Ook daarom; eating window van 6 uurquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:25 schreef fathank het volgende:
Zo spannend is IF toch niet? Ja een eat window van 8 uur per dag. Ik slaap 8 uur per dag, blijft er nog 16 uur over. Na t wakket worden 4 uurtjes niet eten en voor t slapen gaan 4 uurtjes niet eten. Easy as that. Als rasecto deed ik niet anders.
Het werk wel dus, want ik kom eten wat ik wilde, ik kwam toch niet aan![]()
Misschien moet je je prioriteiten eens bijstellen en niet in een krot gaan wonen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zie vaak dat mensen pull-ups/chin ups met de deurpost van hun deur doen maar ik heb het idee als ik dat hier doe of bij mijn ouders dat die hele deurpost naar beneden dondert.
Eens. Die "grapjes" zijn zo voorspelbaar nu. Alleen maar over creatine en schema's en dan doen alsof jr niet goed kan typenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Flikker op met je ONZ man.Dat het in ONZ staat wilt niet zeggen dat er over en over van die domme 'grapjes' gemaakt hoeven te worden. Ik keek uit naar rijke conversaties en grappige plaatjes die niet zoals hierboven wat te maken hadden met bodybuilding.
Wie is dat?quote:
De 2e zie ik niet, maar jij wil dus beastmodequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef Weissman het volgende:
Grappig om te zien hoe uiteenlopend de streeffysieken zijn hierEn hoe iedereen een andere doel en definitie van ''mooi'' heeft.
Dit is wat ik wil bereiken. Nu zijn beide mannen iets korter dan dat ik ben maar komt wel aardig in de buurt van mijn doel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vooral denk ik. Ook een overduidelijk verschil tussen zn broer en hij qua aestheticsquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef jeurse04 het volgende:
Sowieso Zyzz![]()
[ afbeelding ]
Alhoewel dat natuurlijk nooit gaat lukken zonder roids en blessed genetics.
Haha, problem?quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh God the irony
Zelf maandenlang een serieus topic onderspammen met stomme plaatjes en nikszeggende vragen; en als je de ruimte er voor krijgt om dat te doen zeuren dat het niet serieus genoeg is
Fuck logic
Only op Fok!
zonder roids lukt je dat natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit vooral denk ik. Ook een overduidelijk verschil tussen zn broer en hij qua aesthetics
ik heb nog oud spul van begin vorig jaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:07 schreef 16meter het volgende:
voor noxi zal dat ook wel gelden (wel de ekte dan met DMAA)
Klopt ja, vrij erg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chestbrah shopt z'n foto's.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |