Hij gaat ook gewoon naar de jim hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef jeurse04 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar C.Ronaldo heeft een aardig fysiek. Zeker voor een voetballer. 100% atleet.
Ja dat snap ik. Maar één van de weinige voetballers met een mooi fysiek.quote:
zo zielig dat ie zo een gigantische kankerkop heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
deze kankert ook regelmatig een spuit in ze kadaver denk ik
dat maakt gelukkig voor hem geen ruk uit. hij pakt iedere wijf die hij wil pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo zielig dat ie zo een gigantische kankerkop heeft
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat maakt gelukkig voor hem geen ruk uit. hij pakt iedere wijf die hij wil pakken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kleden jullie je tijdens het stappen? gewoon lage v-tje of toch een wifebeater aan? of misschien wel super muscle fit abercrombie overhemdje?
Genoeg. Hier, rechts van me mijn toenmalige vriendinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
rare outfit
hoeveel pussy pull je hiermee?
Nooit v-hals. Pussy pak je met skills, niet met van die opgepompte spiertjes. Gewoon tshirt of een goed gesneden overhemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kleden jullie je tijdens het stappen? gewoon lage v-tje of toch een wifebeater aan? of misschien wel super muscle fit abercrombie overhemdje?
Zie je nou wel dat je van voetballe sixpek kan krijgequote:Op woensdag 6 maart 2013 07:39 schreef fathank het volgende:
http://www.whoateallthepi(...)2012/07/seedorf1.jpg
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
posten jullie is fotos van hoe je er uit wil zien
[ afbeelding ]
gwoon lekker toned niet te groot lekker lange spieren
1x trainen bij F4F is genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:45 schreef fathank het volgende:
Kan ik er zo uitzien als ik 4 weekjes winny only kuurtje doe?
jij had tog ook iets van 38cm biceps? kkgroot mattie ik zit nu op 31cm kom vn 25cmquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fucking groot is hij tog vriend? wel de grootste fan de forum ongeveer denk ik
Ja tog lekker voor die spiertjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
Oh shit Nederland in Beweging is al begonne snel ff meedoen
ochtendcardio tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |