quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:32 schreef Seam het volgende:
al die crews zijn te triest voor woorden. Pak em beet 50% van misc is in en in triest.
Ik vraag me wel af wat hij daarmee verdient ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef jeurse04 het volgende:
Mja, je kan het triest noemen. Maar die gast heeft van z'n hobby wel zn werk gemaakt. Lekker gesponsord worden, trainen voor je werk![]()
Denk dat ie weinig geeft om haters
Ik denk dat Chestbrah (awkwardbrah) eigenlijk best ongelukkig is. Er zijn genoeg plaatjes van bepaalde conversaties jegens haters, echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef jeurse04 het volgende:
Mja, je kan het triest noemen. Maar die gast heeft van z'n hobby wel zn werk gemaakt. Lekker gesponsord worden, trainen voor je werk![]()
Denk dat ie weinig geeft om haters
drop die plaatjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Chestbrah (awkwardbrah) eigenlijk best ongelukkig is. Er zijn genoeg plaatjes van bepaalde conversaties jegens haters, echt te triest voor woorden.
Hahah damn die randen van zn benenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, vrij erg.
Die stereosonic foto was een goede waarbij het opviel ja.
[ afbeelding ]
Foto wat breder gemaakt zodat ze allemaal breder lijken en die quads zijn zo pixelated en geshopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Doe er meestal gel in, maar als ik op een dag eigenlijk alleen maar naar gym ga/thuis blijf dan vind ik t niet nodig ;pquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:20 schreef 16meter het volgende:
pak een kappertje man
of koop een stijltang
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
Progress fotos maken scheelt wel heel erg, zie zelf nauwelijks voortgang maar als ik t zo naast elkaar zet zie ik t verschil wel.
Heel andere pose, maar ik kwam die eerste toevallig net tegen.
Inb4 "Hijs je broek eens op, neger"niet echt een aestethic kapsel imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Die zeeman boxer ook niet btw :$190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
Progress fotos maken scheelt wel heel erg, zie zelf nauwelijks voortgang maar als ik t zo naast elkaar zet zie ik t verschil wel.
Heel andere pose, maar ik kwam die eerste toevallig net tegen.
Inb4 "Hijs je broek eens op, neger"mirin shouldersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Pff toen ik 16 was was ik 1.60 meter en misschien 50 kg, als ik dat al haaldequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef 16meter het volgende:
ja goed bezig die gap
en 16/17 jaar pas geloof ik (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf maar even op de Googles met termen als "chestbrah", "raging", "mad" etc.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |