niet een schoen met zo'n dikke houte zool afkomstig van een weights/fitness toko. Daar moet wat in zitten.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik weet het nog niet precies. Het idee is eigenlijk net geboren dus ik moet het nog even uitwerken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ah, die versie kende ik nog niet. Ziet er goed uit.
Voeg jij daar zelf nog wat aan toe, of hou je je strict aan het programma?![]()
How about a topic-meet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze hebben strippenkaarten. Als je weer up and running bent een paar keer samen trainen?![]()
ik zag net dat het door de douane was en opweg naar me toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:37 schreef 1517 het volgende:
[..]
Do wins zijn ook gewoon in Nederland te koop mocht het fout gaan![]()
Maar euhm do wins kon ik nergens vinden in Nederland. Behalve tweedehands, en/of niet mijn maat meer. Er is nog een serie van de 2012 modellen gemaakt omdat probleem met 2013 model. en ik wou eigenlijk perse het 2012 model![]()
Die gewichthefvent in Amsterdam verkocht ze altijd, zie nu op zn site dat hij Sasto (nog nooit vna gehoord) verkooptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zag net dat het door de douane was en opweg naar me toe.![]()
Maar euhm do wins kon ik nergens vinden in Nederland. Behalve tweedehands, en/of niet mijn maat meer. Er is nog een serie van de 2012 modellen gemaakt omdat probleem met 2013 model. en ik wou eigenlijk perse het 2012 model
http://www.sportquest.nl/viewpage.php?page_id=4
http://www.nerlinger.com/A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Mooorreeeeeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:58 schreef kidkash19 het volgende:
Je vergeet de Trapbar en Sledgehammer kamer
Sure. Maar kan met gemak nog een half jaar durenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Snakey het volgende:
Ze hebben strippenkaarten. Als je weer up and running bent een paar keer samen trainen?Dit roep ik al heel lang. Of ik kan trainen of niet, I'm inquote:![]()
![]()
Sure.quote:
Dat geeft niet, dan kan ik m'n vetjes nog even wegwerken voor die tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef Weissman het volgende:
Sure. Maar kan met gemak nog een half jaar duren![]()
![]()
Fixedquote:
Half jaar? Mooie tijd om er nog even een kuurtje tegenaan te gooien.Behulpzaam als een waterkraan.
Godver het wil allemaal even niet zo meer. Bench zit muurvast op een schamele 6x75,7x67.5,8x60, squat moet ik ook drastisch gaan deloaden maar een kilootje of 80. Heb ook allerlei kleine blessure pijntjes; borstbeen, elleboog, handen. Al met al niet best voor de motivatie. Heb al drie workouts geen cardio meer gedaan omdat ik de puf niet had
Volgende week maar eens een deload weekje pakken: alles op 75%, geen cardio en netjes op onderhoud eten. Als dat niet werkt maar eens een weekje rust overwegen.
[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-03-2013 10:26:56 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Deloaden inderdaad, misschien zelfs naar 60% en dan wat meer reps. Dan de week er op naar 75% iets minder reps, en dan kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef star_gazer het volgende:
Godver het wil allemaal even niet zo meer. Bench zit muurvast op een schamele 6x75,7x67.5,8x60, squat moet ik ook drastisch gaan deloaden maar een kilootje of 80. Heb ook allerlei kleine blessure pijntjes; borstbeen, elleboog, handen. Al met al niet best voor de motivatie. Heb al drie workouts geen cardio meer gedaan omdat ik de puf niet had
Volgende week maar eens een deload weekje pakken: alles op 75%, geen cardio en netjes op onderhoud eten. Als dat niet werkt maar eens een weekje rust overwegen.![]()
Ik voel me net een aidspatient met al die pillen die ik in de ochtend neem
2x Omega 3
1x Zink 50mg
1x Multi
1x Ripped![]()
even een stukje tekst over HMB... ik heb het zelf in het verleden gebruikt, en had altijd het idee dat ik er voller bij bleef staan, met name de grote spiergroepen leken goed te regaeren op dat spul. Een tijd lang is het een beetje verketterd als onzinsupp, maar nu lijkt het toch weer een schopje op de supp-ladder te krijgen...
ik ga het in ieder geval maar weer gewoon proberen. Jammer alleen dat american sports het niet meermaakt, was hun enige goede supp geloof ik...
Welke supplementen helpen bodybuilders nu echt verder? Op nummer Eén en Twee van de Top Vijf best onderbouwde supplementen staan sinds jaar en dag eiwitten en creatine. Daarna komen supplementen als leucine en BCAA’s, waarvan het aannemelijk is dat ze de spieropbouw stimuleren, maar waarover het allerlaatste woord nog niet is gezegd. Het onbetwistbare harde bewijs van hun effectiviteit ontbreekt.
Veel vertrouwen heeft EigenKracht in HMB nooit gehad. We kenden de positieve studies, maar die waren praktisch altijd betaald door bedrijven die HMB als supplement verkochten. We kenden er ook die niet waren bekostigd door de industrie, maar daarin deed HMB verdacht vaak niets. Vandaar dat we weinig van HMB moesten hebben.
Maar toen we het artikel van de ISSN over HMB lazen, besloten we dat we die mening maar eens moesten herzien. Als onderzoekers als Douglas Kalman, Jeff Stout, Jay Hoffman, Richard Kreider en Jose Antonio gezamenlijk zeggen dat HMB werkt, dan kun je HMB niet meer 1-2-3 van tafel vegen.
Wat is HMB?
Als de spiercel het aminozuur leucine heeft opgenomen, dan zetten de enzymen BCAA-transferase en alpha-ketoisocaproaatdioxygenase enkele procenten van dat aminozuur om in HMB. HMB is dus een verbinding die van nature in het lichaam voorkomt. Leucine is een bijzonder aminozuur. Het stimuleert spiergroei. De theorie achter het HMB-onderzoek is dat HMB in ieder geval gedeeltelijk het spieropbouwende effect van leucine veroorzaakt. Eigenlijk zijn dat twee effecten: leucine, al of niet via HMB, verhoogt de opbouw van spiereiwitten (anabool effect), en remt tegelijkertijd de afbraak van spiereiwitten (antikatabool effect).
Suppletie met 3-6 gram leucine verhoogt het anabole effect van eiwitrijke maaltijden maximaal, maar voor een maximaal antikatabool effect zou volgens reageerbuisonderzoek een dosis van enkele tientallen grammen leucine nodig zijn. Zo’n dosis is waarschijnlijk niet meer veilig. De onderzoekers van de ISSN vermoeden dat enkele grammen HMB wel veilig zijn, en daarnaast een optimale antikatabole werking hebben.
Hoe gebruik je HMB?
In de meeste studies geven onderzoekers hun proefpersonen drie gram HMB per dag. De meeste studies laten hun proefpersonen hun dagelijkse dosis verdelen over drie innamen per dag, maar er zijn aanwijzingen dat je op trainingsdagen meer uit HMB haalt als je minstens een uur voor je workout je dagelijkse dosis HMB inneemt.
De meeste HMB op de markt is de calciumgebonden variant. Sinds enkele jaren experimenteren onderzoekers met een ongebonden variant. Volgens humane studies neemt het lichaam die HMB-variant een beetje beter op. De doseringen voor beide vormen van HMB zijn echter aan elkaar gelijk.
Hoe lang het duurt voordat je iets merkt van HMB hangt af van je trainingsstatus. Bij ongetrainde personen zien studies na drie weken een kleine, maar wel statistisch significante toename van de spiermassa en de kracht, bij getrainde personen gebeurt dat pas na zes weken of langer. Dat is waarschijnlijk de reden dat een aantal vroege studies geen effect van HMB vonden: die studies hadden betrekking op getrainde sporters, en duurden niet lang genoeg.
Is HMB veilig?
Volgens studies van supplementenmaker Abbott Laboratories kan een volwassen man van 80 kilo pas bijwerkingen krijgen bij een dosis van 50 gram HMB per dag. Op basis van dat onderzoek zou je verwachten dat een inname van 5 gram HMB per dag veilig zou moeten zijn. De onderzoekers houden echter een slag om de arm. In dierstudies lijkt HMB het lichaam ongevoeliger te maken voor insuline. Dat kan betekenen dat mensen met diabetes misschien beter geen HMB kunnen gebruiken. Of dat echt zo is weten de onderzoekers niet. De International Society of Sports Nutrition vindt dat toekomstige studies die mogelijke bijwerking nog eens goed onder de loep moeten nemen.
Wat kun je van HMB verwachten?
Sporters die zich, bijvoorbeeld bij een wedstrijd of trainingskamp, zo zwaar moeten inspannen dat ze spieren en kracht verliezen, kunnen hun spierafbraak door HMB fors beperken. Het effect van HMB is optimaal als die sporters twee weken voor hun wedstrijd of trainingskamp beginnen met slikken. Hetzelfde antikatabole effect kan sporters helpen tijdens een laagcalorisch dieet. In een kleine Aziatische studie, waarin afslankende vrouwelijke judoka’s als proefpersonen fungeerden, verminderde HMB het verlies van de vetvrije massa met bijna een factor drie.
Wat HMB je oplevert als je gewoon traint durven we niet te zeggen. In een Israëlisch onderzoek wonnen sporters die met gewichten trainden in een periode van zeven weken twee kilo vetvrije massa door HMB. Maar of je die resultaten mag extrapoleren naar bodybuilders die al een paar jaar serieus trainen? Dat durven we niet te zeggen. Opvallend is ook dat HMB de vetmassa vermindert. Het lijkt erop dat HMB de verbranding van vet door spiercellen stimuleert.
Slot
HMB is geen onzinsupplement. Zeker door de groeiende stapel positieve studies die niet zijn gefinancierd door supplementenmakers hebben we onze mening over HMB herzien. Dat betekent niet dat we HMB net zo hoog inschatten als creatine en eiwitten. Voordat we dat gaan doen, willen we eerst meer studies zien waarin doortrainde bodybuilders met een goed dieet baat hebben bij suppletie. Bovendien zouden we last but not leastgraag meer willen weten over eventuele bijwerkingen van HMB.![]()
Wat wil je hiermee? Het is een kopie van van een stuk van deze site:quote:
http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/707/Eerherstel%20voor%20HMB
waar niemand iets mee kan.![]()
nou, het viel mij erg op na een aantal jaar alleen maar ontkrachtende verhalen, nu opeens weer iets van bevestiging van werking. En dan met name van die eigen kracht gasten die toch juist kritisch zijn normaliter...![]()
![]()
voor dat script om je vetpercentage te berekenen
Heeft iemand tips om power clean netjes neer te leggen op grond. Het volk van Fit For Free vond het niet zo leuk dat ik het neergooide.![]()
Schijven op de grond leggen en daar op laten landen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
Heeft iemand tips om power clean netjes neer te leggen op grond. Het volk van Fit For Free vond het niet zo leuk dat ik het neergooide.![]()
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problemquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
Nou ja, ik kan de power clean sinds een maand en ik vind de oefening enorm zwaar. Het is nu tijd om te focussen op het afronden van de oefening.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef seto het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?![]()
ik leg tijdens deadlifts ook altijd plates er onder. Niet dat ik het allemaal maar neer lazer (ook een controlled reverse hoort bij de oefening) , maar het wil wel eens gebeuren dat je het laatste stukje gewoon wat makkelijker wil laten gaan zonder dat het beton in je ogen springt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan de power clean sinds een maand en ik vind de oefening enorm zwaar. Het is nu tijd om te focussen op het afronden van de oefening.![]()
Eikels in de telegraaf (voorpagina) hebben het over de ex trainer van Badr Hari, Ozden(papa mike)
Hij zou in Glenbuterol gehandeld hebben.
Nou is handel in Clenbuterol al bekened, maar Glenbuterol kende ik nog niet.
![]()
![]()
LOL bedankt! en heeft hij nou die aap bij voorbaat neergelegd om weg te trappen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef Nozuka het volgende:
[..]
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problem![]()
![]()
Ik denk dat ze bedoelen dat hij samen met ene Glen Buterol heeft gehandelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:02 schreef ZetaOS het volgende:
Eikels in de telegraaf (voorpagina) hebben het over de ex trainer van Badr Hari, Ozden(papa mike)
Hij zou in Glenbuterol gehandeld hebben.
Nou is handel in Clenbuterol al bekened, maar Glenbuterol kende ik nog niet.
![]()
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat hij samen met ene Glen Buterol heeft gehandelt.![]()
Ja, Anabooltje en Steroietjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?![]()
![]()
Nee ze gingen altijd met Anna varen, met Diana gingen ze bowlen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?![]()
Wie rolt er naar de winst?Behulpzaam als een waterkraan.
sommige mensen.... Zo doe ik het ook gewoon, sommige problemen worden echt gewoon bedacht, keep it simplequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef seto het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Jan/feb. Wat extra cardio om toch te kunnen blijven etenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Februari begonnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
Met cardio, uiteraard![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
Jan/feb. Wat extra cardio om toch te kunnen blijven etenDan is mijn training met ingang van vandaag ook 20 min langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Februari begonnen.
Met cardio, uiteraard
Thuis op rustdagen wat laffe buikspieroefeningen erbij zou de klus wel moeten klaren..You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Het is beter dat je de training aan je eigen doelen aanpast in plaats van anderen na te doen. Weet niet of je veel moet afvallen voor je doelen. Maar voor de zomer heb je nog 3 maanden de tijd. 12 weken moet genoeg zijn om 6 tot 12(maximaal) af te vallen. Hou zelf nog een bulk maand aan voor ik rustig aan ga cutten. Moet maar een paar kilo kwijt om klaar te zijn voor de zomer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Dan is mijn training met ingang van vandaag ook 20 min langer.
Thuis op rustdagen wat laffe buikspieroefeningen erbij zou de klus wel moeten klaren..
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zo doe ik het ook, maar het geeft wel een nasty rukje aan je rugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef Nozuka het volgende:
[..]
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problem![]()
Zal bij mij ook om paar kilo gaan... Voornaamste is gewoon buik even strak trekken, waarmee borst en mijn kop vanzelf ook wat meer vorm krijgen. Ik merk dat ik standaard altijd een dikkere kop heb in de winter. Daar wil ik nu ook op tijd vanaf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het is beter dat je de training aan je eigen doelen aanpast in plaats van anderen na te doen. Weet niet of je veel moet afvallen voor je doelen. Maar voor de zomer heb je nog 3 maanden de tijd. 12 weken moet genoeg zijn om 6 tot 12(maximaal) af te vallen. Hou zelf nog een bulk maand aan voor ik rustig aan ga cutten. Moet maar een paar kilo kwijt om klaar te zijn voor de zomer.
Mijn armen ogen sowieso altijd extreem droog (triceps en spieren in onderarm en schouders zijn altijd erg goed zichtbaar inclusief aders).You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Gewoon aan de DNP, dan ben je 2.5kg vet in een week kwijt.
Hier een leuk verhaal:
http://www.t-nation.com/f(...)ferno_my_week_on_dnp![]()
Alles, niet alleen de stangenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef seto het volgende:
Die stangen bedoel je? Die zijn zeer prijzig ja.
Zal wel de precisie zijn, dat 20kg ook écht 20kg is, en niet 20,03kg of 19,96kg![]()
![]()
Ook tijd voor een minicut, om vanaf daar te cleanbulken. Elke week 100kcal omlaag en kijken wat er gebeurt.
Straks even een voedingsschema opstellen voor als ik het kcal doel heb bereikt. Nu is het nog makkelijk, gewoon elke dag 15 gram pinda's of 150ml volle melk minder en je zakt 100kcal.
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Questular het volgende:
Eens ff via google opgezocht maar dat is wel een hoop geld ja.
Sprak laatst in de gym de eigenaar van m'n vorige sportschool, waar ik echt zo'n 8 jaar geleden kwam (borst+biceps beachboy stijl en daarna zo'n 6 jaar niet getraind) en die wil weer opnieuw beginnen nadat de gym een paar jaar terug tot de grond is afgebrand.
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.
Hoop wel dat hij weer een nieuwe gym gaat starten, want als hij begint over olympic plates, platform etc dan klinkt het als iets waar ik naartoe moet gaan.![]()
Dan heb je waarschijnlijk 3 bars en 500kg aan gewicht ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.![]()
Is sowieso weggegooid geld tenzij je een gym hebt vol met gewichtheffers die 8 uur per dag die stang op de grond gooien met 150+kg eraan.![]()
Ahhh, gym vlakbij t station?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Sprak laatst in de gym de eigenaar van m'n vorige sportschool, waar ik echt zo'n 8 jaar geleden kwam (borst+biceps beachboy stijl en daarna zo'n 6 jaar niet getraind) en die wil weer opnieuw beginnen nadat de gym een paar jaar terug tot de grond is afgebrand.
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.
Hoop wel dat hij weer een nieuwe gym gaat starten, want als hij begint over olympic plates, platform etc dan klinkt het als iets waar ik naartoe moet gaan.
Olympische stangen/platen zijn ook nogal duur, wat een prijzen.. Vooral als je stangen met kogellagers en rubberen platen hebt
[ Bericht 3% gewijzigd door Pastapipos op 01-03-2013 15:48:08 ]"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:01 schreef tjoptjop het volgende:
Nondeju, wat is dat Eleiko duur spul zeg
Heb zelf een of ander B merk maar ik merk wel het verschil. Er gaat niks boven een echte EleikoA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
April begin ik. Geen cardio, puur dieet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?Of toch du vader?![]()
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
April begin ik. Geen cardio, puur dieet."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Verder best een interessante aflevering, dat Dorian in elkaar gerost is door 'papa mike' en zijn bende nota bene ten overstaan van het hele publiek wtf!![]()
Vanaf 34 minquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013Back to basics, damn die gast staat v oor t blok
Ielja Strik is ook getraind door Papa Mike toch?Ja inderdaad zeg. Wel beetje irritant van die journalist opzich, dat hij zo doorgaat over die zaken en het echte dopinggebruik niet wordt behandeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vanaf 34 minBack to basics, damn die gast staat v oor t blok
![]()
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.
Heb zelf een of ander B merk maar ik merk wel het verschil. Er gaat niks boven een echte Eleiko![]()
Meer gainsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?Confidence through competence![]()
vrouwen en liegen gaat vaak hand in handquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!
[ afbeelding ]
Verder best een interessante aflevering, dat Dorian in elkaar gerost is door 'papa mike' en zijn bende nota bene ten overstaan van het hele publiek wtf!![]()
![]()
Man, net een goede work-out gehad maar ik begin wel last van pijntjes te krijgen. Bijv. linksonder in mijn rug en aanhechtingspunt triceps. Nu twee dagen niks (of ja, in iederer geval niet trainen) en daarna zien we wel weer.
Mijn cut is inmiddels ook aan het beginnen, ben langzaam af aan het bouwen met de kcals. Cardio ga ik wel wat meer doen, maar niet overdreven veel. Cutten is voor mij veel makkelijker dan bulken trouwens, dat -relatief weinige- vet wat er bij mij aankomt in de bulk is er zo weer af met wat cardio en wat buikspieroefeningen.![]()
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net een goede work-out gehad maar ik begin wel last van pijntjes te krijgen. Bijv. linksonder in mijn rug en aanhechtingspunt triceps. Nu twee dagen niks (of ja, in iederer geval niet trainen) en daarna zien we wel weer.
Mijn cut is inmiddels ook aan het beginnen, ben langzaam af aan het bouwen met de kcals. Cardio ga ik wel wat meer doen, maar niet overdreven veel. Cutten is voor mij veel makkelijker dan bulken trouwens, dat -relatief weinige- vet wat er bij mij aankomt in de bulk is er zo weer af met wat cardio en wat buikspieroefeningen.Soukidan op je oogbal.![]()
Filmpjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?![]()
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef Yamcha het volgende:
[..]
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningen![]()
Ah grappig die verschillen tussen de stangen.quote:
Waar ik train zag ik recentelijk een kromme bar, zou met zo'n Eleiko dus niet gebeuren. Zet het toch wel even in perspectief![]()
die abs moet je altijd doen, elke dag, een goede core is goud.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.![]()
Maken jullie geluid als jullie liften? ik eerst niet maar ging vandaag 145kg deadliften en maakte de raarste geluiden, had wel gevoel dat het hielp aangezien ik geen mixed grip nodig had![]()
ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maken jullie geluid als jullie liften? ik eerst niet maar ging vandaag 145kg deadliften en maakte de raarste geluiden, had wel gevoel dat het hielp aangezien ik geen mixed grip nodig had![]()
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten
Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie![]()
Je ziet ook vaak bij die olympische lifts dat ze in hun broek schijten/pissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.![]()
![]()
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten
Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie![]()
Die indruk had ik wel een beetje, was wel erg productief bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zeker![]()
Mbt tot Eleiko: bij ons hebben we een paar Eleiko's en een paar merkloze stangen. De Eleiko's zijn duidelijk beter gelagerd. Voor deadliften is dan fijn, voor bankdrukken vergt het wat extra stabiliteit in je polsen. Ik denk wel dat goed gelagerde stangen beter zijn voor je gewrichten. Er zijn trouwens meerdere typen Eleiko stangen, te herkennen aan de sticker op de uiteinden.![]()
lief dagboekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
het blijft maar doorwerken, dat "ripped"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Blijf lekker in het dieetclub topic, die mensen daar liften ook niet![]()
![]()
Dear diary
Kan niet wachten weer te gaan studeren volgend jaar.
Doe nu jaar fucked up zwaar fysiek werk,
Verschillende blessures gehad of nog last van waardoor ik periodes niet alles kan trainen.
De motivatie is er wel, na zware 10 uur durende werkdag vaak genoeg geknald.
Maar soms gaat het gewoon niet meer en ligt overbelasting op de loer.
Aankomen is ook moeilijk als je zoveel calorieën per dag verbrand.
holla at me!![]()
waarom geen kuurtje pakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef Hiatus het volgende:
Dear diary
Kan niet wachten weer te gaan studeren volgend jaar.
Doe nu jaar fucked up zwaar fysiek werk,
Verschillende blessures gehad of nog last van waardoor ik periodes niet alles kan trainen.
De motivatie is er wel, na zware 10 uur durende werkdag vaak genoeg geknald.
Maar soms gaat het gewoon niet meer en ligt overbelasting op de loer.
Aankomen is ook moeilijk als je zoveel calorieën per dag verbrand.
holla at me!![]()
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?
Puur even de jaarlijkse beurt voor onderhoud dus
Ik ga denk ik 2 maanden cutten, waarin ik min of meer 4kg zal verliezen. Vind ik een mooie afweging. Geen belachelijke lange cut (brb vorige cut was 6 maanden) maar toch weer genoeg vetmassa eraf om weer vet aan te kunnen komen.
Of toch du vader?![]()
Ik ga bijna hetzelfde doen, alleen dan een maandje langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.
Puur even de jaarlijkse beurt voor onderhoud dus
Ik ga denk ik 2 maanden cutten, waarin ik min of meer 4kg zal verliezen. Vind ik een mooie afweging. Geen belachelijke lange cut (brb vorige cut was 6 maanden) maar toch weer genoeg vetmassa eraf om weer vet aan te kunnen komen.Soukidan op je oogbal.![]()
natty achter je oren, jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
is gewoon natty hoor
ze traint hard, kijk maar t filmpje![]()
![]()
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.quote:
Enigste punt wat ik wil maken is dat je beter kan trainen en groeien als je naar school gaat ipv fysiek zwaar werk doet.
Als jij die ervaring zelf niet heb, dan weet je het nu.![]()
Als dat natty is, dan was de impedantie-meting net ook 100% correctquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
is gewoon natty hoor
ze traint hard, kijk maar t filmpje
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Gaat iemand na de cut in zomer door op onderhoud? Denk dat dat voor mij een goede is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Sickening forummeet schoudertraining gedaan met Pastapipos.
Gaat leuk worden, rear delt spierpijn
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:23 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Heb last van m'n elleboog. Doe toch iets fout op een van mijn triceps oefeningen
Hopen dat ik mijn overhead presses gewoon kan doen vandaag.Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.
Enigste punt wat ik wil maken is dat je beter kan trainen en groeien als je naar school gaat ipv fysiek zwaar werk doet.
Als jij die ervaring zelf niet heb, dan weet je het nu.
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.
[..]
Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken.Behulpzaam als een waterkraan.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..If not now, then when.![]()
Wat dacht je van de factor rust?quote:
Savonds pompen in de gym en de volgende dag weer vol aan de bak op je werk. Niet gunstig voor je herstel. En je moet het ook maar vol kunnen houden. Soms is de pijp gewoon leeg.Behulpzaam als een waterkraan.
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je van de factor rust?
Savonds pompen in de gym en de volgende dag weer vol aan de bak op je werk. Niet gunstig voor je herstel. En je moet het ook maar vol kunnen houden. Soms is de pijp gewoon leeg.If not now, then when.![]()
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel
Drukke dagen gozer. Alsnog lijkt het me toch enigszins haalbaar om in periodes waar rust in mogelijk is deze optimaal te benutten? Anderzijds zou je de sets (indien deze 2+ zijn) kunnen verlagen naar twee of zelfs één. Scheelt een boel!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobielIf not now, then when.![]()
Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobielFacet!![]()
wel beetje trieste docuquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
die 'journalist' doet alsof AAS the root of all evil zijn
tjap deed me een beetje aan alberto stegeman denken, met dat toontje en die dramatische achtergrondmuziek![]()
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportagequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
wel beetje trieste docu
die tjap doet alsof AAS the root of all evil zijn
deed me een beetje aan alberto stegeman denken, met zijn toontje en die dramatische achtergrondmuziek![]()
I feel you bro. ik sta 10 uur op me poten zware arbeid te verrichten, soms zonder pauze. Ga maar na hoeveel kcal ik burn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel
zo maar vroeg slapen, mag morgen weer![]()
![]()
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:26 schreef JanKort het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine![]()
Wacht maar tot je kids hebt :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine![]()
Vermoeidheid is bij mij ook funest voor workouts. Dan kun je wel willen maar bakt er niks van (als je jezelf al tot actie kunt zetten)
Anderzijds dankzij trainen zorg ik wel beter voor het pakken van mn rusten leef ik veel gezonder.
Ik vind mn 32urige werkweek meer dan zat
Facet!![]()
Het voordeel van kantoorwerk is dat ik gewoon in alle panden een gym heb
Maar wat er staat valt wel in het niet vergeleken met de tijd dat ik bij LifeFitness werkte.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zou eerder bang zijn voor afbreuk aan mn tandenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportageFacet!![]()
Definieer rust. Als ik niet train, dan rust ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine
Sowieso.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef 16meter het volgende:
Dus als je de hele dag aan het verhuizen of stratenmaken bent, dan rust je ook?
Natuurlijk buiten het trainen en werken om. Ik doe geen fysiek werk, dus in mijn geval 'rust' ik ook tijdens het werk.
Zo. .kom ook weer eens ff hier inchecken.
Tijdje afwezig geweest.
Om gelijk maar ff update te geven.
Gewicht na een bulkwinter 90 kg
Vetpercentage is ook wat gestegen. Geen idee hoe hoog.
Nog een paar weekjes en dan gaan we in de cut.![]()
Die schoudersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Poidertje het volgende:
Zo. .kom ook weer eens ff hier inchecken.
Tijdje afwezig geweest.
Om gelijk maar ff update te geven.
[ afbeelding ]
Gewicht na een bulkwinter 90 kg
Vetpercentage is ook wat gestegen. Geen idee hoe hoog.
Nog een paar weekjes en dan gaan we in de cut.heb je nog een foto van je delts?
@vettehenk Kan mij wel 'voorstellen' dat het zwaar is en wellicht onderschat ik het ook gewoon. Daarnaast zou ik in jou plaats echt veel koolhydraten eten.
Wie is de oudste lifter hier? Snakey?
5"If you do what you always did, then you will get what you always got."
4"If you do what you always did, then you will get what you always got."
3"If you do what you always did, then you will get what you always got."
2"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: