Schijven op de grond leggen en daar op laten landen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
Heeft iemand tips om power clean netjes neer te leggen op grond. Het volk van Fit For Free vond het niet zo leuk dat ik het neergooide.
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
Heeft iemand tips om power clean netjes neer te leggen op grond. Het volk van Fit For Free vond het niet zo leuk dat ik het neergooide.
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problemquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef banaliteit het volgende:
Nou ja, ik kan de power clean sinds een maand en ik vind de oefening enorm zwaar. Het is nu tijd om te focussen op het afronden van de oefening.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef seto het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?
ik leg tijdens deadlifts ook altijd plates er onder. Niet dat ik het allemaal maar neer lazer (ook een controlled reverse hoort bij de oefening) , maar het wil wel eens gebeuren dat je het laatste stukje gewoon wat makkelijker wil laten gaan zonder dat het beton in je ogen springt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan de power clean sinds een maand en ik vind de oefening enorm zwaar. Het is nu tijd om te focussen op het afronden van de oefening.
LOL bedankt! en heeft hij nou die aap bij voorbaat neergelegd om weg te trappen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef Nozuka het volgende:
[..]
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problem
Ik denk dat ze bedoelen dat hij samen met ene Glen Buterol heeft gehandelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:02 schreef ZetaOS het volgende:
Eikels in de telegraaf (voorpagina) hebben het over de ex trainer van Badr Hari, Ozden(papa mike)
Hij zou in Glenbuterol gehandeld hebben.
Nou is handel in Clenbuterol al bekened, maar Glenbuterol kende ik nog niet.
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat hij samen met ene Glen Buterol heeft gehandelt.
Ja, Anabooltje en Steroietjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?
Nee ze gingen altijd met Anna varen, met Diana gingen ze bowlen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
dat zijn toch die gasten die altijd met Anna bowlen?
sommige mensen.... Zo doe ik het ook gewoon, sommige problemen worden echt gewoon bedacht, keep it simplequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef seto het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon op de grond leggen na de clean? Heb je daar tips voor nodig?
Jan/feb. Wat extra cardio om toch te kunnen blijven etenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
Februari begonnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
Jan/feb. Wat extra cardio om toch te kunnen blijven eten
Dan is mijn training met ingang van vandaag ook 20 min langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Februari begonnen.
Met cardio, uiteraard
Het is beter dat je de training aan je eigen doelen aanpast in plaats van anderen na te doen. Weet niet of je veel moet afvallen voor je doelen. Maar voor de zomer heb je nog 3 maanden de tijd. 12 weken moet genoeg zijn om 6 tot 12(maximaal) af te vallen. Hou zelf nog een bulk maand aan voor ik rustig aan ga cutten. Moet maar een paar kilo kwijt om klaar te zijn voor de zomer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Dan is mijn training met ingang van vandaag ook 20 min langer.
Thuis op rustdagen wat laffe buikspieroefeningen erbij zou de klus wel moeten klaren..
Zo doe ik het ook, maar het geeft wel een nasty rukje aan je rugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef Nozuka het volgende:
[..]
http://startingstrength.c(...)e_iron_plate_problem
Zal bij mij ook om paar kilo gaan... Voornaamste is gewoon buik even strak trekken, waarmee borst en mijn kop vanzelf ook wat meer vorm krijgen. Ik merk dat ik standaard altijd een dikkere kop heb in de winter. Daar wil ik nu ook op tijd vanaf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het is beter dat je de training aan je eigen doelen aanpast in plaats van anderen na te doen. Weet niet of je veel moet afvallen voor je doelen. Maar voor de zomer heb je nog 3 maanden de tijd. 12 weken moet genoeg zijn om 6 tot 12(maximaal) af te vallen. Hou zelf nog een bulk maand aan voor ik rustig aan ga cutten. Moet maar een paar kilo kwijt om klaar te zijn voor de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |