Hij gaat ook gewoon naar de jim hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef jeurse04 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar C.Ronaldo heeft een aardig fysiek. Zeker voor een voetballer. 100% atleet.
Ja dat snap ik. Maar één van de weinige voetballers met een mooi fysiek.quote:
zo zielig dat ie zo een gigantische kankerkop heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
deze kankert ook regelmatig een spuit in ze kadaver denk ik
dat maakt gelukkig voor hem geen ruk uit. hij pakt iedere wijf die hij wil pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo zielig dat ie zo een gigantische kankerkop heeft
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat maakt gelukkig voor hem geen ruk uit. hij pakt iedere wijf die hij wil pakken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kleden jullie je tijdens het stappen? gewoon lage v-tje of toch een wifebeater aan? of misschien wel super muscle fit abercrombie overhemdje?
Genoeg. Hier, rechts van me mijn toenmalige vriendinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
rare outfit
hoeveel pussy pull je hiermee?
Nooit v-hals. Pussy pak je met skills, niet met van die opgepompte spiertjes. Gewoon tshirt of een goed gesneden overhemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kleden jullie je tijdens het stappen? gewoon lage v-tje of toch een wifebeater aan? of misschien wel super muscle fit abercrombie overhemdje?
Zie je nou wel dat je van voetballe sixpek kan krijgequote:Op woensdag 6 maart 2013 07:39 schreef fathank het volgende:
http://www.whoateallthepi(...)2012/07/seedorf1.jpg
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
posten jullie is fotos van hoe je er uit wil zien
[ afbeelding ]
gwoon lekker toned niet te groot lekker lange spieren
1x trainen bij F4F is genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:45 schreef fathank het volgende:
Kan ik er zo uitzien als ik 4 weekjes winny only kuurtje doe?
jij had tog ook iets van 38cm biceps? kkgroot mattie ik zit nu op 31cm kom vn 25cmquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fucking groot is hij tog vriend? wel de grootste fan de forum ongeveer denk ik
Ja tog lekker voor die spiertjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
Oh shit Nederland in Beweging is al begonne snel ff meedoen
ochtendcardio tog
Haha, dit is de vriendin van Etha.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef DownBusiness het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zieke fiesiek! Wat is deze gehym?
Allemaal haten op voetballers terwijl ze waarschijnlijk een beter fysiek hebben dan jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je van voetballe sixpek kan krijge
Deze boi speelt ook voetbal
[ afbeelding ]
wel mooie sikspek op zichquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Weissman het volgende:
Gew beetje toned, niet te groot en te gespiert;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste: je ziet haar gewoon nat worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet een BB fysiek nastrevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sommige trainen voor de meisjes ( ik ook ) en die willen gewoon niet te groot opgeblazen vriend hebben gewoon lekker toned lekker sixpackje en beetje goede schouders (beetje zoals justin timberlakequote:
--> centaal beachboytopic.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sommige trainen voor de meisjes ( ik ook ) en die willen gewoon niet te groot opgeblazen vriend hebben gewoon lekker toned lekker sixpackje en beetje goede schouders (beetje zoals justin timberlake
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef fathank het volgende:
Sommige grappen waren de eerste keer al niet leuk..laat staan als tot in den treure herhaald worden.
welke grappenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef fathank het volgende:
Sommige grappen waren de eerste keer al niet leuk..laat staan als tot in den treure herhaald worden.
hoe lang dan vriend ik wil gweoon ripped wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
als je hetzelfde eetpatroon een tijdje volhoudt, trekt het wat weg.
Ik heb ook gehoord dat je je gains van je leven maakt als je een schijt-window van 8 uur hebt per dag, en een window van 16 uur waarin je je poep ophoudt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe lang dan vriend ik wil gweoon ripped worden
oke zal ik dat dan doen in de 16 uur dat ik ook niet eet of de andersom?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat je je gains van je leven maakt als je een schijt-window van 8 uur hebt per dag, en een window van 16 uur waarin je je poep ophoudt.
Extra lang je poep ophouden zorgt voor gains, je lichaam kan dan nog wat extra stoffen extraheren uit je poep.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat je je gains van je leven maakt als je een schijt-window van 8 uur hebt per dag, en een window van 16 uur waarin je je poep ophoudt.
Moet je water drinken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
maandag begonnen met IF man gewoon om te cutten
maar ik heb echt zieke honger al een paar uur voordat ik mag eten
hoelang houd ik dit gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |