ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maken jullie geluid als jullie liften? ik eerst niet maar ging vandaag 145kg deadliften en maakte de raarste geluiden, had wel gevoel dat het hielp aangezien ik geen mixed grip nodig had
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.
Je ziet ook vaak bij die olympische lifts dat ze in hun broek schijten/pissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten
Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie
Die indruk had ik wel een beetje, was wel erg productief bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zeker
lief dagboekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten
Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie
het blijft maar doorwerken, dat "ripped"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Blijf lekker in het dieetclub topic, die mensen daar liften ook niet
waarom geen kuurtje pakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef Hiatus het volgende:
Dear diary
Kan niet wachten weer te gaan studeren volgend jaar.
Doe nu jaar fucked up zwaar fysiek werk,
Verschillende blessures gehad of nog last van waardoor ik periodes niet alles kan trainen.
De motivatie is er wel, na zware 10 uur durende werkdag vaak genoeg geknald.
Maar soms gaat het gewoon niet meer en ligt overbelasting op de loer.
Aankomen is ook moeilijk als je zoveel calorieën per dag verbrand.
holla at me!
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?
Ik ga bijna hetzelfde doen, alleen dan een maandje langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.
Puur even de jaarlijkse beurt voor onderhoud dus
Ik ga denk ik 2 maanden cutten, waarin ik min of meer 4kg zal verliezen. Vind ik een mooie afweging. Geen belachelijke lange cut (brb vorige cut was 6 maanden) maar toch weer genoeg vetmassa eraf om weer vet aan te kunnen komen.
natty achter je oren, jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
is gewoon natty hoor
ze traint hard, kijk maar t filmpje
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.quote:
Als dat natty is, dan was de impedantie-meting net ook 100% correctquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
is gewoon natty hoor
ze traint hard, kijk maar t filmpje
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Sickening forummeet schoudertraining gedaan met Pastapipos.
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:23 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Heb last van m'n elleboog. Doe toch iets fout op een van mijn triceps oefeningen
Hopen dat ik mijn overhead presses gewoon kan doen vandaag.
Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.
Enigste punt wat ik wil maken is dat je beter kan trainen en groeien als je naar school gaat ipv fysiek zwaar werk doet.
Als jij die ervaring zelf niet heb, dan weet je het nu.
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.
[..]
Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |