Ik vraag altijd iemand die ongeveer hetzelfde als mij lift. Dan weet ik zeker dat diegene weet wat voor gewicht we het over hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Weet wel aan wie je het vraagt lol.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.
Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets.
Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:43 schreef Snakey het volgende:
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.
Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht.
En dan dit;quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:14 schreef RaymondK het volgende:
Doping ook probleem in amateursport
je verwacht het gewoon niet he![]()
![]()
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.quote:Artsen krijgen voornamelijk sporters met klachten aan lever, hart en nieren en vruchtbaarheidsproblemen op hun spreekuur. Ook psychische klachten vormen geen uitzondering. Verder zou met name testosteron tot woedeaanvallen en buitengewone agressie kunnen leiden.
Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen?![]()
Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?
Ja Precies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan dit;
[..]
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.
Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
Kut is dat, heb me daar juist op proberen te focussen maar niet gelukt dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen.
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef seto het volgende:
[..]
Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dus
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.
Same here.quote:Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:
Gewoon high bar blijven squatten. Het een is niet beter dan t ander ofzo.
Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
haha, ja precies, daar moest ik ook aan denken lol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.
Of uit je eigen OP:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;
"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver
Ik ga altijd onder de bar staan, en als je dan de bar pakt en je ellebogen naar achter drukt, en je hoofd omhoog houdt, komt er achter je traps en achter je schouders een deuk te voorschijn waar je de bar op kan leggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:
Gewoon high bar blijven squatten. Het een is niet beter dan t ander ofzo.
Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
Kan me niet voorstellen dat je erbij gebaat bent tijdens een wedstrijd van anderhalf uur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef CarbonC het volgende:
Op radio 2 o.a. een amateurvoetbalteam dat aan de Noxipro zit.
post 9quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef CarbonC het volgende:
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.
Toch irritant als er dan een groepje van 4 (tweemaal dik en tweemaal ecto) 35 minuten het squatrek bezet houdt en extreem stoer lopen te doen door het gooien met gewichten (80 kg deadlift, imagine..)quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of uit je eigen OP:
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |