Zal wel aan de epo zitten, met die fietsers weet je t nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Fietsen na zwaar squatten is trouwens echt kut, ik werd gewoon ingehaald door meisjes van 13
Betaal liever een vast tarief van 10 euro in de maand dan een variabel bedrag. Als ik net als deze week ziek word betaal je opeens een tientje om niet te gaan, en als je op vakantie gaat moet je ook onnodig meer betalen. Rustweekje? tientje extra dokken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef warchaser44 het volgende:
Zou voor het gros hier wel chill zijn, 2 euro per week, was dat bij mijn gym ook maar zo
Nouja dan betaal je 1 week 10 euro en ben je alsnog die maand maar 16 euro kwijt. Maand daarna 3x per week, zit je gemiddeld weer op iets van 12 euro p/m.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Betaal liever een vast tarief van 10 euro in de maand dan een variabel bedrag. Als ik net als deze week ziek word betaal je opeens een tientje om niet te gaan, en als je op vakantie gaat moet je ook onnodig meer betalen. Rustweekje? tientje extra dokken.
Lijkt me niet chill eerlijk gezegd.
Hij staat op de foto in back to basics in dat artikel ;p toevalligquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een karwei om met die lengte massa aan te zetten en eruit te zien alsof je lift. Dan ben ik nog liever een manlet.
Met die toewijding kom je toch niet ver, ook niet met aas. Die zullen wss wel leeg lopen na de kuur als ze al huilie doen om naaldenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi.
Gisteren kwam mijn meisje terug van een vriendin van haar. Zegt ze: hey, ik kwam X en Y nog tegen daar. X en Y trainen in onze gym. Mennekes van 12 jaar jonger. Dus ik zeg: wat moeten die daar nou?
Blijkt die vent van mijn meisje d'r vriendin nog wat dingen naast zijn werk te doen zeg maar. Kwamen ze iets van AAS halen daar. Zaten ze nog te janken over naalden dat ze dat eng vonden en of een van de dames die niet wilde zetten.
En inderdaad, na lange tijd niet gezien te hebben waren ze gisteren ineens aan het sporten. Goh. Zou er wel van balen (op een of andere manier) als ze gaan groeien als kool. Heb wel eens mijn bedenkingen bij sommigen, maar nu weet ik het zeker. En weet nu dus dat die hele vriendengroep eraan zit.
Hoop dat de verleiding niet te groot gaat worden.
Holy shitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Voor de geïnteresseerden, heb een script gemaakt voor Google Chrome om 's ochtends vlug je vetpercentage te berekenen volgens de militaire methode die Stereotomy hier had geplaatst.
[..]
(mannen)
[..]
(vrouwen)
De 179 even vervangen door jouw lengte, en dan toevoegen als bookmark. Als je dan het icoontje aanklikt krijg je 2 popups (vrouwen 3) om je omtrekken in te vullen. Je moet wel een site open hebben staan, "nieuw tabblad" werkt niet.
Dan even wegen en je gewicht+vetpercentage invullen in de FatWatch app
Ben ik ook wezen kijken maar heb uiteindelijk mijn keus laten vallen op een andere soortgelijke gym ivm buddy die het uiteindelijk liet afwetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ben een paar maanden geleden voor de fun (lees: curlen in het squatrek) met een vriend meegegaan naar Train More in Utrecht. Strakke gym, goede voorzieningen, leuke policy maar wellicht iets te weinig materiaal qua krachttraining als het wat drukker is. Ik was er op een vrijdagavond dus dat was toen geen probleem.
Nice!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Voor de geïnteresseerden, heb een script gemaakt voor Google Chrome om 's ochtends vlug je vetpercentage te berekenen volgens de militaire methode die Stereotomy hier had geplaatst.
[..]
(mannen)
[..]
(vrouwen)
De 179 even vervangen door jouw lengte, en dan toevoegen als bookmark. Als je dan het icoontje aanklikt krijg je 2 popups (vrouwen 3) om je omtrekken in te vullen. Je moet wel een site open hebben staan, "nieuw tabblad" werkt niet.
ja, plakken in je adresbalk alsof je naar een site gaat. ik heb hem als bookmark in de bookmarks balk gezet zodat ik hem snel aan kan klikken, 2 nummers invullen en klaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nice!Maar misschien stomme vraag, wat doe ik met dat script? Gewoon als link gebruiken?
![]()
Is geen Paleo, is Mediterraans.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:47 schreef MrGuma het volgende:
Ohja, de reden waarom ik nu eigenlijk naar dit topic kwam; ze zijn er eindelijk achter dat het paleo dieet, zonder granen ed. en goed en gezond dieet is!
http://www.nu.nl/wetensch(...)-kans-hartfalen.html
Goedemorgen wereld.
Ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
(mannen)
[..]
(vrouwen)
Bij mij haalt Chrome de 'javascript:' weg, dan werkt ie niet. Het werkte weer toen ik dat er weer voor zette.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:39 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar.![]()
Ik plaats die code in de adresbalk, druk op Enter en vervolgens verneukt Google die code.
Wat is deze?
Toen ik er net was was er ook wel druk ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ben een paar maanden geleden voor de fun (lees: curlen in het squatrek) met een vriend meegegaan naar Train More in Utrecht. Strakke gym, goede voorzieningen, leuke policy maar wellicht iets te weinig materiaal qua krachttraining als het wat drukker is. Ik was er op een vrijdagavond dus dat was toen geen probleem.
Thanks, dat probleem had ik inderdaad ook. Ik heb een willekeurige pagina gebookmarkt en heb toen bij de url-gegevens gewoon die code er ingezet inclusief 'javascript:'.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef Dobbs het volgende:
[..]
Bij mij haalt Chrome de 'javascript:' weg, dan werkt ie niet. Het werkte weer toen ik dat er weer voor zette.
Wat was je indruk in het algemeen? Ga je over?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toen ik er net was was er ook wel druk ja.
Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi.
Gisteren kwam mijn meisje terug van een vriendin van haar. Zegt ze: hey, ik kwam X en Y nog tegen daar. X en Y trainen in onze gym. Mennekes van 12 jaar jonger. Dus ik zeg: wat moeten die daar nou?
Blijkt die vent van mijn meisje d'r vriendin nog wat dingen naast zijn werk te doen zeg maar. Kwamen ze iets van AAS halen daar. Zaten ze nog te janken over naalden dat ze dat eng vonden en of een van de dames die niet wilde zetten.
En inderdaad, na lange tijd niet gezien te hebben waren ze gisteren ineens aan het sporten. Goh. Zou er wel van balen (op een of andere manier) als ze gaan groeien als kool. Heb wel eens mijn bedenkingen bij sommigen, maar nu weet ik het zeker. En weet nu dus dat die hele vriendengroep eraan zit.
Ineens sporten en direct met AAS beginnen, goede mentaliteitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi.
Zag er goed uit, veel apparatuur, goede medewerkers, goede sfeer. Alle plates liggen wel door elkaar maargoed. Hammer Strength apparaten, en op goede tijden lekker rustig den ik. Ik ga switchenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Thanks, dat probleem had ik inderdaad ook. Ik heb een willekeurige pagina gebookmarkt en heb toen bij de url-gegevens gewoon die code er ingezet inclusief 'javascript:'.
[..]
Wat was je indruk in het algemeen? Ga je over?
Nice.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Scriptje werkt!
Zou volgens het scriptje een vetpercentage hebben van 14%, ben 1m86 en weeg 94 kilo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |