Alles met Arniequote:
hahaha, wat een baas. Dat voetbalveld is echt 150 meter bij mij vandaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef fathank het volgende:
http://www.trxbootcamp.nl/trx-bootcamp-trainer/
Plaatselijk vet verbranden is dus toch mogelijk
Ik zie zoms wel eens mijn hoofd tijdens het squatten maar dat ziet er niet uit, ook altijd een dikke ader op mijn hoofd als het zwaar is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef Pastapipos het volgende:
Krijg altijd commentaar op het hoofd dat ik trek tijdens workouts![]()
Paar keer te horen gekregen van trainingsmaatje dat het leek alsof ik aan de pillen zat ;p
Houden jullie wel een (relatieve) pokerface tijdens t trainen?
tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:30 schreef Jahr00n het volgende:
kk zooi ik moet weer volle bak zuipe vanavond
heeft me kk zieke training van vamiddag wel nut gehad nu? heb wel gwn shake en kwark gehad...
is beter van niet tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
tuurlijk wel
alcohol kan geen kwaad man tis niet drugs ofzo waar je t over heb
is juist gezellig met je mate drinke in de stad btje chimi's hossele
volgens mij is je username niet ironisch of wel?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
welke
fuck out da whey of WELCOME TO SNAP CITY?
of DO WHATEVER THE FUCK U WANNA DO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind snapcity t meest tof
Mag ik dit eigenlijk linken?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Ben je wel aware dat je de Europese shop moet hebben? http://twinmuscleworkout.spreadshirt.net/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind snapcity t meest tof
Mag ik dit eigenlijk linken?
Yup, maar die hadden veel minderquote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben je wel aware dat je de Europese shop moet hebben? http://twinmuscleworkout.spreadshirt.net/
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Echt supertof zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind snapcity t meest tof
Mag ik dit eigenlijk linken?
BnF sweatpants eronder, leuke beenie erboven, eventueel nog een dikke zwarte lul in je kont en gaan met die banaan.Facet!
Vesten met het logo en U WANNA BUILD SOME MUSCLE? En 2 shirts.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, maar die hadden veel minderWat heb jij er eigenlijk van, je had t er laatst over geloof ik?
Hoezo kon je daar niet bestellen? Is alleen wel aardig wat verzendkosten, maar ik split met een vriend.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vesten met het logo en U WANNA BUILD SOME MUSCLE? En 2 shirts.
Ik kon niet eens bestellen bij de US shop![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef JanKort het volgende:
[..]
Echt supertof zeg.
BnF sweatpants eronder, leuke beenie erboven, eventueel nog een dikke zwarte lul in je kont en gaan met die banaan.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef JanKort het volgende:
[..]
Echt supertof zeg.
BnF sweatpants eronder, leuke beenie erboven, eventueel nog een dikke zwarte lul in je kont en gaan met die banaan.
Shoulder dislocators. Goede oefening voor je RC.quote:
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef JanKort het volgende:
[..]
Echt supertof zeg.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft het trainen eigenlijk invloed op jullie seksleven en zo ja, hoe?
Hoeveel gram eiwitten verlies je bij een orgasme?
Hebben jullie ook moeite met het missionaris-standje na een borsttraining?
zieke chest flys zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef rumiii het volgende:
boys hoe krijg ik die gekke strepen tussen mn borstspieren
aight thanks mn die shit is gwn gruwelijk snapjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke chest flys zetten
cable db en bb flys
ik vind getrainde benen niet mooi heb liever gewoon toned bovenlichaam en lekkere sixpack met grotere benen kan ik geen groene broeken meer aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
aight thanks mn die shit is gwn gruwelijk snapje
heb je al zo een traan?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
posten jullie is fotos van hoe je er uit wil zien
[ afbeelding ]
gwoon lekker toned niet te groot lekker lange spieren
Lol. Je kan via Silk Road (illegale marketplace via TOR) gewoon DNP en alle roids kopen die je maar wilt. Ook drugs, wapens (eerder), bug trackers en de gekste shit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef ZetaOS het volgende:
Gewoon dit kopuuh en verkopen als HGH op de gym
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43b943c73e
Gewoon grappig dat het ook op eBay staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Je kan via Silk Road (illegale marketplace via TOR) gewoon DNP en alle roids kopen die je maar wilt. Ook drugs, wapens (eerder), bug trackers en de gekste shit.
Haha. Ik weet het niet. In Engeland zijn roids legaal dus wellicht DNP ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gewoon grappig dat het ook op eBay staat.
Zoals dit: http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item2328b28699
Volgens mij niet legaal
Wat is de url van silk road?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofja, je mag het gebruiken, maar niet verhandelen, als ik het goed heb.
Is een .onion link en moet je TOR voor gebruiken. Als je wat wilt kopen dan moet dat ook met Bitcoins doen en moet je je adresgegevens versleuteld opsturen en zo. Het is aardig illegaal. Ik DM je morgen wel.quote:
Ga niks bestellen maar lijkt me leuk om even te kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
esgegevens versleuteld opsturen en zo. Het is aardig illegaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |