quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
haha een datem die niet bestaat man die ban is voor eeuwig gekquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrainedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
Nu weet ik wie je bent op de misc, cheeky kunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie danquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:28 schreef Bendoe het volgende:
Ik moet elke avond kokhalzen van die pindakaas
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie dan
Niet huilen maat, die shit is vloeibaar doe gewoon door je shake.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgen
Ze zijn vies!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso. Veel chicks daar.
Oh en over chicks gesproken, spiegels zijn eindelijk terug in de gym.
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrained
Ja als je cut ga je sowieso geen PR's zetten. Zakt iets of blijft gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef rumiii het volgende:
[..]
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaar
Stress ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |