Dan moet je in het centrale beachboy topic zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil gwn zo'n lichaam man lekker toned
ik wil niet zo ziek opgepompte gorilla worden begrijp jewat ik bedoel
Vroeger vond ik hem dik gespierd. Tegenwoordig lijdt ik aan muscle dysmorphia.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef 16meter het volgende:
zoals brett pit in fight club ja is me doel
ik dacht altijd 2pac is beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem dik gespierd. Tegenwoordig lijdt ik aan muscle dysmorphia.
Da's ook een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik dacht altijd 2pac is beest
[ afbeelding ]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien had ze het over je bulge?
Ik zie niks opvallends, behalve dan dat het een foto in boxershort is en mensen daar misschien niet aan zijn gewend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;p
Je maakt altijd van die kut foto's waar je geen moer kunt zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;p
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Wajoo waarom sta ik niet in de OP dan
Do you even lift?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Wajoo waarom sta ik niet in de OP dan
Nadruk lag ook vooral op mn schouders. Lopen zo erg achterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je maakt altijd van die kut foto's waar je geen moer kunt zien.
Linkje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Pastapipos het volgende:
Ik postte net weer een progress pic op instagram. Krijg ik als reactie, ik citeer:
"Wat is er met je gebeurd tim..."
Zoek pastapipos op instagram, zit nu op mobiel. Maar grote kans dat t door de onderbroek oid komt, ze heeft alleen nog niet gereageerd xDquote:
Maandag borstdag!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vrijdag gewoon hard schouders doen. Mijn favoriete dag, schouderdag.
Vandaag ook eens frontsquats gedaan, wel ff wennen maar wel nice.
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vrijdag gewoon hard schouders doen. Mijn favoriete dag, schouderdag.
Vandaag ook eens frontsquats gedaan, wel ff wennen maar wel nice.
Ik doe die ook niet meer sinds een paar weken. Nu altijd 4 setjes stricte OHP en daarna 5x5 push press.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaan
Anderhalve maand geleden 14 kg per arm voor 5-8 reps. Gisteren: 20 kg 2x5quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaan
5 resp of 5 setjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden 14 kg per arm voor 5-8 reps. Gisteren: 20 kg 2x5
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoek pastapipos op instagram, zit nu op mobiel. Maar grote kans dat t door de onderbroek oid komt, ze heeft alleen nog niet gereageerd xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Halogeen spots voor een spiegelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
wtb kleedkamer lighting thuis. Alle foto's die ik thuis maak hebben poverty belichting dat je geen kut ziet en het gewoon 1 overbelicht ding is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou lotte wel een keer te grazen nemen als ik jou was
Vrijdag in de gym maar doen en stiekem cheaten met schouder pumpquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Halogeen spots voor een spiegel
Ziet er erg goed uit!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef Weissman het volgende:
Gisteren hier wezen kijken; http://www.body-improvement.nl/index.html
Potentially my next gym.![]()
Rondleiding gehad van de eigenaar; gast zat aan de havermout toen ik binnenkwam![]()
http://www.body-improvement.nl/images/foto/atleten/mile.htm
Dit. Een keer goed op je puddingbuks zetten idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou lotte wel een keer te grazen nemen als ik jou was
keephustlincuzzquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos lagge man beetje op instagram connecten, nog meer hier met insta?
Foto's van sterke drankquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos lagge man beetje op instagram connecten, nog meer hier met insta?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Was mn verjaardag mate dan mag het
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
haha een datem die niet bestaat man die ban is voor eeuwig gekquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrainedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
Nu weet ik wie je bent op de misc, cheeky kunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie danquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:28 schreef Bendoe het volgende:
Ik moet elke avond kokhalzen van die pindakaas
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie dan
Niet huilen maat, die shit is vloeibaar doe gewoon door je shake.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgen
Ze zijn vies!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso. Veel chicks daar.
Oh en over chicks gesproken, spiegels zijn eindelijk terug in de gym.
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrained
Ja als je cut ga je sowieso geen PR's zetten. Zakt iets of blijft gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef rumiii het volgende:
[..]
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaar
Stress ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |