Alles, niet alleen de stangenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef seto het volgende:
Die stangen bedoel je? Die zijn zeer prijzig ja.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Questular het volgende:
Eens ff via google opgezocht maar dat is wel een hoop geld ja.
Dan heb je waarschijnlijk 3 bars en 500kg aan gewicht ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.
Ahhh, gym vlakbij t station?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Sprak laatst in de gym de eigenaar van m'n vorige sportschool, waar ik echt zo'n 8 jaar geleden kwam (borst+biceps beachboy stijl en daarna zo'n 6 jaar niet getraind) en die wil weer opnieuw beginnen nadat de gym een paar jaar terug tot de grond is afgebrand.
Had offerte aangevraagd voor Eleiko spul en voor een goede set ben je 8k kwijt.
Hoop wel dat hij weer een nieuwe gym gaat starten, want als hij begint over olympic plates, platform etc dan klinkt het als iets waar ik naartoe moet gaan.
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:01 schreef tjoptjop het volgende:
Nondeju, wat is dat Eleiko duur spul zeg
April begin ik. Geen cardio, puur dieet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer beginnen mensen hier te cutten voor de zomer? Uit zich dat ook in (extra) cardio of wel puur voeding?
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
April begin ik. Geen cardio, puur dieet.
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Vanaf 34 minquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
Ja inderdaad zeg. Wel beetje irritant van die journalist opzich, dat hij zo doorgaat over die zaken en het echte dopinggebruik niet wordt behandeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vanaf 34 minBack to basics, damn die gast staat v oor t blok
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend duur. Maar goed het is eigenlijk wel het enige echte halter/schijven merk.
Heb zelf een of ander B merk maar ik merk wel het verschil. Er gaat niks boven een echte Eleiko
Meer gainsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?
vrouwen en liegen gaat vaak hand in handquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Whehe! Die Ielja Strik voor mij geen doping, niet nodig!
[ afbeelding ]
Verder best een interessante aflevering, dat Dorian in elkaar gerost is door 'papa mike' en zijn bende nota bene ten overstaan van het hele publiek wtf!
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net een goede work-out gehad maar ik begin wel last van pijntjes te krijgen. Bijv. linksonder in mijn rug en aanhechtingspunt triceps. Nu twee dagen niks (of ja, in iederer geval niet trainen) en daarna zien we wel weer.
Mijn cut is inmiddels ook aan het beginnen, ben langzaam af aan het bouwen met de kcals. Cardio ga ik wel wat meer doen, maar niet overdreven veel. Cutten is voor mij veel makkelijker dan bulken trouwens, dat -relatief weinige- vet wat er bij mij aankomt in de bulk is er zo weer af met wat cardio en wat buikspieroefeningen.
Filmpjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wat maakt het zo bijzonder?
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef Yamcha het volgende:
[..]
pls vertel me over buikvet verbrandingsoefeningen
Ah grappig die verschillen tussen de stangen.quote:
die abs moet je altijd doen, elke dag, een goede core is goud.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, eerst verbranden natuurlijk. Maar in de bulk train ik mijn abs amper dus wanneer ik in de cut wat meer oefeningen doe voor buik komt dat wel goed.
ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maken jullie geluid als jullie liften? ik eerst niet maar ging vandaag 145kg deadliften en maakte de raarste geluiden, had wel gevoel dat het hielp aangezien ik geen mixed grip nodig had
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, wij ruften ook bij het liften is gewoon normaal.
Je ziet ook vaak bij die olympische lifts dat ze in hun broek schijten/pissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik wel eens bij zware lifts, niks mis mee.
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten
Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie
Die indruk had ik wel een beetje, was wel erg productief bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
haha iedereen op school dacht dat je doorgesnoven was zeker
lief dagboekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gebruikte trouwens voor de eerste keer Ripped vandaag, voelde eerst niks en toen ineens echt sterk. Normaal ben ik 30 minuten bezig met inpakken en douchen etc nu was ik in 15 klaar. Toen ik op school was moesten we een opdracht maken en ik was al klaar toen mensen nog met de eerste vraag bezig waren, ik moest het toen voor de klas aan iedereen uitleggen hoe ik het had gedaan alleen door al die caffeine in m'n mik kon ik niet stilstaan of het rustig vertellen waardoor niemand er wat van snapte, ook kon ik echt niet stil zitten
Dat opgejaagde gevoel is best fijn als je iets moet doen maar tijdens het liften is het wel kut en ik had denk ik ook een soort van crash, werd ineens misselijk tijdens het squatten en had nergens meer zin in en de positieve energie veranderde in negatieve energie
het blijft maar doorwerken, dat "ripped"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Blijf lekker in het dieetclub topic, die mensen daar liften ook niet
waarom geen kuurtje pakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef Hiatus het volgende:
Dear diary
Kan niet wachten weer te gaan studeren volgend jaar.
Doe nu jaar fucked up zwaar fysiek werk,
Verschillende blessures gehad of nog last van waardoor ik periodes niet alles kan trainen.
De motivatie is er wel, na zware 10 uur durende werkdag vaak genoeg geknald.
Maar soms gaat het gewoon niet meer en ligt overbelasting op de loer.
Aankomen is ook moeilijk als je zoveel calorieën per dag verbrand.
holla at me!
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vanaf wat voor percentage en wat wil je behalen?
Ik ga bijna hetzelfde doen, alleen dan een maandje langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
15, misschien net 16% atm. Ik wil gewoon weer effe wat leaner, niet omdat ik me voor de zomer klaar wil stomen voor het strand, maar om gewoon een deel van m'n bulkvet er weer af te halen en weer op een acceptabel niveau te zitten waarbij ik weer verder kan bulken zonder te hoog in bf% te komen.
Puur even de jaarlijkse beurt voor onderhoud dus
Ik ga denk ik 2 maanden cutten, waarin ik min of meer 4kg zal verliezen. Vind ik een mooie afweging. Geen belachelijke lange cut (brb vorige cut was 6 maanden) maar toch weer genoeg vetmassa eraf om weer vet aan te kunnen komen.
natty achter je oren, jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
is gewoon natty hoor
ze traint hard, kijk maar t filmpje
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.quote:
Als dat natty is, dan was de impedantie-meting net ook 100% correctquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
is gewoon natty hoor
ze traint hard, kijk maar t filmpje
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Sickening forummeet schoudertraining gedaan met Pastapipos.
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:23 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Heb last van m'n elleboog. Doe toch iets fout op een van mijn triceps oefeningen
Hopen dat ik mijn overhead presses gewoon kan doen vandaag.
Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Is toch een forum waar je ervaringen deelt.
Enigste punt wat ik wil maken is dat je beter kan trainen en groeien als je naar school gaat ipv fysiek zwaar werk doet.
Als jij die ervaring zelf niet heb, dan weet je het nu.
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de oefening ook? Toevallig bij de skullcrushers? Zo ja, probeer eens tijdens de oefening zo hard als mogelijk in de stang te knijpen, dit hielp bij mij om de pijn in mijn ellebogen te elimineren.
[..]
Ik zou mijzelf juist niet beperken doordat ik fysiek zwaar werk doe maar ik zou het als een tool gebruiken om meer gains te maken.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..
Wat dacht je van de factor rust?quote:
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je van de factor rust?
Savonds pompen in de gym en de volgende dag weer vol aan de bak op je werk. Niet gunstig voor je herstel. En je moet het ook maar vol kunnen houden. Soms is de pijp gewoon leeg.
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?
Drukke dagen gozer. Alsnog lijkt het me toch enigszins haalbaar om in periodes waar rust in mogelijk is deze optimaal te benutten? Anderzijds zou je de sets (indien deze 2+ zijn) kunnen verlagen naar twee of zelfs één. Scheelt een boel!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel
Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel
wel beetje trieste docuquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportagequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
wel beetje trieste docu
die tjap doet alsof AAS the root of all evil zijn
deed me een beetje aan alberto stegeman denken, met zijn toontje en die dramatische achtergrondmuziek
I feel you bro. ik sta 10 uur op me poten zware arbeid te verrichten, soms zonder pauze. Ga maar na hoeveel kcal ik burn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:26 schreef JanKort het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?
Wacht maar tot je kids hebt :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine![]()
Ik zou eerder bang zijn voor afbreuk aan mn tandenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportage
Definieer rust. Als ik niet train, dan rust ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine![]()
Sowieso.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef 16meter het volgende:
Dus als je de hele dag aan het verhuizen of stratenmaken bent, dan rust je ook?
Die schoudersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Poidertje het volgende:
Zo. .kom ook weer eens ff hier inchecken.
Tijdje afwezig geweest.
Om gelijk maar ff update te geven.
[ afbeelding ]
Gewicht na een bulkwinter 90 kg
Vetpercentage is ook wat gestegen. Geen idee hoe hoog.
Nog een paar weekjes en dan gaan we in de cut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |