Klopt. Het is dacht ik ook een mythe. Maar hij vertelde dat hij normaal zich moest beheersen en dat het wel lukte, maar dat roids net die drempel wegnamen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze zeggen dat roidrage een mythe is maar die gasten in mij gym die het gebruiken hebben echt een kort lontje, zijn vaak wel van die kampsjaken dus misschien komt het eerder door een sociale milieu.
Mijn gym kent trouwens ook van die vechtersbazen die altijd de meest waanzinnige verhalen vertellen en denken dat ze kunnen vechten omdat ze grote armen hebben, die komen nog een keer de verkeerde tegen
Water- en voedselmassa in je maag en darmen. Nauwelijks vetopslag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:37 schreef banaliteit het volgende:
Er is niks mis mee om jezelf elke dag te wegen hoor. Het is ook best interessant om te zien wat de invloed van je voeding is op je gewicht de volgende dag. Schranspartijen van de avond daarvoor zie je terug in de grafiek. Daarnaast kan een wekelijkse meting een vertekend beeld geven.
Ik vroeg me af of iemand een android applicatie weet waarmee ik gewicht en trendlijn kan maken?
Had hem van star_gazerquote:
Heb verder niet teruggelezen maar heb je al 'n hakverhoging geprobeerd? Had zelf na n tijdlang aankutten op m'n werk 2 hakverhogingen van 5 mm gemaakt (voor in de schoen).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef DrParsifal het volgende:
Gisteren probeerde ik eens de overheadsquat, om mijn flexibiliteit bij de normale squat te verbeteren. (die lukt me dus echt niet met goede form weet ik nu, zodra ik rond parallel zit, leun ik te ver naar voren). De overhead squat was dus geen goed idee. Ik voelde mijn rug gewoon kraken en het was nogwel met een lege stang.
Straps heb ik zelf nooit gebruikt, maar belt gebruik ik boven de 120 KG, better safe than sorry, voelt toch veiliger om met dat soort gewichten een belt te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef star_gazer het volgende:
Yes! Gisteren lekker 6x130kg gedeadlift. Daarna 7x117.5 en 8x105 volgens reverse pyramid, maar toch wel lekker om eindelijk 130kg op reps te doen. Form was dik in orde; helemaal nergens last van vandaagBegin overigens wel last van mijn handen te krijgen tijdens en na het deadliften; bij welk gewicht raden jullie aan straps te gaan gebruiken? En een belt?
Vandaag weer benchen, dat gaat toch 'iets' minder met 6x75kg
Dan zie je pas hoe variabel je gewicht is: iedere 2 seconden 25 kg fluctuatie... Haal daar maar eens een trend uit.quote:
Klopt, en dat is waarom het interessant is. Als je slechts eenmaal per week meet weet je niet wat het absolute aandeel water en voedselmassa in je maag en darmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Water- en voedselmassa in je maag en darmen. Nauwelijks vetopslag.
9 kcal opslag is ca. 1 gram vet. Dus zelfs al had je 900 kcal overschot, sla je uiteindelijk maar 100 gram vet op. Nauwelijks te zien op een digitale weegschaal en wordt eclipsed door je waterhuishouding.
Ik gebruik alleen een belt op het moment dat je denkt dat je vorm in gaat leveren wanneer je je 1RM wilt gaan doen, of wanneer je "te zwaar" werksetjes doet. Met te zwaar bedoel ik dan weer dat je vorm er uit trekt aan het eind van je zware setje, terwijl je nog wel energie over hebt om d'r nog een paar reps uit te perssen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Straps heb ik zelf nooit gebruikt, maar belt gebruik ik boven de 120 KG, better safe than sorry, voelt toch veiliger om met dat soort gewichten een belt te gebruiken.
Ik vind dit nog best grappig. We zitten dus ongeveer op dezelfde gewichten. Alleen ik heb nog een iets lagere aantal reps. (1,5x op 130kg deadlift, 3x op 75kg BP)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef star_gazer het volgende:
Yes! Gisteren lekker 6x130kg gedeadlift. Daarna 7x117.5 en 8x105 volgens reverse pyramid, maar toch wel lekker om eindelijk 130kg op reps te doen. Form was dik in orde; helemaal nergens last van vandaagBegin overigens wel last van mijn handen te krijgen tijdens en na het deadliften; bij welk gewicht raden jullie aan straps te gaan gebruiken? En een belt?
Vandaag weer benchen, dat gaat toch 'iets' minder met 6x75kg
Weer een bericht tegen vettenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:47 schreef MrGuma het volgende:
Ohja, de reden waarom ik nu eigenlijk naar dit topic kwam; ze zijn er eindelijk achter dat het paleo dieet, zonder granen ed. en goed en gezond dieet is!
http://www.nu.nl/wetensch(...)-kans-hartfalen.html
Goedemorgen wereld.
Zoek op Mark Rippetoe + squatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:12 schreef Hiatus het volgende:
Wil rustig aan weer beginnen met squatten na lange onderrug blessure. Ik wil me techniek echt on point hebben. Er zijn 1000 filmpjes etc op internet. Heeft iemand link voor juiste uitleg (filmpje/tekst).
Omdat ik de komende tijd s'ochtends vrij veel tijd over heb. Nu kan ik dus lekker tussen 9 en 12. Hiervoor kon ik met moeite 3x s'avonds.quote:
food courts zijn uber, hebben ze hier niet in dit pokkeland.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Er zitten hier vier food courts op loopafstandHalve kippen, burritos met extra vlees, vis met rijst, echt alles is te krijgen hier. Maar qua waar voor je geld spant deze held wel de kroon.
Oh, en dat potje zijn nntibiotica
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |