quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Weissman het volgende:
Ik zit er over na te denken om daar mee weer te beginnen als ik alles mag.
Ah, die versie kende ik nog niet. Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga daar binnenkort ook op over. Ik begin dan met de advanged novice versie.
Dat zeg je ook tegen mensen die roken? Of regelmatig junkfood eten? Of alcohol drinken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
"Ik neem toch de risico's" "Het is toch mijn lichaam"
MY ASS.
Ja, dat denk ik ook bij die mensen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zeg je ook tegen mensen die roken? Of regelmatig junkfood eten? Of alcohol drinken?
Maak je niet druk om anderen, gewoon lekker trainen en je niet druk maken hoe anderen het doen. Doet men namelijk ook niet bij jou.
"Live and let live."
Idd. Wachtlijsten vol bodybuilders die allemaal een nieuwe nier of lever nodig hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook bij die mensen ja.
Uiteindelijk staan dit soort mensen dus wel op dezelfde orgaantransplantatielijst als die die er op natuurlijke wijze iets hebben gekregen en er niks aan hebben kunnen doen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idd. Wachtlijsten vol bodybuilders die allemaal een nieuwe nier of lever nodig hebben.
Geen wachtlijsten vol nee, maar een nieuw orgaan is niet het enige wat gebeuren kan. Er zijn nog wel 20 dingen op te noemen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
Beetje kort door de bocht. Niet iedereen die kuurt eindigt met een hartinfarct en een kapotte lever.
Dezelfde 20 dingen die je ook vindt achterop een pakje strepsils of paracetamol?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen wachtlijsten vol nee, maar een nieuw orgaan is niet het enige wat gebeuren kan. Er zijn nog wel 20 dingen op te noemen natuurlijk.
Deelnemen aan het verkeer is ook een risico. Dat ook maar niet doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:
Het zijn gewoon altijd risico's die je neemt, en die onnodig zijn.
Gaan we de bijwerkingen van paracetamol nou vergelijken met die van riods?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dezelfde 20 dingen die je ook vindt achterop een pakje strepsils of paracetamol?
Dronken achter het stuur zitten niet nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Deelnemen aan het verkeer is ook een risico. Dat ook maar niet doen?
Geen idee of het vergelijkbaar is. Ziet er iig allemaal niet best uit:quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gaan we de bijwerkingen van paracetamol nou vergelijken met die van riods?![]()
dat zou toch kunnen, aangezien 99% er over liegt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen wel wat doorslaan in het mensen beschuldigen van AAS.
Bij mij op de uni gaat ook al het gerucht dat ik anabolen gebruik ondanks dat ik maar nog 6 maanden train
misschien 99% van de mensen die gebruiken liegen erover, maar niet zoals jij het zegt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zou toch kunnen, aangezien 99% er over liegt.
dan lees je het verkeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Seam het volgende:
[..]
misschien 99% van de mensen die gebruiken liegen erover, maar niet zoals jij het zegt.
Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe je er uit zietquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen wel wat doorslaan in het mensen beschuldigen van AAS.
Bij mij op de uni gaat ook al het gerucht dat ik anabolen gebruik ondanks dat ik maar nog 6 maanden train
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja Precies.
Ik heb een zus die jaren lang als OK assistent gewerkt heeft en dus wel het nodige voorbij heeft zien komen.
Nu is ze zorgmanager van de polyoogheelkunde, en onlangs konden ze een vrouwjte dat al onderzeil was en al voor een staaroperatie, terug halen en wakker maken omdat er een lever binnen was gekomen voor een exalcoholist. Van dat soort verhalen kan ik dus heeeel erg kwaad worden inwendig. En ook op het gebied van riod schade komen ze dus steeds vaker voor zulke etische kwesties te staan...![]()
"Ik neem toch de risico's" "Het is toch mijn lichaam"
MY ASS.
Dit. Fokking hypocriet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.
quote:
Dezen gymquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Weissman het volgende:
Stond ook op mijn lijstje, vanmiddag even langsgaan.
Jij zit toch bij The Jim ? Deze zit voor mij ook erg dichtbij maar het is onwijs omreizen met het OV.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef botje_bouwer het volgende:
@weismann
ik ben in Rdam toch ook wel meerdere sportscholen langsgegaan, maar uiteindelijk toch maar gewoon gekozen voor dichtbij. Met squatrack, powercage en dumbells t/m 40kg.
alleen deadlift heb ik niet echt veel ruimte.
heb ooit ook bij gosh gesport in ijsselmonde, maar dat was vooral duur... geen rack of cage, beetje een kliekje van mensen uit de buurt, en de eigenaar bleek aan zn judopupillen te zitten...
en F4F, maar dat was echt drama, banken met kromme halters, veel curleys en ongeinteresseerd personeel.
ik ben geen donorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik vind het raarder als mensen geen donor zijn maar wel hulp verwachten waneer ze het nodig hebben.
Ben niet eens zo super breed maar de rest van mijn opleiding bestaat uit ecto's dan valt het wel snel opquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe je er uit ziet
Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Ik vind het alleen raarder dat als iemand geen donor is maar wel verwacht dat anderen hun organen aan hem doneert. Dan dat iemand het zijn eigen probleem vindt om iets te doen waar een mogelijkheid op beschadigde organen.quote:
ik ben geen donor vanwege het kapitalistisch systeem in de zorg, de organen krijgen ze voor free en tellen lekker een commerciële prijs van 40.000 euro, doe het gewoon aan de kostprijs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Ik vind het alleen raarder dat als iemand geen donor is maar wel verwacht dat anderen hun organen aan hem doneert. Dan dat iemand het zijn eigen probleem vindt om iets te doen waar een mogelijkheid op beschadigde organen.
En ik val er ook niemand op aan als ze geen donor zijn verder, ik zou het wel zo netjes vinden als je even wat tijd besteed om er over na te denken.
Inderdaad, of ja, in ieder geval een dag er tussen. Gisteren borst getraind maar vandaag toch veel spierpijn. Morgen toch tijd zat dus pak ik vandaag een rustdag en morgen schouders, prima toch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, schouders en borst op 1 dag in mijn fullbody workout is altijd een zwak punt geweest. Liefst zo ver mogelijk van elkaar vandaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |