Ja daar zit wat in, anders laat ik haar mijn normale 3 day split doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eerste week 6day split? Demotiveer d'r nu niet.
quote:
Ga je dr neuken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Ah yeah, een zeer mooie meid vraagt me net of ik haar wil begeleiden met fitness.
Ja oke, als je 10 minuten van je werk af woont kan dat idd wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.
Hoelang heb je pijn? Heb je het direct na of tijdens een workout? Moeilijk te zeggen dus zonder info.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
Wellicht een uitgekauwde vraag, mijn excuses, maar hoe kan ik als het aankomt op de rug spierpijn onderscheiden van andere mogelijke oorzaken van de 'pijn' ? Dat je het even kan checken of iets dergelijks als beginner![]()
Of zou je toch echt naar een chiropractor moeten wil je de toestand van je rug weten?
Ik heb op het moment geen pijn, ook niet gehad , maar ik was wel benieuwd of je door middel van bepaalde bewegingen of iets dergelijks conclusies zou kunnen trekkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoelang heb je pijn? Heb je het direct na of tijdens een workout? Moeilijk te zeggen dus zonder info.
Maar geen wereld record dacht ik. Raw stat op 442.5 ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef Questular het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilo_squatrecord.html
Dat is een hoop...
Deed dat eerst ook ja. Al ging ik meestal vijf dagen, maar moet zeggen dat ik wel meteen vanuit het werk moest gaan. Wanneer ik eenmaal thuis op de bank ging zitten kwam ik er niet meer vanaf (was fysiek zwaar werk, gestopt met studie etc dus een jaar volle bak werken). Nu weer naar school dus kan vrijwel iedere dag wel een uurtje vinden om te trainen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik werk gewoon van 7 tot 4 doordeweeks en dan ga ik gewoon trainen, kom op we hebben miljoenen jaren evolutie doorstaan. Ons lichaam kan zich aan allerlei omstandigheden aanpassen. Gewoon gaan en het went vanzelf.
Iets meer, 1000lbs is het record raw.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar geen wereld record dacht ik. Raw stat op 442.5 ofzo.
Ik train rear delts nu (in t begin niet gedaan, heeft er wss ook mee te maken) Ik train schouders en rug nu ook gewoon, maar wil een nieuwe blessure vermijden. En ben ook wat huiveriger met dumbbells e.d. met schouders, binnenkort maar eens rustig aan proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Hiatus het volgende:
Dislocations en RC oefeningen doen? Verder kam je miss wel rug trainen? Sowieso altijd belangrijk dat de schouder in balans is. En je je rear delt trained. Maar dat wist je wss al.
Welke oefeningen? Kan ik morgen wel even proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Poppiholla het volgende:
Ik begin *iedere* training met een warming-up voor m'n rotator cuff + shoulder dislocations. Voelt heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |