Waarom dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Je theorie klinkt leuk maar knap moeilijk in praktijk brengen..
Wat dacht je van de factor rust?quote:
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je van de factor rust?
Savonds pompen in de gym en de volgende dag weer vol aan de bak op je werk. Niet gunstig voor je herstel. En je moet het ook maar vol kunnen houden. Soms is de pijp gewoon leeg.
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ziet je week qua trainen eruit en je schema?
Drukke dagen gozer. Alsnog lijkt het me toch enigszins haalbaar om in periodes waar rust in mogelijk is deze optimaal te benutten? Anderzijds zou je de sets (indien deze 2+ zijn) kunnen verlagen naar twee of zelfs één. Scheelt een boel!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel
Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag tm donderdag half 6 de wekker, saconds niet voor 19:00 thuis, als ik uberhaupt al thuis kom. Overdag behoorlijke fysieke inspanningen en gemiddeld 1300 km per week in de auto.
Over het algemeen 3 a 4 keer per week naar de gym, of een trx-workout als k in hotel zit. Volg een redelijk standaard 3 day split. Geen zin om alles uit te typen, zit mobiel
wel beetje trieste docuquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
reporter over doping:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportagequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
wel beetje trieste docu
die tjap doet alsof AAS the root of all evil zijn
deed me een beetje aan alberto stegeman denken, met zijn toontje en die dramatische achtergrondmuziek
I feel you bro. ik sta 10 uur op me poten zware arbeid te verrichten, soms zonder pauze. Ga maar na hoeveel kcal ik burn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:26 schreef JanKort het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeel leuk werk hebben?
Wacht maar tot je kids hebt :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine![]()
Ik zou eerder bang zijn voor afbreuk aan mn tandenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, als pappa mike zegt dit interview is afgelopen, dat moet je er ook mee kappen en niet gaan door filmen en uitzenden, doet afbreuk aan de rapportage
Definieer rust. Als ik niet train, dan rust ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Is het ook . Geen enkele week is hetzelfde en binnen op kantoor word ik gillend gek. Heerlijk buiten aan de gang.
@yuri
Rust is af en toe gewoon lastig , vooral als je er ook noh sociaal leven naast wil hebben. En nu komt er ook nog een verhuizing bovenop. Zal komende weken de gym niet vaak zien dwnk ik. Dan maar een keertje extra op en neer met de wasmachine![]()
Sowieso.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef 16meter het volgende:
Dus als je de hele dag aan het verhuizen of stratenmaken bent, dan rust je ook?
Die schoudersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Poidertje het volgende:
Zo. .kom ook weer eens ff hier inchecken.
Tijdje afwezig geweest.
Om gelijk maar ff update te geven.
[ afbeelding ]
Gewicht na een bulkwinter 90 kg
Vetpercentage is ook wat gestegen. Geen idee hoe hoog.
Nog een paar weekjes en dan gaan we in de cut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |