Dan moet je in het centrale beachboy topic zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil gwn zo'n lichaam man lekker toned
ik wil niet zo ziek opgepompte gorilla worden begrijp jewat ik bedoel
Vroeger vond ik hem dik gespierd. Tegenwoordig lijdt ik aan muscle dysmorphia.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef 16meter het volgende:
zoals brett pit in fight club ja is me doel
ik dacht altijd 2pac is beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem dik gespierd. Tegenwoordig lijdt ik aan muscle dysmorphia.
Da's ook een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik dacht altijd 2pac is beest
[ afbeelding ]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien had ze het over je bulge?
Ik zie niks opvallends, behalve dan dat het een foto in boxershort is en mensen daar misschien niet aan zijn gewend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;p
Je maakt altijd van die kut foto's waar je geen moer kunt zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;p
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Wajoo waarom sta ik niet in de OP dan
Do you even lift?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Wajoo waarom sta ik niet in de OP dan
Nadruk lag ook vooral op mn schouders. Lopen zo erg achterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je maakt altijd van die kut foto's waar je geen moer kunt zien.
Linkje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Pastapipos het volgende:
Ik postte net weer een progress pic op instagram. Krijg ik als reactie, ik citeer:
"Wat is er met je gebeurd tim..."
Zoek pastapipos op instagram, zit nu op mobiel. Maar grote kans dat t door de onderbroek oid komt, ze heeft alleen nog niet gereageerd xDquote:
Maandag borstdag!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vrijdag gewoon hard schouders doen. Mijn favoriete dag, schouderdag.
Vandaag ook eens frontsquats gedaan, wel ff wennen maar wel nice.
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vrijdag gewoon hard schouders doen. Mijn favoriete dag, schouderdag.
Vandaag ook eens frontsquats gedaan, wel ff wennen maar wel nice.
Ik doe die ook niet meer sinds een paar weken. Nu altijd 4 setjes stricte OHP en daarna 5x5 push press.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaan
Anderhalve maand geleden 14 kg per arm voor 5-8 reps. Gisteren: 20 kg 2x5quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaan
5 resp of 5 setjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden 14 kg per arm voor 5-8 reps. Gisteren: 20 kg 2x5
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoek pastapipos op instagram, zit nu op mobiel. Maar grote kans dat t door de onderbroek oid komt, ze heeft alleen nog niet gereageerd xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Halogeen spots voor een spiegelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
wtb kleedkamer lighting thuis. Alle foto's die ik thuis maak hebben poverty belichting dat je geen kut ziet en het gewoon 1 overbelicht ding is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou lotte wel een keer te grazen nemen als ik jou was
Vrijdag in de gym maar doen en stiekem cheaten met schouder pumpquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Halogeen spots voor een spiegel
Ziet er erg goed uit!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef Weissman het volgende:
Gisteren hier wezen kijken; http://www.body-improvement.nl/index.html
Potentially my next gym.![]()
Rondleiding gehad van de eigenaar; gast zat aan de havermout toen ik binnenkwam![]()
http://www.body-improvement.nl/images/foto/atleten/mile.htm
Dit. Een keer goed op je puddingbuks zetten idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou lotte wel een keer te grazen nemen als ik jou was
keephustlincuzzquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos lagge man beetje op instagram connecten, nog meer hier met insta?
Foto's van sterke drankquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos lagge man beetje op instagram connecten, nog meer hier met insta?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Was mn verjaardag mate dan mag het
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
haha een datem die niet bestaat man die ban is voor eeuwig gekquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrainedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
Nu weet ik wie je bent op de misc, cheeky kunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie danquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:28 schreef Bendoe het volgende:
Ik moet elke avond kokhalzen van die pindakaas
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie dan
Niet huilen maat, die shit is vloeibaar doe gewoon door je shake.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgen
Ze zijn vies!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso. Veel chicks daar.
Oh en over chicks gesproken, spiegels zijn eindelijk terug in de gym.
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrained
Ja als je cut ga je sowieso geen PR's zetten. Zakt iets of blijft gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef rumiii het volgende:
[..]
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaar
Stress ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Ik hoop niet dat je er voor betaald hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
vandaag ff die broek van B&F binnengekregen, zit toch verdomd lekker :p
Aye, blijkbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat van z'n gay 4 pay video's?
oke thanks roemi maar ik lust geen kwark heb je andre tipsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef rumiii het volgende:
peter zonder kwark en kip gaat die shit je echtniet lukken man
!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke thanks roemi maar ik lust geen kwark heb je andre tips
ja maar pas op dat je niet te breed wordt tog is lelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
bdankt, dat ga ik doen. dan word ik wel breed tog jongons?
ja man kzat al te denke wil wel sixpack weetje voor op de biech en dikkere armen is ook wel mooi rest boeit me niequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
ja maar pas op dat je niet te breed wordt tog is lelijk
ik loop altyd naar de sportschool is al 300m als ik dat ga renne is t ook goed tog?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Jazkr, met etuh zit jij wel snorro! Kzou er miskien nog wat voor je bene erbij doen. Is ook blangrijk, wants dan groeid hele lichaam in totaal sterk van. Duz zekr nog 3x in de week voetballuh.
http://m.imdb.com/title/tt1702443/quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ripped-ass broeders, wat is een goede film om de motivatie weer eens een beetje aan te slingeren? Ik ben nu Never Back Down weer aan het downloaden, omdat die wel motiverend was. Iemand nog meer tips?
Hij loopt, hij loopt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://m.imdb.com/title/tt1702443/
Kijk deze elke keer voor m'n workout. Adrenalineboost tot de max.
ik kijk als een xtc gebruiker op thunderdomequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef Pastapipos het volgende:
Krijg altijd commentaar op het hoofd dat ik trek tijdens workouts![]()
Paar keer te horen gekregen van trainingsmaatje dat het leek alsof ik aan de pillen zat ;p
Houden jullie wel een (relatieve) pokerface tijdens t trainen?
echt strak schema man, zoizo veel gains daar. ik sou egter adviezeren om nog een banaan met olyfoli te nemen vor gains en beefsquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Rodawa het volgende:
boys ik wil gespierd worde beetje breeder weetjewel dus vandaag heb ik het volgende op:
Ont bijd:
3 sneetjes wit brood met hagelslag
1 halve banaan (was al beetje bedroven dus moest de helft weggooie helaas)
1 glas melk
toen ben ik keihard gaan pompe 3x 5 pushups toen 3x 10 situps weetje wel en toen heb ik genomen:
1 sneetje wit brood met halvarine boter en kaas
1 glas melk
helaas werd ik hierna een beetje miselijk dus toen heb ik niks meer op tot het avondeten toen nam ik:
1,5 gehaktbal (halve gestolen van me zusje)
3 scheppen spinazi
8 aardappols
2 grote scheppen jus voor de gains
en als toetje ongeveer 20 eetlepels aardbeienyoghurt
ik neem straks als ik nog trek heb een schaaltje melk met 2 handjes cornflakes en een schepje suiker
boyz mijn vraag is als ik breed wil worde (niet dik) is mijn dieet dan goed? en waar is mijn eetstijl et beste voor voor cutten of aankomen of wat? volgens mij heb ik kcal surplus want ik heb rond de 1500 kcal op denk ik dat is wel oke tog?
tips zijn altijd welkom
bdankt groetjes peter
ok thx mar ik hou niet van banan. kan ik ook ander fruit neme zoals aardappels?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
echt strak schema man, zoizo veel gains daar. ik sou egter adviezeren om nog een banaan met olyfoli te nemen vor gains en beefs
ja wert ook geod, spreuten kan ook he g, is veel vaitamine Equote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ok thx mar ik hou niet van banan. kan ik ook ander fruit neme zoals aardappels?
ok thx broquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ja wert ook geod, spreuten kan ook he g, is veel vaitamine E
get ripped or die tryingquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ripped-ass broeders, wat is een goede film om de motivatie weer eens een beetje aan te slingeren? Ik ben nu Never Back Down weer aan het downloaden, omdat die wel motiverend was. Iemand nog meer tips?
Alles met Arniequote:
hahaha, wat een baas. Dat voetbalveld is echt 150 meter bij mij vandaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef fathank het volgende:
http://www.trxbootcamp.nl/trx-bootcamp-trainer/
Plaatselijk vet verbranden is dus toch mogelijk
Ik zie zoms wel eens mijn hoofd tijdens het squatten maar dat ziet er niet uit, ook altijd een dikke ader op mijn hoofd als het zwaar is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef Pastapipos het volgende:
Krijg altijd commentaar op het hoofd dat ik trek tijdens workouts![]()
Paar keer te horen gekregen van trainingsmaatje dat het leek alsof ik aan de pillen zat ;p
Houden jullie wel een (relatieve) pokerface tijdens t trainen?
tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:30 schreef Jahr00n het volgende:
kk zooi ik moet weer volle bak zuipe vanavond
heeft me kk zieke training van vamiddag wel nut gehad nu? heb wel gwn shake en kwark gehad...
is beter van niet tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
tuurlijk wel
alcohol kan geen kwaad man tis niet drugs ofzo waar je t over heb
is juist gezellig met je mate drinke in de stad btje chimi's hossele
volgens mij is je username niet ironisch of wel?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
welke
fuck out da whey of WELCOME TO SNAP CITY?
of DO WHATEVER THE FUCK U WANNA DO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind snapcity t meest tof
Mag ik dit eigenlijk linken?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Ben je wel aware dat je de Europese shop moet hebben? http://twinmuscleworkout.spreadshirt.net/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind snapcity t meest tof
Mag ik dit eigenlijk linken?
Yup, maar die hadden veel minderquote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben je wel aware dat je de Europese shop moet hebben? http://twinmuscleworkout.spreadshirt.net/
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Echt supertof zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind snapcity t meest tof
Mag ik dit eigenlijk linken?
BnF sweatpants eronder, leuke beenie erboven, eventueel nog een dikke zwarte lul in je kont en gaan met die banaan.Facet!
Vesten met het logo en U WANNA BUILD SOME MUSCLE? En 2 shirts.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, maar die hadden veel minderWat heb jij er eigenlijk van, je had t er laatst over geloof ik?
Hoezo kon je daar niet bestellen? Is alleen wel aardig wat verzendkosten, maar ik split met een vriend.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vesten met het logo en U WANNA BUILD SOME MUSCLE? En 2 shirts.
Ik kon niet eens bestellen bij de US shop![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef JanKort het volgende:
[..]
Echt supertof zeg.
BnF sweatpants eronder, leuke beenie erboven, eventueel nog een dikke zwarte lul in je kont en gaan met die banaan.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef JanKort het volgende:
[..]
Echt supertof zeg.
BnF sweatpants eronder, leuke beenie erboven, eventueel nog een dikke zwarte lul in je kont en gaan met die banaan.
Shoulder dislocators. Goede oefening voor je RC.quote:
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef JanKort het volgende:
[..]
Echt supertof zeg.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft het trainen eigenlijk invloed op jullie seksleven en zo ja, hoe?
Hoeveel gram eiwitten verlies je bij een orgasme?
Hebben jullie ook moeite met het missionaris-standje na een borsttraining?
zieke chest flys zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef rumiii het volgende:
boys hoe krijg ik die gekke strepen tussen mn borstspieren
aight thanks mn die shit is gwn gruwelijk snapjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke chest flys zetten
cable db en bb flys
ik vind getrainde benen niet mooi heb liever gewoon toned bovenlichaam en lekkere sixpack met grotere benen kan ik geen groene broeken meer aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
aight thanks mn die shit is gwn gruwelijk snapje
heb je al zo een traan?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
posten jullie is fotos van hoe je er uit wil zien
[ afbeelding ]
gwoon lekker toned niet te groot lekker lange spieren
Lol. Je kan via Silk Road (illegale marketplace via TOR) gewoon DNP en alle roids kopen die je maar wilt. Ook drugs, wapens (eerder), bug trackers en de gekste shit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef ZetaOS het volgende:
Gewoon dit kopuuh en verkopen als HGH op de gym
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43b943c73e
Gewoon grappig dat het ook op eBay staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Je kan via Silk Road (illegale marketplace via TOR) gewoon DNP en alle roids kopen die je maar wilt. Ook drugs, wapens (eerder), bug trackers en de gekste shit.
Haha. Ik weet het niet. In Engeland zijn roids legaal dus wellicht DNP ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gewoon grappig dat het ook op eBay staat.
Zoals dit: http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item2328b28699
Volgens mij niet legaal
Wat is de url van silk road?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofja, je mag het gebruiken, maar niet verhandelen, als ik het goed heb.
Is een .onion link en moet je TOR voor gebruiken. Als je wat wilt kopen dan moet dat ook met Bitcoins doen en moet je je adresgegevens versleuteld opsturen en zo. Het is aardig illegaal. Ik DM je morgen wel.quote:
Ga niks bestellen maar lijkt me leuk om even te kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
esgegevens versleuteld opsturen en zo. Het is aardig illegaal.
Hij gaat ook gewoon naar de jim hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef jeurse04 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar C.Ronaldo heeft een aardig fysiek. Zeker voor een voetballer. 100% atleet.
Ja dat snap ik. Maar één van de weinige voetballers met een mooi fysiek.quote:
zo zielig dat ie zo een gigantische kankerkop heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
deze kankert ook regelmatig een spuit in ze kadaver denk ik
dat maakt gelukkig voor hem geen ruk uit. hij pakt iedere wijf die hij wil pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo zielig dat ie zo een gigantische kankerkop heeft
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat maakt gelukkig voor hem geen ruk uit. hij pakt iedere wijf die hij wil pakken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kleden jullie je tijdens het stappen? gewoon lage v-tje of toch een wifebeater aan? of misschien wel super muscle fit abercrombie overhemdje?
Genoeg. Hier, rechts van me mijn toenmalige vriendinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
rare outfit
hoeveel pussy pull je hiermee?
Nooit v-hals. Pussy pak je met skills, niet met van die opgepompte spiertjes. Gewoon tshirt of een goed gesneden overhemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kleden jullie je tijdens het stappen? gewoon lage v-tje of toch een wifebeater aan? of misschien wel super muscle fit abercrombie overhemdje?
Zie je nou wel dat je van voetballe sixpek kan krijgequote:Op woensdag 6 maart 2013 07:39 schreef fathank het volgende:
http://www.whoateallthepi(...)2012/07/seedorf1.jpg
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
posten jullie is fotos van hoe je er uit wil zien
[ afbeelding ]
gwoon lekker toned niet te groot lekker lange spieren
1x trainen bij F4F is genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:45 schreef fathank het volgende:
Kan ik er zo uitzien als ik 4 weekjes winny only kuurtje doe?
jij had tog ook iets van 38cm biceps? kkgroot mattie ik zit nu op 31cm kom vn 25cmquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fucking groot is hij tog vriend? wel de grootste fan de forum ongeveer denk ik
Ja tog lekker voor die spiertjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
Oh shit Nederland in Beweging is al begonne snel ff meedoen
ochtendcardio tog
Haha, dit is de vriendin van Etha.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef DownBusiness het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zieke fiesiek! Wat is deze gehym?
Allemaal haten op voetballers terwijl ze waarschijnlijk een beter fysiek hebben dan jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je van voetballe sixpek kan krijge
Deze boi speelt ook voetbal
[ afbeelding ]
wel mooie sikspek op zichquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Weissman het volgende:
Gew beetje toned, niet te groot en te gespiert;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste: je ziet haar gewoon nat worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet een BB fysiek nastrevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sommige trainen voor de meisjes ( ik ook ) en die willen gewoon niet te groot opgeblazen vriend hebben gewoon lekker toned lekker sixpackje en beetje goede schouders (beetje zoals justin timberlakequote:
--> centaal beachboytopic.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sommige trainen voor de meisjes ( ik ook ) en die willen gewoon niet te groot opgeblazen vriend hebben gewoon lekker toned lekker sixpackje en beetje goede schouders (beetje zoals justin timberlake
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef fathank het volgende:
Sommige grappen waren de eerste keer al niet leuk..laat staan als tot in den treure herhaald worden.
welke grappenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef fathank het volgende:
Sommige grappen waren de eerste keer al niet leuk..laat staan als tot in den treure herhaald worden.
hoe lang dan vriend ik wil gweoon ripped wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
als je hetzelfde eetpatroon een tijdje volhoudt, trekt het wat weg.
Ik heb ook gehoord dat je je gains van je leven maakt als je een schijt-window van 8 uur hebt per dag, en een window van 16 uur waarin je je poep ophoudt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe lang dan vriend ik wil gweoon ripped worden
oke zal ik dat dan doen in de 16 uur dat ik ook niet eet of de andersom?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat je je gains van je leven maakt als je een schijt-window van 8 uur hebt per dag, en een window van 16 uur waarin je je poep ophoudt.
Extra lang je poep ophouden zorgt voor gains, je lichaam kan dan nog wat extra stoffen extraheren uit je poep.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat je je gains van je leven maakt als je een schijt-window van 8 uur hebt per dag, en een window van 16 uur waarin je je poep ophoudt.
Moet je water drinken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
maandag begonnen met IF man gewoon om te cutten
maar ik heb echt zieke honger al een paar uur voordat ik mag eten
hoelang houd ik dit gevoel
Hmm, ik pin altijd en mn kleingeld hoopt zich dan op. Zou betekenen dat ik shredded moet zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk niet het er zo letterlijk in stond, en ik ben zelf sceptisch over de praktische 'metabolic advantage' van af en toe vasten. Als die er al is, denk ik dat het volledig ondergeschikt is aan andere processen die van meer invloed zijn of je afvalt of niet.
Uiteindelijk gaat het om totaal energie van je systeem, met snel wisselgeld (glycogeen) en een veel grotere, langzamere bankrekening (vet). Als je laag wisselgeld hebt, dan plunder je idd je bankrekening. Maar zodra je weer gaat eten, heb je weer de buffer van je wisselgeld die weer aangevuld moet gaan worden, zonder dat die energie naar vetopslag toe gaat.
Gaat om totaal energie in je systeem, heel simpel 1e wet van thermodynamica.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hmm, ik pin altijd en mn kleingeld hoopt zich dan op. Zou betekenen dat ik shredded moet zijn
Ongeveer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk niet het er zo letterlijk in stond, en ik ben zelf sceptisch over de praktische 'metabolic advantage' van af en toe vasten. Als die er al is, denk ik dat het volledig ondergeschikt is aan andere processen die van meer invloed zijn of je afvalt of niet.
Uiteindelijk gaat het om totaal energie van je systeem, met snel wisselgeld (glycogeen) en een veel grotere, langzamere bankrekening (vet). Als je laag wisselgeld hebt, dan plunder je idd je bankrekening. Maar zodra je weer gaat eten, heb je weer de buffer van je wisselgeld die weer aangevuld moet gaan worden, zonder dat die energie naar vetopslag toe gaat.
Gaat om totaal energie in je systeem, heel simpel 1e wet van thermodynamica.
quote:If you are like most people you follow the principle of “if it ain’t broke, don’t fix it”, which probably has most people successful in this sport wondering why on earth they would change a winning formula to take up IF. Well, because I firmly believe that it can shave time off your total diet, alongside making things easier. The reasoning is easy. When your body goes into acute energy stress, anabolic processes shut down and muscle and liver switch to systemic resources, meaning they switch to the bodies fat reserves to provide their energy. This initiates processes of lipolysis (the release of fat from fat cells) and fatty acid β-oxidation (the burning of fat for energy). However whenever you eat a meal, you will create an insulin and incretin response, and these hormones signal the body that there is new energy incoming, and initiates a number of anabolic processes to store the energy, in the process shutting down lipolysis and fatty acid oxidation. No more fat for fuel. That means the more meals you consume over a spread pattern, the more often you inhibit these processes, who need to be restarted each time after all the food has been processed. Now I have no time frame for these things, so I’m using a hypothetical number of 2 hours of inhibition for a meal (could be more, could be less, just using it to explain the math). If you eat 6 meals, well spread out, you will be inhibiting the use of fat for fuel for 6×2 hours = 12 hours. If you are eating 3 meals inside a 6 hour window, your maximum inhibition is 6h+2h = 8 hours. That means following an IF pattern you will spend 4 more hours burning fat as fuel than you would with a spread pattern. The fact that you do that also implies 4 hours of reduced protein catabolism. Now there is a need for amino acids, since on a hypo-caloric diet the majority of endogenous glucose production comes from gluconeogenesis rather than glycolysis, and in the fast your muscle will give up some protein, longer than in a spread pattern. But because fat is being used as the principle fuel source a lower amount per timeframe is being released because there is less need for endogenous glucose production. Combine that with what know of muscle storing increased amino acids beyond what they incorporate when you eat meals denser in protein than required (as you would, compressing the same amount of protein in just 6-8 hours), which would have a sparing effect on myofibrillar protein, and it’s easy to understand how an IF pattern will cause you to lose procentually more fat than muscle, shaving time off your diet to reach your goal and having a mild muscle sparing effect.
And despite all that, 99% of IF’ers don’t even know this.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Er staat niet dat je 'netto meer vet verliest'.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ten tweede omdat ik van mening ben dat je op de lange termijn netto meer vet verloren hebt.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
Hey vraagje jongens. IK heb nu een laagvet% dus je ziet al die aders goed. Maar bij mij kloppen ze helemaal niet en kan ik ze ook gewoon dichtdrukkenIs dit gevaarlijk? Ik ben namelijk twee weken geleden met creatine begonnen, kan dit hierdoor komen?
Eh..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er staat niet dat je 'netto meer vet verliest'.
Er staat dat volgens Big Cat je 'procentueel meer vet verliest ten opzichte van spier met een IF pattern'.
[..]
Net zoals instructie: 4x een dosis van 5 gram leucine niet betekent dat je in een keer 20 gram leucine moet nemen.quote:
Haha.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net zoals instructie: 4x een dosis van 5 gram leucine niet betekent dat je in een keer 20 gram leucine moet nemen.
Ja, dat is waarschijnlijk ook zo met IF, maar dat betekent niet dat je in absolute hoeveelheden meer vet aan het verliezen bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.
Maar ik vat het even niet man. Hij zegt toch dat je tijd bespaart doordat je juist meer vet ten opzichte van spier verliest i.t.t. een 6x per dag voedingspatroon?
Ja, dat energie in/uit dat is overduidelijk onderhand. Maar laat ik een situatie nemen waarbij je twee mensen hebt op een gecontroleerd onderzoek. Beide personen hebben dezelfde deficit over een periode van 52 weken. De ene doet IF van laat maar zeggen 00:00-18:00 en de ander eet gewoon 6-8 maaltijden per dag. Dan mag ik toch aannemen dat diegene die IF doet netto meer vet heeft verloren dan diegene die 6-8 maaltijden per dag at?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijk ook zo met IF, maar dat betekent niet dat je in absolute hoeveelheden meer vet aan het verliezen bent.
Dat is namelijk nog altijd voornamelijk afhankelijk van energie in / uit. Daarom kun je ook bulken met IF, mocht dat nodig zijn.
Laat maar een paar van deze studies zien dan, die goed zijn uitgevoerd en wat jij zegt bewijst. Die zijn er niet. De meeste cohortstudies bij elkaar wijzen netto uit dat maaltijdfrequentie geen reet uitmaakt voor netto vetverlies van mensen, maar dat energieinname en daarin de consequentheid de hoofdrol in speelt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat energie in/uit dat is overduidelijk onderhand. Maar laat ik een situatie nemen waarbij je twee mensen hebt op een gecontroleerd onderzoek. Beide personen hebben dezelfde deficit over een periode van 52 weken. De ene doet IF van laat maar zeggen 00:00-18:00 en de ander eet gewoon 6-8 maaltijden per dag. Dan mag ik toch aannemen dat diegene die IF doet netto meer vet heeft verloren dan diegene die 6-8 maaltijden per dag at?
Ik hoop nergens stiekem op. Voordat het artikel überhaupt geschreven was zat ik te filosoferen of dit een mogelijk voordeel van IF was dat na mijn eerste voordeel een 'onderbouwing' kon zijn waarom ik IF (naast de andere reden) doe. Ook al heeft maaltijdfrequentie geen impact op het algeheel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat maar een paar van deze studies zien dan, die goed zijn uitgevoerd en wat jij zegt bewijst. Die zijn er niet. De meeste cohortstudies bij elkaar wijzen netto uit dat maaltijdfrequentie geen reet uitmaakt voor netto vetverlies van mensen, maar dat energieinname en daarin de consequentheid de hoofdrol in speelt.
Je praat wel steeds over verhoogde vetverbranding in de fasting window, maar er vindt natuurlijk een tegenbalancerende vetophoping plaats in je feeding window als je bv. 1500 kcal in één keer naar binnen kiept. Dit heft elkaar weer op en netto kom je weer op kcals in / uit. Sterker nog, dit gebeurt ook met niet-IF stijl eten.
Wat hier speelt is dat je heel enthousiast bent over je manier van eten en stiekem hoopt dat er van alles aan voordelen van zijn, behalve makkelijker minder kcals per dag eten. Het kan zijn dat je met grote maaltijden in IF of alternate fasting style langer leptinesensitief blijft etc. maar hoe dan ook: maaltijdfrequentie is geen grote correlator met vetverlies. Energieinname wel.
Flikker op met je ONZ man.quote:
Volgens mij is dit juist wel relevant voor bodybuilding ivm voedingspatronen etcquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Flikker op met je ONZ man.Dat het in ONZ staat wilt niet zeggen dat er over en over van die domme 'grapjes' gemaakt hoeven te worden. Ik keek uit naar rijke conversaties en grappige plaatjes die niet zoals hierboven wat te maken hadden met bodybuilding.
Dat staat er ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit juist wel relevant voor bodybuilding ivm voedingspatronen etc
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
Hey vraagje jongens. IK heb nu een laagvet% dus je ziet al die aders goed. Maar bij mij kloppen ze helemaal niet en kan ik ze ook gewoon dichtdrukkenIs dit gevaarlijk? Ik ben namelijk twee weken geleden met creatine begonnen, kan dit hierdoor komen?
Stoppen met ademen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
Oh God the ironyquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Flikker op met je ONZ man.Dat het in ONZ staat wilt niet zeggen dat er over en over van die domme 'grapjes' gemaakt hoeven te worden. Ik keek uit naar rijke conversaties en grappige plaatjes die niet zoals hierboven wat te maken hadden met bodybuilding.
Ook daarom; eating window van 6 uurquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:25 schreef fathank het volgende:
Zo spannend is IF toch niet? Ja een eat window van 8 uur per dag. Ik slaap 8 uur per dag, blijft er nog 16 uur over. Na t wakket worden 4 uurtjes niet eten en voor t slapen gaan 4 uurtjes niet eten. Easy as that. Als rasecto deed ik niet anders.
Het werk wel dus, want ik kom eten wat ik wilde, ik kwam toch niet aan![]()
Misschien moet je je prioriteiten eens bijstellen en niet in een krot gaan wonen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zie vaak dat mensen pull-ups/chin ups met de deurpost van hun deur doen maar ik heb het idee als ik dat hier doe of bij mijn ouders dat die hele deurpost naar beneden dondert.
Eens. Die "grapjes" zijn zo voorspelbaar nu. Alleen maar over creatine en schema's en dan doen alsof jr niet goed kan typenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:
De 2e zie ik niet, maar jij wil dus beastmodequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef Weissman het volgende:
Grappig om te zien hoe uiteenlopend de streeffysieken zijn hierEn hoe iedereen een andere doel en definitie van ''mooi'' heeft.
Dit is wat ik wil bereiken. Nu zijn beide mannen iets korter dan dat ik ben maar komt wel aardig in de buurt van mijn doel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vooral denk ik. Ook een overduidelijk verschil tussen zn broer en hij qua aestheticsquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef jeurse04 het volgende:
Sowieso Zyzz![]()
[ afbeelding ]
Alhoewel dat natuurlijk nooit gaat lukken zonder roids en blessed genetics.
Haha, problem?quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh God the irony
Zelf maandenlang een serieus topic onderspammen met stomme plaatjes en nikszeggende vragen; en als je de ruimte er voor krijgt om dat te doen zeuren dat het niet serieus genoeg is
Fuck logic
Only op Fok!
zonder roids lukt je dat natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit vooral denk ik. Ook een overduidelijk verschil tussen zn broer en hij qua aesthetics
ik heb nog oud spul van begin vorig jaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:07 schreef 16meter het volgende:
voor noxi zal dat ook wel gelden (wel de ekte dan met DMAA)
Klopt ja, vrij erg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chestbrah shopt z'n foto's.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:32 schreef Seam het volgende:
al die crews zijn te triest voor woorden. Pak em beet 50% van misc is in en in triest.
Ik vraag me wel af wat hij daarmee verdient ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef jeurse04 het volgende:
Mja, je kan het triest noemen. Maar die gast heeft van z'n hobby wel zn werk gemaakt. Lekker gesponsord worden, trainen voor je werk![]()
Denk dat ie weinig geeft om haters
Ik denk dat Chestbrah (awkwardbrah) eigenlijk best ongelukkig is. Er zijn genoeg plaatjes van bepaalde conversaties jegens haters, echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef jeurse04 het volgende:
Mja, je kan het triest noemen. Maar die gast heeft van z'n hobby wel zn werk gemaakt. Lekker gesponsord worden, trainen voor je werk![]()
Denk dat ie weinig geeft om haters
drop die plaatjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Chestbrah (awkwardbrah) eigenlijk best ongelukkig is. Er zijn genoeg plaatjes van bepaalde conversaties jegens haters, echt te triest voor woorden.
Hahah damn die randen van zn benenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, vrij erg.
Die stereosonic foto was een goede waarbij het opviel ja.
[ afbeelding ]
Foto wat breder gemaakt zodat ze allemaal breder lijken en die quads zijn zo pixelated en geshopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Doe er meestal gel in, maar als ik op een dag eigenlijk alleen maar naar gym ga/thuis blijf dan vind ik t niet nodig ;pquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:20 schreef 16meter het volgende:
pak een kappertje man
of koop een stijltang
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
Progress fotos maken scheelt wel heel erg, zie zelf nauwelijks voortgang maar als ik t zo naast elkaar zet zie ik t verschil wel.
Heel andere pose, maar ik kwam die eerste toevallig net tegen.
Inb4 "Hijs je broek eens op, neger"niet echt een aestethic kapsel imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Die zeeman boxer ook niet btw :$190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
Progress fotos maken scheelt wel heel erg, zie zelf nauwelijks voortgang maar als ik t zo naast elkaar zet zie ik t verschil wel.
Heel andere pose, maar ik kwam die eerste toevallig net tegen.
Inb4 "Hijs je broek eens op, neger"mirin shouldersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Pff toen ik 16 was was ik 1.60 meter en misschien 50 kg, als ik dat al haaldequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef 16meter het volgende:
ja goed bezig die gap
en 16/17 jaar pas geloof ik (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf maar even op de Googles met termen als "chestbrah", "raging", "mad" etc.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Tropical. Ik ga altijd speciaal naar de AH voor deze; alle anderen vind ik niet zo lekker. Deze komt zowat precies in de buurt van een normale siroop. Ik heb beide geprobeerd maar tropical heeft mijn voorkeur, aardbei is net iets te imo. Ik ben er ook een beetje verslaafd aangeraakt om het zo maar te zeggen. Krijg minder snel water weg zonder dit spul, vandaar dat ik geïnteresseerd was of sucralose schadelijk kan zijn aangezien ik zo'n 3-5L water per dag drink met deze shizz erdoorheen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef fathank het volgende:
Goeie siroop is dat. Welke smaak heb je? Ik wissel de Aardbei/framboos en tropical af.
Welke vind jij het lekkerst?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef fathank het volgende:
Ik pleur alleen een klein beetje door de kwark.
Heb niet echt een voorkeur. Regelmatig afwisselen.quote:
ik 1.69 n 65kg ofzo. skinny as phuckquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Pff toen ik 16 was was ik 1.60 meter en misschien 50 kg, als ik dat al haalde.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yo, 16meter. Ik kan niet precies hetgeen vinden wat ik zocht.Jammer dit... Waarom zou je überhaupt reageren op zulk soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf maar even op de Googles met termen als "chestbrah", "raging", "mad" etc.![]()
bro kan je ff contacten van je dealer dmen okthnxquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
aanradertje om met lege maag noxipro te gebruiken gek. verschillende mensen vroegen of ik mdma had gehad.
wel iets minder lang getraind omdat ik ineens licht in mn hoofd werdd maarja mag ook wel na een uur volle bak raggen als een mofo
had net mn dexaprine pil kapotgekauwd en met water weggespoeldquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
aanradertje om met lege maag noxipro te gebruiken gek. verschillende mensen vroegen of ik mdma had gehad.
wel iets minder lang getraind omdat ik ineens licht in mn hoofd werdd maarja mag ook wel na een uur volle bak raggen als een mofo
17 jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef 16meter het volgende:
ja goed bezig die gap
en 16/17 jaar pas geloof ik (Y)
niet nattyquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ik vind steve cook t tofst. Iets in die richting is mijn streeffysiek
Edit:
[ afbeelding ]
Denk dat zoiets opzich wel natty haalbaar is? Hij is 1.86 (net als ik) en 90 kg. Maarja dat wordt sowieso lang trainen
Weet niet hoor. Is niet zo'n bijzonder fysiek en z'n onderarmen zijn klein.quote:
quote:Misc'ers will believe anything they are told by these guys. The truth is all of the guys people on here likely look up to are pretty big hormone abusers. This goes for Zyzz, Greg Plitt, Lazar, Jeff Seid, Rakich etc. Accept it and move on. The physiques you all want will never be obtained naturally so deal with it or do whatever it takes and get on dat dur.
Da's wel een beetje heel erg negatief. Je kunt naturel zeker een goed fysiek halen. Dat van Zyzz is best haalbaar mits je jaren goed traint en dieet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef 16meter het volgende:
zinloze discussie
ik hou het bij wat deze misc'er gepost heeft
[..]
Dat is echt nog redelijk ver weg van de topfysieken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's wel een beetje heel erg negatief. Je kunt naturel zeker een goed fysiek halen. Dat van Zyzz is best haalbaar mits je jaren goed traint en dieet.
Hier is een vriend van me met zijn broer. Hij rechts, z'n broer links
[ afbeelding ]
100% natty.
Ja natuurlijk. Maar het is niet zo dat je natty niet verder komt dan een ecto met 5kg spieren. Die quote was imo iets te negatief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat is echt nog redelijk ver weg van de topfysieken.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's wel een beetje heel erg negatief. Je kunt naturel zeker een goed fysiek halen. Dat van Zyzz is best haalbaar mits je jaren goed traint en dieet.
Hier is een vriend van me met zijn broer. Hij rechts, z'n broer links
[ afbeelding ]
100% natty.
Ja 7-8% inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]no homo etc. Fatsoenlijke spiermassa, lekker laag vetpercentage. Denk rond 8%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |