quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
Progress fotos maken scheelt wel heel erg, zie zelf nauwelijks voortgang maar als ik t zo naast elkaar zet zie ik t verschil wel.
Heel andere pose, maar ik kwam die eerste toevallig net tegen.
Inb4 "Hijs je broek eens op, neger"mirin shouldersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Pff toen ik 16 was was ik 1.60 meter en misschien 50 kg, als ik dat al haaldequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef 16meter het volgende:
ja goed bezig die gap
en 16/17 jaar pas geloof ik (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf maar even op de Googles met termen als "chestbrah", "raging", "mad" etc.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Tropical. Ik ga altijd speciaal naar de AH voor deze; alle anderen vind ik niet zo lekker. Deze komt zowat precies in de buurt van een normale siroop. Ik heb beide geprobeerd maar tropical heeft mijn voorkeur, aardbei is net iets te imo. Ik ben er ook een beetje verslaafd aangeraakt om het zo maar te zeggen. Krijg minder snel water weg zonder dit spul, vandaar dat ik geīnteresseerd was of sucralose schadelijk kan zijn aangezien ik zo'n 3-5L water per dag drink met deze shizz erdoorheen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef fathank het volgende:
Goeie siroop is dat. Welke smaak heb je? Ik wissel de Aardbei/framboos en tropical af.
Welke vind jij het lekkerst?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef fathank het volgende:
Ik pleur alleen een klein beetje door de kwark.
Heb niet echt een voorkeur. Regelmatig afwisselen.quote:
ik 1.69 n 65kg ofzo. skinny as phuckquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Pff toen ik 16 was was ik 1.60 meter en misschien 50 kg, als ik dat al haalde.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yo, 16meter. Ik kan niet precies hetgeen vinden wat ik zocht.Jammer dit... Waarom zou je überhaupt reageren op zulk soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf maar even op de Googles met termen als "chestbrah", "raging", "mad" etc.![]()
bro kan je ff contacten van je dealer dmen okthnxquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
aanradertje om met lege maag noxipro te gebruiken gek. verschillende mensen vroegen of ik mdma had gehad.
wel iets minder lang getraind omdat ik ineens licht in mn hoofd werdd maarja mag ook wel na een uur volle bak raggen als een mofo
had net mn dexaprine pil kapotgekauwd en met water weggespoeldquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
aanradertje om met lege maag noxipro te gebruiken gek. verschillende mensen vroegen of ik mdma had gehad.
wel iets minder lang getraind omdat ik ineens licht in mn hoofd werdd maarja mag ook wel na een uur volle bak raggen als een mofo
17 jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef 16meter het volgende:
ja goed bezig die gap
en 16/17 jaar pas geloof ik (Y)
niet nattyquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ik vind steve cook t tofst. Iets in die richting is mijn streeffysiek
Edit:
[ afbeelding ]
Denk dat zoiets opzich wel natty haalbaar is? Hij is 1.86 (net als ik) en 90 kg. Maarja dat wordt sowieso lang trainen
Weet niet hoor. Is niet zo'n bijzonder fysiek en z'n onderarmen zijn klein.quote:
quote:Misc'ers will believe anything they are told by these guys. The truth is all of the guys people on here likely look up to are pretty big hormone abusers. This goes for Zyzz, Greg Plitt, Lazar, Jeff Seid, Rakich etc. Accept it and move on. The physiques you all want will never be obtained naturally so deal with it or do whatever it takes and get on dat dur.
Da's wel een beetje heel erg negatief. Je kunt naturel zeker een goed fysiek halen. Dat van Zyzz is best haalbaar mits je jaren goed traint en dieet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef 16meter het volgende:
zinloze discussie
ik hou het bij wat deze misc'er gepost heeft
[..]
Dat is echt nog redelijk ver weg van de topfysieken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's wel een beetje heel erg negatief. Je kunt naturel zeker een goed fysiek halen. Dat van Zyzz is best haalbaar mits je jaren goed traint en dieet.
Hier is een vriend van me met zijn broer. Hij rechts, z'n broer links
[ afbeelding ]
100% natty.
Ja natuurlijk. Maar het is niet zo dat je natty niet verder komt dan een ecto met 5kg spieren. Die quote was imo iets te negatief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat is echt nog redelijk ver weg van de topfysieken.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's wel een beetje heel erg negatief. Je kunt naturel zeker een goed fysiek halen. Dat van Zyzz is best haalbaar mits je jaren goed traint en dieet.
Hier is een vriend van me met zijn broer. Hij rechts, z'n broer links
[ afbeelding ]
100% natty.
Ja 7-8% inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]no homo etc. Fatsoenlijke spiermassa, lekker laag vetpercentage. Denk rond 8%?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |