abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123439352

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_123439396
soz voor de tt
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:13:06 #3
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123439643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens gelezen als je meer dan 50mg Zink per dag neemt dat je lichaam moeite krijgt met het absorberen van kopper, nu zit er ook 5mg in de multi die ik neem waarop ik op 55 uitkom, is dat nog te doen?
Hoe kom jij aan 55mg zink dan? Tenzij je 200-300gr pure havermout (dus geen pap) wegwerkt kom je er haast onmogelijk aan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:15:50 #4
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123439767
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan 55mg zink dan? Tenzij je 200-300gr pure havermout (dus geen pap) wegwerkt kom je er haast onmogelijk aan.
Neem 50mg zink als supp tegen whey/zuivel acne
pi_123439777
Misschien een minder slimme vraag, maar wat wordt er hier bedoeld met de "rows"

quote:
A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps, add weight or use assisted.
Rows 3x5 SUPER STRICT.
Optional: Cable rows, 3x8 bicep work, 3x8 rear delt flyes, do this at your own discretion. If you don't feel like it, don't worry
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:17:17 #6
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123439836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:33:21 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123440464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Neem 50mg zink als supp tegen whey/zuivel acne
In je multivitamine zit waarschijnlijk al 1mg koper. Dit is al de ADH als je nog wat noten en fruit eet kom je al op snel op 3mg. De veilige upper limit voor koper is 10mg. Maar stereotomy weet hier ongetwijfeld meer over.

P.s.
Heb nog even wat studies bekeken over acne vulgaris i.c.m. zink. Wordt meestal 45mg (3x15mg) zink per dag gebruikt over 3 maanden en daarna 4 weken geen supplementatie. Maar er wordt nergens gemeld dat er een zink supplement gebruikt werd. Neem dus aan dat de multivitamine + je normale voeding voldoet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verbosity op 28-02-2013 00:59:01 ]
Verbo is terug?
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:45:17 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123440844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dus :)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:03:41 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123441411

whehe
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:07:39 #11
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123441500
:')

Ik merk dat mijn borst een beetje achterloopt. Zou het komen omdat ik alleen DB press doe ipv bench press?

Op een borst dag zit DB press, standing OHP, cable flyes en daarna is mijn borst helemaal "leeg". Zou het beter zijn om de DB press voor BP te vervangen?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_123441583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Drinky het volgende:
:')

Ik merk dat mijn borst een beetje achterloopt. Zou het komen omdat ik alleen DB press doe ipv bench press?

Op een borst dag zit DB press, standing OHP, cable flyes en daarna is mijn borst helemaal "leeg". Zou het beter zijn om de DB press voor BP te vervangen?
Een beetje afwisseling is altijd goed, dus ja ik zou het eens proberen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_123441588
Ik zou eerder de OHP weglaten omdat het een schouderoefening is. En dan bench press doen en incline met dumbbells.
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:12:46 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123441626
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Een beetje afwisseling is altijd goed, dus ja ik zou het eens proberen. :P
Het enige probleem zou zijn dat ik geen spotter heb. Geen probleem met de DB press, die dumbells kun je gewoon neergooien als het echt niet meer gaat, maar dat lijkt me niet zo makkelijk bij de bench. Benchen in de smith vind ik not-done.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_123441746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

Het enige probleem zou zijn dat ik geen spotter heb. Geen probleem met de DB press, die dumbells kun je gewoon neergooien als het echt niet meer gaat, maar dat lijkt me niet zo makkelijk bij de bench. Benchen in de smith vind ik not-done.
Vaak weet je van jezelf wel tot welk gewicht je het zelf veilig kunt hanteren. Er is niet altijd een spotter nodig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_123441786
Anders misschien vragen of iemand in de gym even wil spotten? Doe ik altijd als m'n trainingsmaatje er niet is. Bij de eerste twee sets heb ik eigenlijk nooit spot nodig, pas als ik bij de laatste 2 ben waarop ik hoger ga, dan is het fijn. Mensen zijn nooit te beroerd om even een minuut te spotten.
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:26:37 #17
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123441812
Arnie heeft nog wat tips om beter te curlen op z'n site staan.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 28 februari 2013 @ 03:11:43 #18
360451 From_93_Til_Infinity
This is how we chill...
pi_123442777
Nadat ik zo'n twee maanden geleden begonnen ben met squatten (high bar) wees iemand me erop dat de low bar squat dus ook bestaat. Deze vorm is blijkbaar het gebruikelijkst bij bodybuilding dus ik probeer sinds deze week de overstap te maken. Heb het nu echter een paar keer geprobeerd, maar het blijft - in tegenstelling tot high bar - onnatuurlijk voelen. M'n polsen beginnen na een tijdje pijn te doen en de bar ligt niet lekker op m'n rug.

Iemand tips/suggesties? Thanks
  donderdag 28 februari 2013 @ 06:49:34 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123443189
Gewoon high bar blijven squatten. Het een is niet beter dan t ander ofzo.

Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:32:21 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123443357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi.

Gisteren kwam mijn meisje terug van een vriendin van haar. Zegt ze: hey, ik kwam X en Y nog tegen daar. X en Y trainen in onze gym. Mennekes van 12 jaar jonger. Dus ik zeg: wat moeten die daar nou?

Blijkt die vent van mijn meisje d'r vriendin nog wat dingen naast zijn werk te doen zeg maar. Kwamen ze iets van AAS halen daar. Zaten ze nog te janken over naalden dat ze dat eng vonden en of een van de dames die niet wilde zetten.

En inderdaad, na lange tijd niet gezien te hebben waren ze gisteren ineens aan het sporten. Goh. Zou er wel van balen (op een of andere manier) als ze gaan groeien als kool. Heb wel eens mijn bedenkingen bij sommigen, maar nu weet ik het zeker. En weet nu dus dat die hele vriendengroep eraan zit.

Hoop dat de verleiding niet te groot gaat worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Met MrJ eens :) Je doel in de gym is beter worden dan jezelf, niet dan anderen.
Kan BeamofLlight wel een beetje begrijpen eigenlijk.

Tuurlijk ben je voor jezelf bezig, maar tegelijkertijd trek je je ook een beetje op aan iemand die in jouw ogen jouw doel al bereikt heeft, of vind je het echt wel leuk als iemand anders loopt te mirren, en complimentjes geeft op jouw bovengemiddelde resultaten. Dat is gewoon zo.
Als er dan gastjes zijn die dat waar jij in 3jr of van mijn part 10jr tijd keihard voor hebt gewerkt even in 1,5jr neer zetten met alle gezondheidsrisico's vandien, en dan natuurlijk wel de grote jongen lopen te spelen... mja, dan kan ik Beamo z'n kutgevoel wel plaatsen ja. Helemaal wanneer jij het dus clean voor elkaar boxt, en er door andere van je wordt gedacht "die zal wel gebruikt hebben"

Ik had op oudejaarsdag nog een hele boom opgezet met een trainer hier op m'n gym.
Hij vroeg me of ik dit jaar misschien wilde gaan trainen voor een showtje. Nu zie ik mezelf niet een potje op een podium staan puur en alleen om m'n eigen lichaam te laten zien :') (vond het wel leuk dat hij dat vroeg daar niet van) maar tegelijkertijd heb ik gewoon niet de behoefte om mijn behaalde resultaten naast een mannetje te zetten dat misschien/waarschijnlijk wel weet ik wat gespoten heeft.
Ook bij een naturelwedstrijd kun je er gewoon vanuit gaan dat er gebruikt is door heel wat ventjes.
Het is dan toch gewoon geen sport/wedstrijd meer period.

En dan nog, het juicegedrag van de ene zet sommige andere ook aan te gebruiken, en dat is misschien nog wel het meest erge in mijn ogen...

For Beamo: Ik kan niet begrijpen hoe mensen die zich zelf omhoog gejuiced hebben trots kunnen zijn op hun behaalde resultaten. En al helemaal niet wanneer ze er glashard over gaan zitten liegen. Dat is i.i.g. een van mijn redenen om er nooit aan te beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 08:15:45 ]
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:56:56 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123443519
Ik zie hier regelmatig gasten die me links en rechts voorbij zijn gekomen met juicen. Ik kan er echt geen moment wakker van liggen.Gekker nog,ik voel me stukken sterker dan hen omdat ik altijd de verleiding heb kunnen weerstaan en alles wat aan m´n lijf gegroeid is echt van mezelf is.
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:57:26 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123443525
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef Snakey het volgende:
Ik zie hier regelmatig gasten die me links en rechts voorbij zijn gekomen met juicen. Ik kan er echt geen moment wakker van liggen.Gekker nog,ik voel me stukken sterker dan hen omdat ik altijd de verleiding heb kunnen weerstaan en alles wat aan m´n lijf gegroeid is echt van mezelf is.
Amen sir
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:14:07 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:18:31 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123443742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
Anders misschien vragen of iemand in de gym even wil spotten? Doe ik altijd als m'n trainingsmaatje er niet is. Bij de eerste twee sets heb ik eigenlijk nooit spot nodig, pas als ik bij de laatste 2 ben waarop ik hoger ga, dan is het fijn. Mensen zijn nooit te beroerd om even een minuut te spotten.
Weet wel aan wie je het vraagt lol.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.

Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets. :X

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 08:40:52 ]
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:43:40 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444035
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.

Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht. :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:44:43 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444048
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Weet wel aan wie je het vraagt lol.
Ik had altijd een maatje die ik zei dat hij met 2 vingers moest helpen als het niet lukte na 5 seconden. Dan weeetje op een gegeven moment wat je aan elkaar hebt, en ziet je spotter wel aan je of je nog wat over hebt, of dat je echt een probleem hebt of niet.

Ik zei datzelfde een keer tegen een pezige japanner die er toevallig was "twee fingers helpen jaaah" , nou dat heb ik geweten.... uiteindelijk kon ik nog maar net een roll of shame voorkomen. Hij begon veeeel te laat met helpen waardoor ik helemaal niks meer had op een gegeven moment, en die sate stokjes van hem konden dus absoluut helemaal niets. :X
Ik vraag altijd iemand die ongeveer hetzelfde als mij lift. Dan weet ik zeker dat diegene weet wat voor gewicht we het over hebben. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:44:55 #27
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123444052
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:47:08 #28
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444084
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:43 schreef Snakey het volgende:
Shit. Ik dacht net onderweg naar de gym, wat is het stil... Zelfs op zondag is er meer verkeer op de weg.

Het is Andalucia dag hier, wat een soort van zondag inhoudt. Iedereen vrij, en de gym dus dicht. :')
Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen? :+ ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:49:30 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444113
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:14 schreef RaymondK het volgende:
Doping ook probleem in amateursport

je verwacht het gewoon niet he :')

c_/
En dan dit;

quote:
Artsen krijgen voornamelijk sporters met klachten aan lever, hart en nieren en vruchtbaarheidsproblemen op hun spreekuur. Ook psychische klachten vormen geen uitzondering. Verder zou met name testosteron tot woedeaanvallen en buitengewone agressie kunnen leiden.
Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.

Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:15 #30
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444133
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heb je toen stiekem ingebroken om te gaan trainen? :+ ;)
Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen. :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:52:55 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123444160
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren borst getraind, heb 'n keer de cable crossover gedaan ipv 100% barbell/dumbell. Klein probleem, ik voelde m'n borst wel maar daarnaast gigantisch opgepompte biceps, wat doe ik verkeerd?
Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:54:54 #32
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444190
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

En dan dit;

[..]

Dat zijn echt serieuze klachten waar je misschien de rest van je leven niet meer van wegloopt. Domdomdom.

Van de onderzoeken die ik gelezen heb is roids rage niet per definitie agressief makend. Vaak zijn dit mensen die van zichzelf al redelijk agressief waren waarbij de AAS ze over de grens heen helpen.
Ook hoef je er niet per definitie depressief van te raken. Bij sommigen lost het depressie juist op.
Ja Precies.
Ik heb een zus die jaren lang als OK assistent gewerkt heeft en dus wel het nodige voorbij heeft zien komen.
Nu is ze zorgmanager van de polyoogheelkunde, en onlangs konden ze een vrouwjte dat al onderzeil was en al voor een staaroperatie, terug halen en wakker maken omdat er een lever binnen was gekomen voor een exalcoholist. Van dat soort verhalen kan ik dus heeeel erg kwaad worden inwendig. En ook op het gebied van riod schade komen ze dus steeds vaker voor zulke etische kwesties te staan... ;(

"Ik neem toch de risico's" "Het is toch mijn lichaam"
MY ASS.
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:57:26 #33
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123444227
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt (deels) met je armen de kabels getrokken ipv je armen statisch gehouden.
Kut is dat, heb me daar juist op proberen te focussen maar niet gelukt dus.
pi_123444351
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.
pi_123444408
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk gaan. Er zitten zware rolluiken voor, en de ramen aan de achterkant pas ik niet doorheen. :')
Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.
pi_123444435
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef seto het volgende:

[..]

Met rows ben je al snel geneigd te cheaten, zo strikt mogelijk dus :)
Dit.
pi_123444443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Sportscholen hebben massaal maatregelen genomen sinds Arnold in de jaren '70 inbrak om te kunnen trainen.
_O-
pi_123444462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:

Ik weet niet eens of ik high bar of low bar squat. Ik leg die barbell op een comfortabele manier op mn traps en gaan met die banaan.
Same here.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:10:48 #39
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

haha, ja precies, daar moest ik ook aan denken lol. (8>
pi_123444492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waarom balen als anderen harder gaan? Niet druk om maken. Heb nog een mooie quote voor je;

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver
Of uit je eigen OP:
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:13:44 #41
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123444531
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 06:49 schreef fathank het volgende:

Ik ga altijd onder de bar staan, en als je dan de bar pakt en je ellebogen naar achter drukt, en je hoofd omhoog houdt, komt er achter je traps en achter je schouders een deuk te voorschijn waar je de bar op kan leggen.
No pussy pad no pain. Volgens mij kun je hem het beste daar neer leggen, maar netto is dat dus achter je traps, en praktisch op de helft achter je schouders. Volgens mij is dat low bar :P

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 28-02-2013 09:26:42 ]
pi_123444559
Op radio 2 o.a. een amateurvoetbalteam dat aan de Noxipro zit.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:17:36 #43
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123444607
Godver, vandaag een grote treinstoring. Dat wordt dus geen gym voor mij vanavond; zit vast op kantoor :{ Nouja, dan morgen maar de beentjes aanpakken :9
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:39:03 #44
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123445104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef CarbonC het volgende:
Op radio 2 o.a. een amateurvoetbalteam dat aan de Noxipro zit.
Kan me niet voorstellen dat je erbij gebaat bent tijdens een wedstrijd van anderhalf uur.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:43:33 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123445213
Maar effe 20 minuten planks en abb wheel gedaan. Dat eh, moet ik vaker doen. Ben verrot. :D
pi_123445907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef CarbonC het volgende:
Hoorde net op Radio 2 veel poep over het gebruik van stimulerende middelen in de amateursport. Schijnt gisteravond in Nieuwsuur een item over geweest te zijn. Straks even kijken.
post 9
pi_123446841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

post 9
sorry bro.
pi_123446873
Rudolph bakery moet echt verboden worden man ik krijg er honger van.
pi_123448344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Of uit je eigen OP:
Toch irritant als er dan een groepje van 4 (tweemaal dik en tweemaal ecto) 35 minuten het squatrek bezet houdt en extreem stoer lopen te doen door het gooien met gewichten (80 kg deadlift, imagine..)

Zelfs als ik het squatrek niet echt nodig heb (zoals gisteren) irriteerd dat me MATELOOS. Respectloze eikeltjes met een grote bek.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:21:16 #50
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123448399
Niks aan te doen. :)

Gister had ik ook de powercage nodig, maar er stond iemand staand :? te military pressen met de safety guards op de laagste stand :? Geen idee waarom of hoe, maar hij houdt wel het rack bezet. Geen tijd voor stress, andere oefening doen.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')