Het plankje helpt, net als de afwijking van Rippetoe door licht omhoog te kijken in plaats van iets naar beneden. Echter ik denk dat ik op het moment gewoon veel te stijf ben en eerst flexibiliteit moet trainen, en misschien met een 10 kg stang moet proberen te overhead squatten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heb verder niet teruggelezen maar heb je al 'n hakverhoging geprobeerd? Had zelf na n tijdlang aankutten op m'n werk 2 hakverhogingen van 5 mm gemaakt (voor in de schoen).
Als je daar niet voor in de gelegenheid bent, voldoet 'n plankie ook.
Zo, die tariefstructuur is ook aantrekkelijk. Als je na de eerste 3 maanden 3 keer of meer per week sport betaal je maar 1.95 per week..? Dat is echt topquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:11 schreef Bendoe het volgende:
Net even een rondleiding gehad bij Train More, zometeen al proefleseindelijk squatten in een squatrek en dumbbells tot 40 kg
hammer strength apparaten en een incline bench
Een van de PT'ers is 2e van NL in bodybuilding (een vrouw), vanmiddag even een praatje mee maken. Zag er heel goed uit allemaal.
1x p/wk 9,95, de fuckers, maar het helpt welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:17 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Zo, die tariefstructuur is ook aantrekkelijk. Als je na de eerste 3 maanden 3 keer of meer per week sport betaal je maar 1.95 per week..? Dat is echt top
Het werd juist aangeraden om de flexibiliteit te verbeteren, maar op basis van hoe mijn rug gisteren reageerde is dat inderdaad misschien niet het beste idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef seto het volgende:
Als je geen flexibiliteit hebt moet je al helemaal geen overhead squats proberen.
(mannen)quote:javascript:var abdomen=prompt('Buikomtrek (in cm)');var neck=prompt('Nekomtrek (in cm)');bfp=86.010*Math.log(abdomen*0.393700787-neck*0.393700787)/Math.log(10)-70.041*Math.log(179*0.393700787)/Math.log(10)+36.76;alert('Vetpercentage: '+bfp.toFixed(1)+'%')
(vrouwen)quote:javascript:var abdomen=prompt('Buikomtrek (in cm)');var hip=prompt('Heupomtrek (in cm)');var neck=prompt('Nekomtrek (in cm)');bfp=163.205*Math.log(abdomen*0.393700787+hip*0.393700787-neck*0.393700787)/Math.log(10)-97.684*Math.log(179*0.393700787)/Math.log(10)-78.387;alert('Vetpercentage: '+bfp.toFixed(1)+'%')
Yep, eerste 3 maanden is ~42 euro per maand. Daarna ¤1.95 per week als je 39 of meer keren bent gekomen in 3 maanden dacht ik. Is belachelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:17 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Zo, die tariefstructuur is ook aantrekkelijk. Als je na de eerste 3 maanden 3 keer of meer per week sport betaal je maar 1.95 per week..? Dat is echt top
Doe je wel een fatsoenlijke warming up? Koud squatten met setkes op 50 kg is geen warming up nl. Als je warm bent ben je over het algemeeb al een stuk flexibeler.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:12 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Het plankje helpt, net als de afwijking van Rippetoe door licht omhoog te kijken in plaats van iets naar beneden. Echter ik denk dat ik op het moment gewoon veel te stijf ben en eerst flexibiliteit moet trainen, en misschien met een 10 kg stang moet proberen te overhead squatten.
39x in 3 maanden dat is toch een eitje als beetje serieuse bb-ert. das 3x per week...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Yep, eerste 3 maanden is ~42 euro per maand. Daarna ¤1.95 per week als je 39 of meer keren bent gekomen in 3 maanden dacht ik. Is belachelijkZe zei dat dat beleid er is om mensen echt te laten komen sporten, ze te motiveren en ook echt de naam te hebben als sportschool.
Welke vestiging?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:11 schreef Bendoe het volgende:
Net even een rondleiding gehad bij Train More, zometeen al proefleseindelijk squatten in een squatrek en dumbbells tot 40 kg
Een van de PT'ers is 2e van NL in bodybuilding (een vrouw), vanmiddag even een praatje mee maken. Zag er heel goed uit allemaal.
Veel mensen hebben die discipline niet en betalen dus een jaar 42 euro/maand. Daar leven ze van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Yep, eerste 3 maanden is ~42 euro per maand. Daarna ¤1.95 per week als je 39 of meer keren bent gekomen in 3 maanden dacht ik. Is belachelijkZe zei dat dat beleid er is om mensen echt te laten komen sporten, ze te motiveren en ook echt de naam te hebben als sportschool.
daarom vind ik hun systeem erg sociaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Veel mensen hebben die discipline niet en betalen dus een jaar 42 euro/maand. Daar leven ze van.
Hilversum. http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/ Kwam erachter dat deze gast ook in Hilversum trainde, dus even een berichtje gestuurd met de vraag waar en wat ze allemaal hebben.quote:
Had dat topic al eens gelezen. Best leuk om te lezen idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hilversum. http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/ Kwam erachter dat deze gast ook in Hilversum trainde, dus even een berichtje gestuurd met de vraag waar en wat ze allemaal hebben.
gaaf verhaal :quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hilversum. http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/ Kwam erachter dat deze gast ook in Hilversum trainde, dus even een berichtje gestuurd met de vraag waar en wat ze allemaal hebben.
wel erg mediageil is die.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Had dat topic al eens gelezen. Best leuk om te lezen idd.
Net zo iets als als je een slechte rug hebt moet je niet gaan deadliften.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef seto het volgende:
Als je geen flexibiliteit hebt moet je al helemaal geen overhead squats proberen.
Wat een karwei om met die lengte massa aan te zetten en eruit te zien alsof je lift. Dan ben ik nog liever een manlet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben een paar maanden geleden voor de fun (lees: curlen in het squatrek) met een vriend meegegaan naar Train More in Utrecht. Strakke gym, goede voorzieningen, leuke policy maar wellicht iets te weinig materiaal qua krachttraining als het wat drukker is. Ik was er op een vrijdagavond dus dat was toen geen probleem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:11 schreef Bendoe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |