Alles, niet alleen de stangenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef seto het volgende:
Die stangen bedoel je? Die zijn zeer prijzig ja.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Questular het volgende:
Eens ff via google opgezocht maar dat is wel een hoop geld ja.
Dan heb je waarschijnlijk 3 bars en 500kg aan gewicht ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.
Ahhh, gym vlakbij t station?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Sprak laatst in de gym de eigenaar van m'n vorige sportschool, waar ik echt zo'n 8 jaar geleden kwam (borst+biceps beachboy stijl en daarna zo'n 6 jaar niet getraind) en die wil weer opnieuw beginnen nadat de gym een paar jaar terug tot de grond is afgebrand.
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.
Hoop wel dat hij weer een nieuwe gym gaat starten, want als hij begint over olympic plates, platform etc dan klinkt het als iets waar ik naartoe moet gaan.
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:01 schreef tjoptjop het volgende:
Nondeju, wat is dat Eleiko duur spul zeg
April begin ik. Geen cardio, puur dieet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
April begin ik. Geen cardio, puur dieet.
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Vanaf 34 minquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Ja inderdaad zeg. Wel beetje irritant van die journalist opzich, dat hij zo doorgaat over die zaken en het echte dopinggebruik niet wordt behandeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vanaf 34 minBack to basics, damn die gast staat v oor t blok
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.
Heb zelf een of ander B merk maar ik merk wel het verschil. Er gaat niks boven een echte Eleiko
Meer gainsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?
vrouwen en liegen gaat vaak hand in handquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!
[ afbeelding ]
Verder best een interessante aflevering, dat Dorian in elkaar gerost is door 'papa mike' en zijn bende nota bene ten overstaan van het hele publiek wtf!
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net een goede work-out gehad maar ik begin wel last van pijntjes te krijgen. Bijv. linksonder in mijn rug en aanhechtingspunt triceps. Nu twee dagen niks (of ja, in iederer geval niet trainen) en daarna zien we wel weer.
Mijn cut is inmiddels ook aan het beginnen, ben langzaam af aan het bouwen met de kcals. Cardio ga ik wel wat meer doen, maar niet overdreven veel. Cutten is voor mij veel makkelijker dan bulken trouwens, dat -relatief weinige- vet wat er bij mij aankomt in de bulk is er zo weer af met wat cardio en wat buikspieroefeningen.
Filmpjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef Yamcha het volgende:
[..]
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningen
Ah grappig die verschillen tussen de stangen.quote:
die abs moet je altijd doen, elke dag, een goede core is goud.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |